Mazda Premacy CP FP '99 LPG Sport Seychelles Green.
1, 2
Premans był brany jako 3ci plan auta na dayli za mały pieniądz.
Trafił się ładny egzemplarz przy dużej współpracy z EKLEREK323F
Postaram się ten wątek regularnie odświeżać.
O autku:
Jest to przedlift z zabezpieczoną podłogą, pakietem sport, działającą klimą i będzie służyć jako dayli na łódzkie dziury. Zadbany, zawieszenie sztywne a plastiki nie trzeszczą.
Przebieg 217kkm. Miał robione nadkola i konserwację podwozia dlatego też ogólnie samochód ma kilka odcieni tego (chyba) zielonego koloru.
Jutro porozglądam się jak z możliwościami gazowników pod kątem wolnych terminów.
Tu pytanie: jakie butle wchodzą do premansa? bagażnik ma spory a w nim dojazdówka (?)
Pewno olej będzie brać jak to mazda ale będę płukał silnik to może coś w tej kwestii pomoże. Zgodnie z radą Płomienia zakupię preparat do czyszczenia gaźników i będę sikał na tłoki aż się nagar wyczyści.
Grube mody:
Wymiana oleju Mobil 10w40 (nie mój pomysł)
Wymiana filtrów
Wymiana świec zapłonowych NGK
Zatankowanie do pełna
Zarejestrowanie na siebie – w przyszłym tygodniu chciałbym.
Na chwilę obecną mam do czyszczenia krokowiec z przepustnicą i czujnik abs prawy tył
Trafił się ładny egzemplarz przy dużej współpracy z EKLEREK323F
Postaram się ten wątek regularnie odświeżać.
O autku:
Jest to przedlift z zabezpieczoną podłogą, pakietem sport, działającą klimą i będzie służyć jako dayli na łódzkie dziury. Zadbany, zawieszenie sztywne a plastiki nie trzeszczą.
Przebieg 217kkm. Miał robione nadkola i konserwację podwozia dlatego też ogólnie samochód ma kilka odcieni tego (chyba) zielonego koloru.
Jutro porozglądam się jak z możliwościami gazowników pod kątem wolnych terminów.
Tu pytanie: jakie butle wchodzą do premansa? bagażnik ma spory a w nim dojazdówka (?)
Pewno olej będzie brać jak to mazda ale będę płukał silnik to może coś w tej kwestii pomoże. Zgodnie z radą Płomienia zakupię preparat do czyszczenia gaźników i będę sikał na tłoki aż się nagar wyczyści.
Grube mody:
Wymiana oleju Mobil 10w40 (nie mój pomysł)
Wymiana filtrów
Wymiana świec zapłonowych NGK
Zatankowanie do pełna
Zarejestrowanie na siebie – w przyszłym tygodniu chciałbym.
Na chwilę obecną mam do czyszczenia krokowiec z przepustnicą i czujnik abs prawy tył
Ostatnio edytowano 6 gru 2017, 12:52 przez gt10r5, łącznie edytowano 2 razy
Tak.
Grube mody od początku
LPG zamontowane.
Butla 42l a weszło 35.4l. Spalanie 9.7l w trasie przy 130km/h
Kolejny gruby mod to przejestrowanie.
Kolejna sprawy:
1. Klubowe ramki
2. czujnik abs – jeszcze nie wymieniłem i odziwo częściej działa jak nie działa.
3. Górne mocowania amorów przód (może od razu springi zmienić )
Nie ma żartów – zaraz do działu projektów wskoczy
Grube mody od początku
LPG zamontowane.
Butla 42l a weszło 35.4l. Spalanie 9.7l w trasie przy 130km/h
Kolejny gruby mod to przejestrowanie.
Kolejna sprawy:
1. Klubowe ramki
2. czujnik abs – jeszcze nie wymieniłem i odziwo częściej działa jak nie działa.
3. Górne mocowania amorów przód (może od razu springi zmienić )
Nie ma żartów – zaraz do działu projektów wskoczy
gt10r5 napisał(a):Nie ma żartów – zaraz do działu projektów wskoczy
Kurde, a ja myślałem, że podstawowe rzeczy zrobiłem a wychodzi iż zaszalałem!
Up.
Premans dostał podkladki klubowe więc jeszcze tylko naklejeczki i będę mógł powoli kopać Peera o zgłoszenie do projektów.
Dzięki za kolejny spot z Grupą Łódzką!
Fajnie jak może powyżej 20stu samochodów się zjechać na zwykły cykliczny spot. Tutaj też prośba: jak ktoś chciałby przyjechać ale się wstydzi – u nas każdy może przyjechać
Premans dostał podkladki klubowe więc jeszcze tylko naklejeczki i będę mógł powoli kopać Peera o zgłoszenie do projektów.
Dzięki za kolejny spot z Grupą Łódzką!
Fajnie jak może powyżej 20stu samochodów się zjechać na zwykły cykliczny spot. Tutaj też prośba: jak ktoś chciałby przyjechać ale się wstydzi – u nas każdy może przyjechać
Up.
Tak co by raz na miesiąc przynajmniej z aktualizować.
Premans łyka kilometry jak pelikan.
Z grubych modów:
1. Wymieniona uszczelka pod kolektorem ssącym – z powodu nie trzymania równych obrotów. Ostatnia rzecz którą posądzałem bo przecież niedawno gazownik ściągał kolektor do nawiercenia wkrętek.
Katastrofa z tymi druciarzami. Najgorsze jest to, że gazownik proponował mi że podejmie się naprawy i zaczął nawijąć długą listę rzeczy do zrobienia (m.in. odma, wszystkie węże podciśnienia).
Kosztował mnie mechanik 240zł za tą uszczelkę. Z jednej strony dużo a z drugiej – dostęp do kolektora łatwy nie jest.
2. Już wolę sam zrobić – sworznie wahaczy stukają – kupione Oyodo i dzisiaj będę wymieniać.
Tak co by raz na miesiąc przynajmniej z aktualizować.
Premans łyka kilometry jak pelikan.
Z grubych modów:
1. Wymieniona uszczelka pod kolektorem ssącym – z powodu nie trzymania równych obrotów. Ostatnia rzecz którą posądzałem bo przecież niedawno gazownik ściągał kolektor do nawiercenia wkrętek.
Katastrofa z tymi druciarzami. Najgorsze jest to, że gazownik proponował mi że podejmie się naprawy i zaczął nawijąć długą listę rzeczy do zrobienia (m.in. odma, wszystkie węże podciśnienia).
Kosztował mnie mechanik 240zł za tą uszczelkę. Z jednej strony dużo a z drugiej – dostęp do kolektora łatwy nie jest.
2. Już wolę sam zrobić – sworznie wahaczy stukają – kupione Oyodo i dzisiaj będę wymieniać.
Up.
Kolejne kilometry wpadają.
Zrobione sworznie – polecam Oyodo po raz kolejny.
By ustały stuki w zawieszeniu to jeszcze gumy staba do wymiany.
Szwagrowi się premans spodobał. Możliwe, że na wiosnę pojedziemy po jakieś prawie nowie nastoletnie auto
Kolejne kilometry wpadają.
Zrobione sworznie – polecam Oyodo po raz kolejny.
By ustały stuki w zawieszeniu to jeszcze gumy staba do wymiany.
Szwagrowi się premans spodobał. Możliwe, że na wiosnę pojedziemy po jakieś prawie nowie nastoletnie auto
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
W pierwszym poście masz zdjęcie – jaki v-max ma premans.
Ogólnie jak jest wietrznie to trzeba pilnować ale jak szybciej jeździsz to problem jest mniejszy. Pakiet sportive robi robote.
Ogólnie jak jest wietrznie to trzeba pilnować ale jak szybciej jeździsz to problem jest mniejszy. Pakiet sportive robi robote.
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Up.
Nie śpimy, na przegląd lpg jedziemy .
Problem jakiś chyba z reduktorem lub podciśnieniami – 1.6b mam po przelączeniu na benzynę – w przyszłą środę ma sprawdzić czy to nie wina reduktora.
Tak czy siak 220555km na liczniku. Jutro zrobię wymianę oleju i tyle.
Nie śpimy, na przegląd lpg jedziemy .
Problem jakiś chyba z reduktorem lub podciśnieniami – 1.6b mam po przelączeniu na benzynę – w przyszłą środę ma sprawdzić czy to nie wina reduktora.
Tak czy siak 220555km na liczniku. Jutro zrobię wymianę oleju i tyle.
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Up.
Miałem wymienić olej, wymieniłem również filtr powietrza Filtron oraz świeczki ngk V- line.
Zobaczymy jak to się ma do ich żywotności. Denso przy lpg szybko mi się kończą
Autko odżyło, elastyka wróciła – pewnie to placebo
Dodatkowo doszedł po 26dniach ELM od majfrienda. No to kupione wcześniej gniazdo obd2 zamontowałem obok złącza DIAGNOSIS. Miało być w kabinie ale nie znalazłem żadnej rewizji w grodzi od strony kierowcy to odpuściłem temat. Na razie mi się połączyło z komórą ale nie z programem piston. Będę działał dalej.
Miałem wymienić olej, wymieniłem również filtr powietrza Filtron oraz świeczki ngk V- line.
Zobaczymy jak to się ma do ich żywotności. Denso przy lpg szybko mi się kończą
Autko odżyło, elastyka wróciła – pewnie to placebo
Dodatkowo doszedł po 26dniach ELM od majfrienda. No to kupione wcześniej gniazdo obd2 zamontowałem obok złącza DIAGNOSIS. Miało być w kabinie ale nie znalazłem żadnej rewizji w grodzi od strony kierowcy to odpuściłem temat. Na razie mi się połączyło z komórą ale nie z programem piston. Będę działał dalej.
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Up.
Jakieś premans przekroczył już 223000km
Tauzen temu wymienione kable zapłonowe na ashika. Bo tanio.
Ngk siadły szybko – może pech. Może tak mają. Jeśli tak mają to będę te ashiki kupować bo 44zł a 110 za ngk to różnica.
Jakieś premans przekroczył już 223000km
Tauzen temu wymienione kable zapłonowe na ashika. Bo tanio.
Ngk siadły szybko – może pech. Może tak mają. Jeśli tak mają to będę te ashiki kupować bo 44zł a 110 za ngk to różnica.
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Bardzo ładny egzemplarz.Pakiet sportive w przedlifcie podoba mi się bardziej niż polift-jest delikatniejszy.
Mam pytanko-jakie oznaczenie ma silnik w przedlifcie?Dałbyś radę wrzucić jakieś foto spod maski?
Mam pytanko-jakie oznaczenie ma silnik w przedlifcie?Dałbyś radę wrzucić jakieś foto spod maski?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
gt10r5 napisał(a):Postaram się dzisiaj wrzucić.
Ok ,a to jest wersja 114 hpz VICS?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość