U mnie sam silnik pracował wzorowo i nie było żadnych podstaw aby sie martwić a przed samym obróceniem panewki silnik stał przez niemalże 3 tygodnie co jakiś czas tylko odpalany także miał odpoczynek od upalania
myslisz ze u mnie byly podstawy jak mi w czaplinku na nawrocie wokol beczki obrocilo panewke? nowka silnik po remoncie kiepski olej duze przeciazenie przy przejezdzie beczki i prypryprypry paneweczka sie obudzila co skutkowalo po paruset kilometrach urwana korba i dziura w bloku wielkosci piesci. tak to juz jest.
sport motorowy to droga zabawa. nie jestes pierwszy ktory ma problem z olejem na torze. znam dziesiatki osob ktorym panewe obrocilo na torze. norma. zabezpiecza sie przed tym chlodnicami oleju, wstawieniem grodzi w misce olejowej, obnizeniem smoka, wyzszym poziomem dobrego oleju. wskaznik cisnienia tez by sporo powiedzial bo faktycznie cos juz moglo wyzionac ducha. zycie. nie pierwszy i nie ostatni taki silnik. co bys nie kupil na tor sie srednio nadaje (w serii i wymaga dziesiatek tysiecy zl by jako tako nadawal sie do takiej jazdy nie mowiac juz o byciu konkurencyjnym bo na to 50tys zl moze byc malo). moze poza wyscigowkami prawdziwymi typu ferrari czy mclaren.
z innej beczki.
pojawilo sie fajne ogloszenie:
auto o lata swietlne szybsze na torze niz mx-3
http://www.racingforum.pl/Mazda-Mx-5-Turbo-t143016.html