Z tymi koniami na seryjnych gratach bym uważał. Też uważałbym z wytykaniem KLowi, zbyt dużo fanatyków w okolicy. Jeszcze zobaczysz, na zlocie ktoś Ci zostawi karteczkę na łóżku "Lepiej nie zasypiaj"
Jak już wszystko zmontujesz, to KONIECZNIE musisz kupić kamerkę przód-tył i rejestrować każdego killa na bawarkach i innych czterech-zerach, a potem publikować. Zrobi się osobny temat, "Zbiór zdziwionych min" gdzie będziesz wrzucał trofea
Przesadzasz, ja tylko wrzuciłem silnik którego oficjalnie nie ma, do generacji w której go nie było nawet jak był. Praca nie wiele większa niż np. wrzucenie KL do BJ. Jedyna różnica to fakt, że robię to na rzadko spotykanych gratach.
U mnie jest porobiona masa średnich modów, a robienie turbo z N/A to jest mega duży mod. Dlatego śledzę Twój projekt i kibicuję, nawet jak z rzadka zostawię komentarz. Każdy up przeczytany od deski do deski
Bo_Lo napisał(a):Płomień najlepsze że na tle Twojego projektu to SWAP z K8 czy kf na KL ,nawet ZE, czy takie turbo BP to wręcz masówka i level very easy hehe.
Ale to jest masówka i to jest fakt. Wyciagasz jeden silnik wkładasz drugi nie zmieniasz Tak naprawdę nic albo tak malutko ze szkoda nawet o tym wspominać. Taki Swap to nie Swap przy innych swapach tak naprawdę.
Ile jest czy było ogólnie swapow 2.5v6 w miejsce silników które wymieniłeś? Większość mx3 na tym forum miała bądź ma ten silnik a i 323 jest masa
Farciuchu, mogłeś sobie kupić Mikody Szukałem tam tarcz do MX-5, ale mają tylko na tył
Trzymam kciuki żebyś zdążył, chcę obmacać tam wszystko, a nie wiadomo kiedy nadarzy się kolejna okazja Rzuć jakieś foto z prac, jestem niezmiernie ciekawy.
Co tu macać [WINKING FACE]auto stoi a raczej jeździ nie ruszone.Termin dmuchania przesunal się na koniec lutego/początek marca .Jeśli znów się przesunie to pierwszy zlot jadę n/a bo nie chce nerwowki tydzień przed zlotem.Jesli tjuner w jakikolwiek sposób nawali to mam już plan awaryjny-kolektor OEM z BPT i turbo IHI vj20 (ciężkie do dostania i drogie) albo prędzej próba spasowania z tym kolektorem vj11 z probe/mx6 F2t(powinna pasować) która ma jednak najgorsze parametry i wydajność że wszystkich ihi stosowanych w mazdach z tamtych lat
Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Na tą chwilę wszystkie frukty leżą w szafie skitrane przed małżonką hehe,jeśli tjuner nie wypali to kolektor OEM i turbo IHI jestem w stanie ogarnąć sam,podłączenie deta też mam z kim zrobić,pozostanie strojenie a pod nosem mam Foresta i kilka innych alternatyw,tylko że wtedy wszystko rozciągnie się w czasie .
Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Gebe odklejają Wczoraj test moim z5 ze 190km/h(tak rozpedza sie do takiej predkosci ) do 80 na pustej ekspresówce na 3 pasach , tak wygladałem jak wcisnałem pedał hamulca Szczerze nie moge do tej pory uwierzyc ,ze az taki przeskok jest w sile hamowania
Turbuj , dmuchej i rob kurde bo jak heble bedooo to musza cos wyhamowac
Co do udanej jednostki mazdy zaliczył bym jeszcze FE3N w Stanach robią z tego po 500 km Wiec Bolo jak nie będziesz zadowolony z BP to wiesz Ewentualnie pójdziesz w ślady Tekkena
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego. GD – Generacja Doskonała
Wiązkę podlacz teraz i wystrój deta na wolnossaku. To zawsze jest ciężki temat i warto zrobić jak najszybciej bo się przeciagA potem. A brak turbo tutaj w niczym nie przeszkadza
Jak tjuner nawali to tak mam zamiar zrobić-dolot CAI ,wydech (taki jak docelowo pod turbo -2 cale na pełnym przelocie,końcowy 2,25 cala) ,podłączam DETa i stroję na wolnossaku na zlot,do tego dobry hamulec i opona.Ale bądżmy dobrej myśli że na TP już bedzie badum tssss
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le