Mazda3 BK LF '07 Kintaro 150 KM
1, 2
Piękna M3
Gratuluje zapału w modach.
A propos przyciemniania bo z tego co widzę – nikt nie odpowiedział.
Ja u siebie mam 5% przepuszczalności i jest świetnie. W sam raz – więcej było by za mało
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=160687&start=194 tu masz linka.
Gratuluje zapału w modach.
A propos przyciemniania bo z tego co widzę – nikt nie odpowiedział.
Ja u siebie mam 5% przepuszczalności i jest świetnie. W sam raz – więcej było by za mało
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=160687&start=194 tu masz linka.
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
blaze007 napisał(a):Piękna M3
Gratuluje zapału w modach.
A propos przyciemniania bo z tego co widzę – nikt nie odpowiedział.
Ja u siebie mam 5% przepuszczalności i jest świetnie. W sam raz – więcej było by za mało
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=160687&start=194 tu masz linka.
Dzieki. Z tym że w każdym kolorze to inaczej wygląda. U Ciebie pasuje w czerwonym może być mdłe. Byłem na wstępnym rozeznaniu, ale znajomy,który tam pracuje na urlopie i pracownik zaproponował 20% bo tak robią też oryginalnie w niektórych prosto z fabryki.
No pierwszy mod to były felgi oryginalne bo kupiłem bez oryginalnych do Kintaro. Tempomat. Teraz mam nadzieję, że będzie pogoda i detalling zewnętrzny, w lipcu jak dobrze pójdzie to malowanie zacisków i muszę upewnić się u tego lakiernika czy proszkowo -jeśli tak to będzie następne w kolejności.
Wziąłem mały rozmiar i teraz tak patrzę czy nie za mały napis na zaciski :/
Po rozeznaniu się w temacie u znajomych, serwis klimatyzacji – odgrzybianie i sprawdzenie czynnika będę chciał zrobić w zupełnie nowym miejscu. Dowiedziałem się, że w jednym punkcie są nowe urządzenia zupełnie, mają niecaly rok i chce tam jechac.
Jakie wartości powinno mieć prawidłowe nabicie czynnikiem w M3 bo chciałbym sprawdzić,czy wszystko zrobią jak należy.
Jakie wartości powinno mieć prawidłowe nabicie czynnikiem w M3 bo chciałbym sprawdzić,czy wszystko zrobią jak należy.
Moja M3 przeszła w poniedziałek sprawdzenie klimy i odgrzybianie – ozonowanie.
Wtorek – zbieżność po wymianie tulejek tylnych na wahaczu przednim, łączniki stabilizatora i wahacza poprzecznego.
A dziś... przemieszczając się służbowym autem widzę czerwień w lusterku...
I to pierwsza w mojej miejscowości na miejscowych rejestracjach. Oby właściciel trafił na to forum i opisał swoje cacko.
Ostatnio przeglądałem tematy i wiem w jakim kierunku będę szedł szukając nowego wozu. Oczywiście M3 nowej albo najnowszej generacji... ale do tego musi minąć trochę czasu i mam nadzieję, że moja obecna M3 dotrwa bezproblemowo do tego czasu.
PS. M3 właśnie przechodzi przemianę delikatną... przyciemnianie szyb... czekam na 17-tą i okaże się, czy dokonałem trafnego wyboru z ilością przenikania światła ... jest lekki stresik.
Wtorek – zbieżność po wymianie tulejek tylnych na wahaczu przednim, łączniki stabilizatora i wahacza poprzecznego.
A dziś... przemieszczając się służbowym autem widzę czerwień w lusterku...
I to pierwsza w mojej miejscowości na miejscowych rejestracjach. Oby właściciel trafił na to forum i opisał swoje cacko.
Ostatnio przeglądałem tematy i wiem w jakim kierunku będę szedł szukając nowego wozu. Oczywiście M3 nowej albo najnowszej generacji... ale do tego musi minąć trochę czasu i mam nadzieję, że moja obecna M3 dotrwa bezproblemowo do tego czasu.
PS. M3 właśnie przechodzi przemianę delikatną... przyciemnianie szyb... czekam na 17-tą i okaże się, czy dokonałem trafnego wyboru z ilością przenikania światła ... jest lekki stresik.
maniekzgc napisał(a):PS. M3 właśnie przechodzi przemianę delikatną... przyciemnianie szyb... czekam na 17-tą i okaże się, czy dokonałem trafnego wyboru z ilością przenikania światła ... jest lekki stresik.
Jak się nie spodoba zawsze można dać o inną folię, o mniejszej/większej przepuszczalności.
Czekamy na foteczki!
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
M3 po przyciemnieniu, krótkim detallingu – aktywna piana + quick detailer Shiny Garage Morning Dew. Na felgi poszła tuga , efekt krwawiących felg – przedni. Jeszcze lepszy efekt czyszczenia.
Wpadł też mały gadżet. No i M3 gotowa na zasmakowanie jodu.
Fotki robione Samsung Galaxy S6 – żadnych przeróbek. Tylko zmiana rozdzielczości zdjęcia.
Wersja skrócona picowania auta. Wykonanie + kosmetyki http://www.123myjeszty.pl
Wpadł też mały gadżet. No i M3 gotowa na zasmakowanie jodu.
Fotki robione Samsung Galaxy S6 – żadnych przeróbek. Tylko zmiana rozdzielczości zdjęcia.
Wersja skrócona picowania auta. Wykonanie + kosmetyki http://www.123myjeszty.pl
Senior napisał(a):Takie ładne autko , a podkładek klubowych BRAK
Czekałem tylko, kiedy ktoś mi zwróci na to uwagę M3 teraz ma przez dwa tygodnie dostęp do jodu,po powrocie zajmę się tym.
O modzie słów kilka – tempomat
Zgorzelec – wioseczka przed Kołobrzegiem
448km
Srednie spalanie 7.6
Prędkość średnia 102 km/h
Trzy osoby na pokładzie. Bagażnik fulll i jeszcze torby na tylnej kanapie.
Uważam, że to dobry wynik. Oczywiście tempomat i klimatyzacja cała drogę włączona.
maniekzgc napisał(a):M3 teraz ma przez dwa tygodnie dostęp do jodu
Nawdychajcie się do woli , żeby na cały rok starczyło.
Miłego urlopu
Gratulacje z zakupu!!!
Jak ja ci ją zazdroszczę :-D
Piękna M3 w moim ulubionym kolorze
Ps. widziałam aukcję tej Mazdy dosyć długo była do kupienia.
Handlarz w porządku czy kręcił nosem przy oględzinach?
Jak ja ci ją zazdroszczę :-D
Piękna M3 w moim ulubionym kolorze
Ps. widziałam aukcję tej Mazdy dosyć długo była do kupienia.
Handlarz w porządku czy kręcił nosem przy oględzinach?
Bardzo długo mnie tutaj nie było. Wracam jednak z informacją, że nieoczekiwanie trzeba rozstać się z M3.
Planujesz, że na wiosnę sprzedasz obecne auto i czas pokaże, czy byłaby to druga lub trzecia generacja Mazdy 3... W życiu są jednak też wielkie niespodzianki. Takową jest otrzymanie służbowego samochodu – Skoda Octavia '15, 1.4 TSI , 150 KM. Zatem moc zostaje ta sama, ale miejsca więcej ...
OFERTA -->https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-piekny-kolor-true-red-kintaro-150-km-2-0-zadbana-1wlasciciel-w-pl-ID6zyxZW.html Jako uzupełnienie do wystawionej oferty, tutaj chcę opisać, co się działo w trakcie użytkowania.
Lipiec 2015. Tydzień od zakupu auta zaczęły się upały. Przy zakupie auta chłodno i deszczowo. Klima działała. W upały ciepłe powietrze z nawiewów. Do serwisu klimatyzacji – nieszczelność w osuszaczu. Zrobili w serwisie (patrz lipiec 2017)
Marzec 2016. Siedząc w samochodzie na parkingu, obok zaparkowanego Tourana. Kobieta pakując dziecko do samochodu, pchnęła swoje drzwi, które kantem uderzają w M3. W efekcie tworząc małe zarysowanie na tylnych drzwiach za kierowcą. Zgłoszone w ubezpieczalni.
Grudzień 2016. Ponownie parking, ponownie w aucie. Kobieta cofając, uderza z mała prędkością w przód Mazdy. Zderzak do malowania. Zgłoszone w ubezpieczalni.
Wczesna wiosna 2017. Oddajesz auto do jednego z sieciowych firm autodeteilingowych, aby wyprali tapicerkę. Deszczowa pogoda, rozmawiasz z odbierającym, czy wysuszą do odbioru. Bez problemu, auto będzie w garażu i farelka będzie podłączona. Wracam z pracy, odbieram auto. Fotele delikatnie wilgotne. Wstawiam auto do swojego garażu. Szyby otwarte i bagażnik... Z rana wyjeżdżasz do pracy. Skucha... w pośpiechu nie zamykasz bagażnika, w efekcie wgniotka na środku klapy bagażnika. Bolało długi czas, ale znajomi pocieszali, że przy tym kolorze to nawet aż tak nie widać. Na klapie przy zamku korozja.
Lipiec 2017. Powrót z Chorwacji. Kilka kilometrów za granią w Austrii... z klimy dmucha ciepłe powietrze. Na zewnątrz 30+... Próbuję pocieszać, że może czynnika ubyło, itp... Wyszukiwanie najbliższego ASO Mazda. Na szczęście od trasy ok 10 min. Dojeżdżamy na miejsce. Obsługa, jakbyśmy mieli kupować nowe auto. Rozpoznanie – kompresor odmówił posłuszeństwa. Naprawa na miejscu niemożliwa. Powrót do Polski. Regeneracja kompresora + wymiana chłodnicy ze skraplaczem na nowy. Chłodnica mnie denerwowała przez ilość uszczerbków, więc chciałem za jedną robotą wymienić całość. Starą kompletną chłodnicę trzymam w garażu. Właśnie towarzyszyła wtedy myśl – żeby przy ewentualnej sprzedaży pokazać klientowi, że powodem wymiany nie był żaden wypadek.
Grudzień 2017. Pomimo, że powyżej w/w przygód, na parkingach staram się parkować, aby było dużo miejsca dookoła. Wracając z zakupów i tak przywitała niespodzianka, w otoczce zimy. Prawy tylny zderzak delikatnie zarysowany. Z myślą, że zima jeszcze może wrócić, myśl była, aby zrobić to na wiosnę. Od kilku dni użytkuję Skodę, więc Mazda trafia na rynek z taką rysą.
Przeprowadzone modernizacje:
– wypiaskowane i pomalowane zaciski
– nowe tarcze oraz klocki ceramiczne
– przyciemnione szyby tylne
– dołożony tempomat
– zwykłe tylne lampy zastąpione lampami LED
– LEDowe żarówki w oświetleniu rejestracji
– LEDowe żarówki w przednim oświetleniu podsufitki
Do wymiany: płyny eksploatacyjne – wymiana przypadała na luty/marzec. Dodatkowo pióra przednich wycieraczek. Do wiosny jeszcze mogą posłużyć, ale wpisuję na listę, aby zainteresowane osoby wiedziały. Pierwsze auta dla siebie (M3) szukałem dwa miesiące. Odwiedzałem różnych sprzedawców, więc chcę wszystko dokładnie opisać. Uważam, że tak to powinno wyglądać. Bez bajek i owijania w bawełnę. Tylko szczerze.
Mazda ma historię w ASO do 2012 roku. 5.10.2012 przebieg 107881. Dla chętnych mogę wysłać plik z historią po VIN. W lipcu 2015 zakupiłem z przebiegiem na liczniku 143xxx. Możliwe, że w systemie będzie widoczny również wpis, gdy auto było sprawdzane w serwisie ASO Mazdy w Austrii. Nie sprawdzałem tego, ale nawet za przegląd klimatyzacji, nie wzięli nawet 1€.
Dywaniki gumowe i welurowe w zestawie. Do tego mata do bagażnika. Od około 1,5 roku na fotelu kierowcy był wyprofilowany pokrowiec, który zapewniał większy komfort w trasie.
Mazda do zdjęć była myta na myjni bezdotykowej wodą i reszta to szampon ADBL + Poorboy's Quick Detailer Plus. Takimi kosmetykami zawsze była myta i utrzymanie wosków.
Od wiosny 2017 była powłoka CarPro Essence + Reload (miniaturka z ogłoszenia, zaraz po nałożeniu tej powłoki)
Dodatkowo używane kosmetyki:
Szyby – Auto Glym (Glass Polish)
Czyszczenie plastików w środku – ADBL APC
Dressing plastików – Poorboy's World Natural Look
Do usuwania smoły i kleju – Prick Bort
Mycie auta – ADBL Shampoo Cola
Pranie mikrofibr – ADBL Micro Wash
Czyszczenie opon – ADBL Tire&Rubber
Dressing opon – ADBL Black Water
Chyba na tyle. Gdyby coś mi się przypomniało, to pewnie uzupełnię. Jeśli dotrwałeś do końca, to szacun ;–) Pomimo, że auto nie jest obecnie w ciągłej eksploatacji, jest cały czas garażowane!
Poniżej kilka zdjęć, że Mazda dobrze przyjmowała świeże powietrze przy Morzu Bałtyckim, jak i promienie słoneczne przy Adriatyku ;–)
Planujesz, że na wiosnę sprzedasz obecne auto i czas pokaże, czy byłaby to druga lub trzecia generacja Mazdy 3... W życiu są jednak też wielkie niespodzianki. Takową jest otrzymanie służbowego samochodu – Skoda Octavia '15, 1.4 TSI , 150 KM. Zatem moc zostaje ta sama, ale miejsca więcej ...
OFERTA -->https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-piekny-kolor-true-red-kintaro-150-km-2-0-zadbana-1wlasciciel-w-pl-ID6zyxZW.html Jako uzupełnienie do wystawionej oferty, tutaj chcę opisać, co się działo w trakcie użytkowania.
Lipiec 2015. Tydzień od zakupu auta zaczęły się upały. Przy zakupie auta chłodno i deszczowo. Klima działała. W upały ciepłe powietrze z nawiewów. Do serwisu klimatyzacji – nieszczelność w osuszaczu. Zrobili w serwisie (patrz lipiec 2017)
Marzec 2016. Siedząc w samochodzie na parkingu, obok zaparkowanego Tourana. Kobieta pakując dziecko do samochodu, pchnęła swoje drzwi, które kantem uderzają w M3. W efekcie tworząc małe zarysowanie na tylnych drzwiach za kierowcą. Zgłoszone w ubezpieczalni.
Grudzień 2016. Ponownie parking, ponownie w aucie. Kobieta cofając, uderza z mała prędkością w przód Mazdy. Zderzak do malowania. Zgłoszone w ubezpieczalni.
Wczesna wiosna 2017. Oddajesz auto do jednego z sieciowych firm autodeteilingowych, aby wyprali tapicerkę. Deszczowa pogoda, rozmawiasz z odbierającym, czy wysuszą do odbioru. Bez problemu, auto będzie w garażu i farelka będzie podłączona. Wracam z pracy, odbieram auto. Fotele delikatnie wilgotne. Wstawiam auto do swojego garażu. Szyby otwarte i bagażnik... Z rana wyjeżdżasz do pracy. Skucha... w pośpiechu nie zamykasz bagażnika, w efekcie wgniotka na środku klapy bagażnika. Bolało długi czas, ale znajomi pocieszali, że przy tym kolorze to nawet aż tak nie widać. Na klapie przy zamku korozja.
Lipiec 2017. Powrót z Chorwacji. Kilka kilometrów za granią w Austrii... z klimy dmucha ciepłe powietrze. Na zewnątrz 30+... Próbuję pocieszać, że może czynnika ubyło, itp... Wyszukiwanie najbliższego ASO Mazda. Na szczęście od trasy ok 10 min. Dojeżdżamy na miejsce. Obsługa, jakbyśmy mieli kupować nowe auto. Rozpoznanie – kompresor odmówił posłuszeństwa. Naprawa na miejscu niemożliwa. Powrót do Polski. Regeneracja kompresora + wymiana chłodnicy ze skraplaczem na nowy. Chłodnica mnie denerwowała przez ilość uszczerbków, więc chciałem za jedną robotą wymienić całość. Starą kompletną chłodnicę trzymam w garażu. Właśnie towarzyszyła wtedy myśl – żeby przy ewentualnej sprzedaży pokazać klientowi, że powodem wymiany nie był żaden wypadek.
Grudzień 2017. Pomimo, że powyżej w/w przygód, na parkingach staram się parkować, aby było dużo miejsca dookoła. Wracając z zakupów i tak przywitała niespodzianka, w otoczce zimy. Prawy tylny zderzak delikatnie zarysowany. Z myślą, że zima jeszcze może wrócić, myśl była, aby zrobić to na wiosnę. Od kilku dni użytkuję Skodę, więc Mazda trafia na rynek z taką rysą.
Przeprowadzone modernizacje:
– wypiaskowane i pomalowane zaciski
– nowe tarcze oraz klocki ceramiczne
– przyciemnione szyby tylne
– dołożony tempomat
– zwykłe tylne lampy zastąpione lampami LED
– LEDowe żarówki w oświetleniu rejestracji
– LEDowe żarówki w przednim oświetleniu podsufitki
Do wymiany: płyny eksploatacyjne – wymiana przypadała na luty/marzec. Dodatkowo pióra przednich wycieraczek. Do wiosny jeszcze mogą posłużyć, ale wpisuję na listę, aby zainteresowane osoby wiedziały. Pierwsze auta dla siebie (M3) szukałem dwa miesiące. Odwiedzałem różnych sprzedawców, więc chcę wszystko dokładnie opisać. Uważam, że tak to powinno wyglądać. Bez bajek i owijania w bawełnę. Tylko szczerze.
Mazda ma historię w ASO do 2012 roku. 5.10.2012 przebieg 107881. Dla chętnych mogę wysłać plik z historią po VIN. W lipcu 2015 zakupiłem z przebiegiem na liczniku 143xxx. Możliwe, że w systemie będzie widoczny również wpis, gdy auto było sprawdzane w serwisie ASO Mazdy w Austrii. Nie sprawdzałem tego, ale nawet za przegląd klimatyzacji, nie wzięli nawet 1€.
Dywaniki gumowe i welurowe w zestawie. Do tego mata do bagażnika. Od około 1,5 roku na fotelu kierowcy był wyprofilowany pokrowiec, który zapewniał większy komfort w trasie.
Mazda do zdjęć była myta na myjni bezdotykowej wodą i reszta to szampon ADBL + Poorboy's Quick Detailer Plus. Takimi kosmetykami zawsze była myta i utrzymanie wosków.
Od wiosny 2017 była powłoka CarPro Essence + Reload (miniaturka z ogłoszenia, zaraz po nałożeniu tej powłoki)
Dodatkowo używane kosmetyki:
Szyby – Auto Glym (Glass Polish)
Czyszczenie plastików w środku – ADBL APC
Dressing plastików – Poorboy's World Natural Look
Do usuwania smoły i kleju – Prick Bort
Mycie auta – ADBL Shampoo Cola
Pranie mikrofibr – ADBL Micro Wash
Czyszczenie opon – ADBL Tire&Rubber
Dressing opon – ADBL Black Water
Chyba na tyle. Gdyby coś mi się przypomniało, to pewnie uzupełnię. Jeśli dotrwałeś do końca, to szacun ;–) Pomimo, że auto nie jest obecnie w ciągłej eksploatacji, jest cały czas garażowane!
Poniżej kilka zdjęć, że Mazda dobrze przyjmowała świeże powietrze przy Morzu Bałtyckim, jak i promienie słoneczne przy Adriatyku ;–)
Po 972 dniach i 50 tys km. Niech M3 cieszy nowego użytkownika.
Ehh... Ależ będzie sentyment do tego auta. Były wzloty i upadki. Mam nadzieję, że będzie nadal pod dobrą opieką. W zasadzie jestem tego pewien ;–) Prawdopodobnie zostaje w tutejszej "rodzinie".
Powodzenia i niech służy jak najdłużej nowemu właścicielowi.
Mam nadzieję, że przygoda z Mazdą tylko na chwilę zostaje 'zakończona'. To było pierwsze auto i jak najbardziej zadowolone użytkowania przeze mnie.
Choć teraz dysponuję najlepszym autem na świecie. Sentyment będzie, bo to pierwsze moje autko... Oj będzie!
PS. Mam nadzieję, że nowy użytkownik nie będzie miał za złe pamiątkowej fotki ;–)
Ehh... Ależ będzie sentyment do tego auta. Były wzloty i upadki. Mam nadzieję, że będzie nadal pod dobrą opieką. W zasadzie jestem tego pewien ;–) Prawdopodobnie zostaje w tutejszej "rodzinie".
Powodzenia i niech służy jak najdłużej nowemu właścicielowi.
Mam nadzieję, że przygoda z Mazdą tylko na chwilę zostaje 'zakończona'. To było pierwsze auto i jak najbardziej zadowolone użytkowania przeze mnie.
Choć teraz dysponuję najlepszym autem na świecie. Sentyment będzie, bo to pierwsze moje autko... Oj będzie!
PS. Mam nadzieję, że nowy użytkownik nie będzie miał za złe pamiątkowej fotki ;–)
maniekzgc napisał(a):Sentyment będzie, bo to pierwsze moje autko... Oj będzie!
Prawdę powiadasz.
Zdawałoby się, że to normalna kolej rzeczy aby sukcesywnie przesiadać się do nowszych, lepszych bryk, ale każde kolejne będzie oceniane przez pryzmat tego pierwszego, które pozostawia ślad. Mi moja M3 BK zryła psychę do tego stopnia, że ilekroć chcę ją sprzedać moje wewnętrzne Ja nakazuje mi w te pędy zrezygnować z takich zamiarów. Winszuję decyzji i faktu sprzedaży, bo wiele wskazuje, że ja i moja M3 zestarzejmy się dopóki rdza Nas nie rozłączy
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości