Mazda 626 GE KL '96 gwint D2
Skąd masz te nakładki na progi ? Fura elegancja francja
- Od: 23 wrz 2015, 10:04
- Posty: 51
- Skąd: Barlinek Zachodniopomorskie
- Auto: 626 GE Special 2.0 FS 1996r
mlodziak626 napisał(a):Skąd masz te nakładki na progi ?
ode mnie
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Całkiem niedawno użytkownik qlesh miał takie na sprzedaż
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Stan na 3 dni przed zlotem
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Czyli nie jest źle.... widać ze BA w miare gotowa
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2035 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
To chyba dobry czas na update tematu...
Finalnie Mazda na zlot nie pojechała bo po poskładaniu wałków potrafiła się pojawiać kontrolka ciśnienia oleju na jałowych obrotach, żeby nie ryzykowac auto zostało w Łodzi, jak się później okazało to chyba czujnik poleciał w kulki od oleju który na niego poleciał
A około miesiąca temu w maździe coś pękło... Już nie chciała jeździć jak należy... Teraz pod maską mam wyjątkową jednostkę V4 !
Brakło sprężania na 3 cylindrze (0 bar) oraz na 6 cylindrze (5bar) <– (tu wyciągnięcie fajki nie zmienia pracy silnika w żaden sposób) więc chodzi sobie na 4 garach
Od tego czasu zrobiłem prawie 2kkm, auto jeździ, jak trzeba depnąć to też idzie tylko pali w zakresie 18-22l
Tu filmik z pracy na ssaniu to za bardzo nie słychać ale nagram taki po rozgrzaniu.
A że tak sie jeździ dosyć słabo to jeden z silników oddałem do Autoszlif Pabianice na kompleksowe zrobienie głowic i honowanie gładzi cylindrów
Mazda w międzyczasie dostała nowe opony i inne felgi, tez 16"
Później poszły w ruch kierunkowskazy, nowe od Onyxa <3 Oklejone przez Dwojasa w RDW Garage. Ja im dodałem wiązke na 2 włóknowe żarówki i zrobiłem USDMowe blinkery na przodzie
Ostatni rzut na stare pomarańczowe kierunki
i nowe, ciemne kierunki
Finalnie Mazda stanęła na zimowych kołachw nowym kolorze – niebieskim
Finalnie Mazda na zlot nie pojechała bo po poskładaniu wałków potrafiła się pojawiać kontrolka ciśnienia oleju na jałowych obrotach, żeby nie ryzykowac auto zostało w Łodzi, jak się później okazało to chyba czujnik poleciał w kulki od oleju który na niego poleciał
A około miesiąca temu w maździe coś pękło... Już nie chciała jeździć jak należy... Teraz pod maską mam wyjątkową jednostkę V4 !
Brakło sprężania na 3 cylindrze (0 bar) oraz na 6 cylindrze (5bar) <– (tu wyciągnięcie fajki nie zmienia pracy silnika w żaden sposób) więc chodzi sobie na 4 garach
Od tego czasu zrobiłem prawie 2kkm, auto jeździ, jak trzeba depnąć to też idzie tylko pali w zakresie 18-22l
Tu filmik z pracy na ssaniu to za bardzo nie słychać ale nagram taki po rozgrzaniu.
A że tak sie jeździ dosyć słabo to jeden z silników oddałem do Autoszlif Pabianice na kompleksowe zrobienie głowic i honowanie gładzi cylindrów
Mazda w międzyczasie dostała nowe opony i inne felgi, tez 16"
Później poszły w ruch kierunkowskazy, nowe od Onyxa <3 Oklejone przez Dwojasa w RDW Garage. Ja im dodałem wiązke na 2 włóknowe żarówki i zrobiłem USDMowe blinkery na przodzie
Ostatni rzut na stare pomarańczowe kierunki
i nowe, ciemne kierunki
Finalnie Mazda stanęła na zimowych kołachw nowym kolorze – niebieskim
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Fajne autko, brawo, trzymaj to autko, bo to jedne z ostatnich żyjących dobrych samochodów, nówki to typowe skarbonki.
-
qba82222
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
No w końcu coś się dzieje.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Oczywiście remont tylko na OEM gratach?
Bo na zamiennikach się nie opłaca są bee i wgl do kitu
Myślę, że jak wszystko już dobiegnie końca to Adrian napisze na jakich gratach było wszystko robione i zamknie buzię tym wszystkim cudakom i marzycielom, że to remont tylko na OEM i minimum 10k
PS. i proszę się powstrzymać od spamu jaki to zrobiliście u mnie, bo będę musiał interweniować
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Niech piszą jeszcze nie skończyłem i jakieś sugestie by się przydały. Cały spis użytych gratów oczywiście napisze
Troche czasu musiala sie wygrzewac
Biniu napisał(a):Micha z kominka wyjęta?
Oczywiście remont tylko na OEM gratach?
Troche czasu musiala sie wygrzewac
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
chmielu_KL napisał(a):Biniu napisał(a):Oczywiście remont tylko na OEM gratach?
Bo na zamiennikach się nie opłaca są bee i wgl do kitu
Myślę, że jak wszystko już dobiegnie końca to Adrian napisze na jakich gratach było wszystko robione i zamknie buzię tym wszystkim cudakom i marzycielom, że to remont tylko na OEM i minimum 10k
PS. i proszę się powstrzymać od spamu jaki to zrobiliście u mnie, bo będę musiał interweniować
Nie wiem czemu mają służyć takie posty.To Jest forum, tu nie tylko się maśli ,ale też wyraża swoje opinie,zdanie i krytykę też czasami.Nikt tu nikomu źle nie życzy i nie zaciera rączek w stylu" robi na zamiennikach,niech mu [tiiit] panewa albo chleje olej".Jeśli ktoś kto robił te silniki w ilościach hurtowych mówi mi że on podejmował się tylko na OEM bo na zamiennikach wychodziły często kwiatki to nie mam powodu mu nie wierzyć.Jesli ten przypadek udowodni że jednak idzie zrobić dzisiaj ten motor na dobrym zamienniku to nic tylko się cieszyć.Teksty o zamykaniu komuś buzi są słabe.P.s. Eklerek przypadkiem edytowalem Twój post zamiast cytować (uroki pisania z telefonu w pracy xd) .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Teksty o zamykaniu komuś buzi są słabe.
A ktoś tu coś takiego pisał ? sam widziałeś jaki był spam u mnie, zrobiła się tylko przepychanka słowna i zbędna dyskusja
Wystarczy trochę poszukać w necie by zobaczyć, że remont TEGO silnika na zamiennikach nie jednemu się udał. Tak źle i tak nie dobrze po raz kolejny widzę, że są ''równi i równiejsi'' bo jak ktoś ma inne zdanie to zaraz jest coś źle. Sorry, za OT – nic tu po mnie
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):jaki był spam u mnie,
Nie wiem jakim cudem Ty moderatorem zostałeś Spamem można było co najwyżej nazwać Twoje pisanie postów w moim temacie ale spokojnie ja nie z takich którzy będą się na to denerwować bo lubie sobie podyskutować merytorycznie. To nie był SPAM, była dyskusja na temat remontu bo zdaje się że rozważałes taką opcję, zresztą ja na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy również stałem 2 razy nad taką decyzją .
Mówię dla mnie na forum o takiej tematyce nie ma za dużo miejsca na SPAM czy Offtop tutaj każdy post jest całkiem ważny i zamiast się obruszać to bym się cieszył. Tematy w których znajduje się najwięcej SPAMU i OFFtopu według Ciebie to te najbardziej wartościowe jako bardzo duża baza wiedzy. Kiedyś tylko takie tematy były i było super.
Co do roboty tak jak rozmawialiśmy ostatnio kibicuje i czekam na efekty bo widać idziecie grubo
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
chmielu_KL napisał(a): zamknie buzię tym wszystkim cudakom i marzycielom
No stary,ja to napisałem?
To teraz sprecyzuj kogo masz na myśli konkretnie pisząc cudakom i marzycielom?
Bądźmy poważni.
Koniec OT.
Eklerek miałem przyjemność jeździć jeden dzień taka 626 z KLem i naprawdę przyjemne autko,jakiś czas nawet takiego szukałem ale stwierdziłem że drugi tak duży wóz mi niepotrzebny.Fajnie że walczysz z tematem i mam nadzieję że się uda remont .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
626 GE z KLem to chyba najlepszy daily dupowoz mazdy (takim co na codzien do roboty pojedziesz a i wygodnie na wczasy). Od dołu fajnie się zbiera (buda nie ciężka to te 165KM w zdrowej serii daje rade), nie pali jakoś ogromnie bo pojemność wielka nie jest.
No może MPS byłby lepszy ale to inna półka już niż zwykła 626
No może MPS byłby lepszy ale to inna półka już niż zwykła 626
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości