Mazda 323 BF B6-T '88 1.6 16V TURBO
1, 2
Witam
Wiec po prawie 6 latach przerwy od Mazdy
Poprzednio 323 BG GT 1.8 16V 140 KM
Tym razem Mazda 323 BF 1.6 16V turbo b6t rok 1988 jest to ori GT TURBO FWD co prawda po dużych przejściach kiedyś znana na Forum jak jeszcze była ładna i ori byłego właściciela z Iławy (Kamila) dziś zostało nie wiele...
ale nadal działa jeździ nawet dość dobrze.
Silnik ori 1.6 16V
Doładowanie średnio 1,5Bara
Wtryski Denso 330 cc/mm (probe 2.2T)
Sprzęgło spiek 4 łapatki
Skrzynia ori seria GT FWD
Hamulce przód jakieś takie niby Galant VR4 (choć do końca nie wiem)
Hamulce tył seria tarcza
Klatka wytwór kogoś
Wskaźniki EGT, temp oleju, doładowania i ciśnienie oleju (tylko te dwa ostatnie działają jak na razie)
Zawias przód i tył beton + poli na przodzie
Ogólne zmęczenie wszystkiego w aucie zresztą widać ale po trochu odprowadzi się do lepszego stanu.
i tak to wygląda:)
---!!! potrzebuje schematów elektryki silnika (rozpiski pinów komputera)
pogoda ciut lepsza można robić zdjęty cały przód i tragedia nie dość ze krzywe to zgnite cale okulary większość wycięte mocowania lamp zrobione chłodnica przestawiona na środek i wstępne mocowanie IC choć nie wiem czy go trochę nie opuścić. ...
Ilosc pracy przy Mazdzie troche zmieniaja moje podejscie po rozkreceniu i czyszczeniu okazuje sie ze przod tez jest do spawania
juz wiem ze w tym roku zostanie zrobiona tylko buda (pod wzgledem technicznym i blachy), podzespoly tak zeby znow szlo tym autem normalnie jezdzic) oraz uszczelnienie wszystkiego, a wyglad w przyszlym roku....moze tez przez to ze w przyszlym roku planuje postawienie pozadnego garazu...Myslalem ze zakres pracy bedzie mniejszy (tym bardziej ze znam to auto tyle lat ) ale przez 8 lat psucia i nie szanowania auta i kilku wlascicieli teraz wychodzi.
Przod oszlifowany nowe uszczelnienia na laczeniu blach potem podklad reaktywny epoksyd i jakis czerwony lakier co stal na polce...(i wiem ze lakierowanie komory z piecem itp to nie wyjdzie idealnie) ale lepsze to niz dziury i rdza....
Co prawda finalych fotek jeszcze nie mam bo zapomnialem zrobic....ale na dniach wstawie
Foto moze pomieszane ale to zalaczanie fotek jakos mi nie podchodzi...
No nowe zabawki doszły może uda sie cos pogrzebac przy autku....
Chwila przerwy i dalej trzeba naprawiać to co inni popsuli
Potem opady deszczu brak czasu i takie efekty "nowe" wtryski od probe 2.2 Turbo czyli 330cc może ogarną 1 bar doładowania naprawiona wiązka
W międzyczasie klapa zaworowa i finalnie ssący...
Znów wolne 3 godzinki dla Mazdy i kolektor i ciut węży podpiętych cewka opla i kondensator ( nie wiem jak i czemu ale chodzi i nie ruszam puki nie trzeba ) Aku polecial w bagażnik.
No więc pada pada na szybko sklecony pseldo mobilny garaż i można robić dalej.
Następnie jak już było gdzie i na lep nie leciało to ciut do przodu.
Dawno tyle nie czytałem co przy elektryce i podcisnieniach ( tylko czy one wszystkie są potrzebne) ?
Znów trochę czasu opady lekko przeszly
Finalnie na tą chwilę pod maską dziś jeszcze chłodnica i próba odpalenia brakuje jeszcze dolotu obejm ale to z czasem się zmieni i uzupełni
Wiec po prawie 6 latach przerwy od Mazdy
Poprzednio 323 BG GT 1.8 16V 140 KM
Tym razem Mazda 323 BF 1.6 16V turbo b6t rok 1988 jest to ori GT TURBO FWD co prawda po dużych przejściach kiedyś znana na Forum jak jeszcze była ładna i ori byłego właściciela z Iławy (Kamila) dziś zostało nie wiele...
ale nadal działa jeździ nawet dość dobrze.
Silnik ori 1.6 16V
Doładowanie średnio 1,5Bara
Wtryski Denso 330 cc/mm (probe 2.2T)
Sprzęgło spiek 4 łapatki
Skrzynia ori seria GT FWD
Hamulce przód jakieś takie niby Galant VR4 (choć do końca nie wiem)
Hamulce tył seria tarcza
Klatka wytwór kogoś
Wskaźniki EGT, temp oleju, doładowania i ciśnienie oleju (tylko te dwa ostatnie działają jak na razie)
Zawias przód i tył beton + poli na przodzie
Ogólne zmęczenie wszystkiego w aucie zresztą widać ale po trochu odprowadzi się do lepszego stanu.
i tak to wygląda:)
---!!! potrzebuje schematów elektryki silnika (rozpiski pinów komputera)
pogoda ciut lepsza można robić zdjęty cały przód i tragedia nie dość ze krzywe to zgnite cale okulary większość wycięte mocowania lamp zrobione chłodnica przestawiona na środek i wstępne mocowanie IC choć nie wiem czy go trochę nie opuścić. ...
Ilosc pracy przy Mazdzie troche zmieniaja moje podejscie po rozkreceniu i czyszczeniu okazuje sie ze przod tez jest do spawania
juz wiem ze w tym roku zostanie zrobiona tylko buda (pod wzgledem technicznym i blachy), podzespoly tak zeby znow szlo tym autem normalnie jezdzic) oraz uszczelnienie wszystkiego, a wyglad w przyszlym roku....moze tez przez to ze w przyszlym roku planuje postawienie pozadnego garazu...Myslalem ze zakres pracy bedzie mniejszy (tym bardziej ze znam to auto tyle lat ) ale przez 8 lat psucia i nie szanowania auta i kilku wlascicieli teraz wychodzi.
Przod oszlifowany nowe uszczelnienia na laczeniu blach potem podklad reaktywny epoksyd i jakis czerwony lakier co stal na polce...(i wiem ze lakierowanie komory z piecem itp to nie wyjdzie idealnie) ale lepsze to niz dziury i rdza....
Co prawda finalych fotek jeszcze nie mam bo zapomnialem zrobic....ale na dniach wstawie
Foto moze pomieszane ale to zalaczanie fotek jakos mi nie podchodzi...
No nowe zabawki doszły może uda sie cos pogrzebac przy autku....
Chwila przerwy i dalej trzeba naprawiać to co inni popsuli
Potem opady deszczu brak czasu i takie efekty "nowe" wtryski od probe 2.2 Turbo czyli 330cc może ogarną 1 bar doładowania naprawiona wiązka
W międzyczasie klapa zaworowa i finalnie ssący...
Znów wolne 3 godzinki dla Mazdy i kolektor i ciut węży podpiętych cewka opla i kondensator ( nie wiem jak i czemu ale chodzi i nie ruszam puki nie trzeba ) Aku polecial w bagażnik.
No więc pada pada na szybko sklecony pseldo mobilny garaż i można robić dalej.
Następnie jak już było gdzie i na lep nie leciało to ciut do przodu.
Dawno tyle nie czytałem co przy elektryce i podcisnieniach ( tylko czy one wszystkie są potrzebne) ?
Znów trochę czasu opady lekko przeszly
Finalnie na tą chwilę pod maską dziś jeszcze chłodnica i próba odpalenia brakuje jeszcze dolotu obejm ale to z czasem się zmieni i uzupełni
Ostatnio edytowano 20 lip 2018, 13:51 przez Piciu, łącznie edytowano 19 razy
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
Witamy w dziale Nasze Mazdy
Prośba o wrzucenie zdjęć na serwer MS (opis jak to zrobić w viewtopic.php?f=321&t=177089).
Piciu napisał(a):Doładowanie średnio 1,5Bara
yyyy to ile to ma mocy

a skąd mam wiedzieć (nie będę ściemniał ze nie wiadomo ile) auto mam od kilku dni.... kiedyś niby hamowane ponad 200 ale ile w tym prawdy nie wiem...kilka osób co znają temat twierdzi ze idzie dużo lepiej niż seria...
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
Nagraj jakiś filmik z przyspieszenia to powiem ile to może mieć około mocy.
Widać że mocno zapuszczona Ale oby udało Ci się ją uratować 
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Nagraj jakiś filmik z przyspieszenia to powiem ile to może mieć około mocy
To dopiero na wiosne bo juz nie ma wnetrza tzn fotela i elementy przodu sa juz sciagniete...
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
Na pewno kibicuje w odbudowie BFkie bo jako nieliczny chyba mam turbo sentyment do BF
!
Czeka Cię wiele pracy żeby to jakoś wyglądało – ale razu mnie jedno, na co jeszcze nikt absolutnie nie zwrócił uwagi. To nie jest żaden GTX
! tylko GT Turbo – a skrzynie to FWD a nie AWD
Chyba że jeszcze nigdy nią nie jeździłeś
Jak coś będziesz potrzebował to pisz lub dzwoń...... trzy garaże z gratami do BF GTX/GT Turbo i B6T

Czeka Cię wiele pracy żeby to jakoś wyglądało – ale razu mnie jedno, na co jeszcze nikt absolutnie nie zwrócił uwagi. To nie jest żaden GTX


Jak coś będziesz potrzebował to pisz lub dzwoń...... trzy garaże z gratami do BF GTX/GT Turbo i B6T
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
gratki fury
po kim to auto?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):po kim to auto?
Ciezko stwierdzic ostatnio robilo jako puchar przechodni kazdy cos grzebal i sprzedawal kiedys kiedys byla z Iławy...
Dopisano 03 mar 2018 21:05:
TTter napisał(a):tylko GT Turbo – a skrzynie to FWD a nie AWD
ehhe no racja to racja....hehe juz poprawiam
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
no w ilawie rzadzily cukierki. moze ktores ich auto.
viewtopic.php?f=312&t=59186&hilit=bf+gtx
Pamietam ze tez przemek323h czy przemekgtx mial tez gtxa tam i upalal. ogolnie bylo pare zaglebi gtxow w Polsce
viewtopic.php?f=312&t=59186&hilit=bf+gtx
Pamietam ze tez przemek323h czy przemekgtx mial tez gtxa tam i upalal. ogolnie bylo pare zaglebi gtxow w Polsce
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Piciu napisał(a):honda2911 napisał(a):bo ten co kupiłem od Ciebie pare lat temu;)
a jaki ja piec sprzedawalem jednego gt poszedł do kumpla a więcej chyba całego nie było ?
1,8 137KM
Wpadł nowy icek ? Czy wymyles stary ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości