Android Auto – wersja nieoficjalna
Też kilka dni temu zdecydowałem się na zainstalowanie Android Auto i jestem na razie bardzo zadowolony z testów.
Mam tylko jeden problem, który spędza mi sen z powiek – drastycznie spadający poziom baterii. Spotkał się ktoś z tym problemem? Udało Wam się go rozwiązać? Mój LG G4 po podłączeniu do systemu Mazdy i uruchomieniu Android Auto zamiast się ładować bardzo szybko się rozładowuje, co sprawia, że AA nie sprawdzi się w dłuższej trasie :/
Mam tylko jeden problem, który spędza mi sen z powiek – drastycznie spadający poziom baterii. Spotkał się ktoś z tym problemem? Udało Wam się go rozwiązać? Mój LG G4 po podłączeniu do systemu Mazdy i uruchomieniu Android Auto zamiast się ładować bardzo szybko się rozładowuje, co sprawia, że AA nie sprawdzi się w dłuższej trasie :/
-
norin89
Nasze Mazdy niestety podają przez USB prąd ładowania o dość niskim natężeniu. Na m3r ludzie przerabiają gniazda tak, aby mieć 2A i wtedy działają wszystkie technologie w rodzaju Fast Charge.
Ponadto przy połączeniu przez USB i odpaleniu AA ładowanie chyba w ogóle nie działa (mogę się mylić). Więc GPS w Twoim telefonie dość szybko wyczerpie baterię. Ja sobie poradziłem z tym kupując uchwyt z ładowaniem wireless...
@Jarzębiak – czy AA włącza Ci się automatycznie po wykryciu samochodu przez Bluetooth telefonu?
Ponadto przy połączeniu przez USB i odpaleniu AA ładowanie chyba w ogóle nie działa (mogę się mylić). Więc GPS w Twoim telefonie dość szybko wyczerpie baterię. Ja sobie poradziłem z tym kupując uchwyt z ładowaniem wireless...
@Jarzębiak – czy AA włącza Ci się automatycznie po wykryciu samochodu przez Bluetooth telefonu?
Próbuje się włączyć po podłączeniu przewodu USB. Ale tak jak pisałem, pojawia sìę czerwony ekran z wykrzyknikiem ,
Teraz mam następny problem, odinstalowałem starszą wersję AA i gdy teraz próbuję zainstalować najnowszą pojawia się informacja "aplikacja android auto nie została zainstalowana" mimo wielu prób cały czas to samo
Teraz mam następny problem, odinstalowałem starszą wersję AA i gdy teraz próbuję zainstalować najnowszą pojawia się informacja "aplikacja android auto nie została zainstalowana" mimo wielu prób cały czas to samo
- Od: 5 lis 2016, 16:22
- Posty: 51
- Auto: Mazda 3 bm 2.0 120KM
sky energy (xenon +navi)
Jarzębiak napisał(a):Próbuje się włączyć po podłączeniu przewodu USB. Ale tak jak pisałem, pojawia sìę czerwony ekran z wykrzyknikiem ,
Teraz mam następny problem, odinstalowałem starszą wersję AA i gdy teraz próbuję zainstalować najnowszą pojawia się informacja "aplikacja android auto nie została zainstalowana" mimo wielu prób cały czas to samo
Przecież miałeś AA v1.05 to jak mogłeś odinstalować starszą wersję? Użyłeś deinstalatora starszej wersji do odinstalowania 1.05?
Sprawdź czy masz włączone debugowanie USB w systemie przy próbie połączenia.
Debugowanie usb mam włączone.
Odinstalowałem AA w telefonie i nie mogę zainstalować wersji wskazanej przez kolegę Forysa.
Dopisano 1 lis 2017, 23:58:
Uff, udało mi się zainstalować na telefonie wersję AA 2.7.573953-release
Jutro sprawdzę czy uda się połączyć z tabletem mzd,
Mam nadzieję, że tak
Odinstalowałem AA w telefonie i nie mogę zainstalować wersji wskazanej przez kolegę Forysa.
Dopisano 1 lis 2017, 23:58:
Uff, udało mi się zainstalować na telefonie wersję AA 2.7.573953-release
Jutro sprawdzę czy uda się połączyć z tabletem mzd,
Mam nadzieję, że tak
- Od: 5 lis 2016, 16:22
- Posty: 51
- Auto: Mazda 3 bm 2.0 120KM
sky energy (xenon +navi)
Potwierdzam poprawne działanie AA v. 1.0.5. Tablecik śmiga aż miło
Problemem w użytkowaniu jest tylko to, że musimy mieć telefon podłączony przez USB. A tam tylko 0.5A i niestety to za mało, żeby telefon z uruchomionym np. Wazem się nie rozładowywał
Może ktoś ma jakiś namiar na sposób na podniesienie prądu ładowania w oryginalnym gnieździe USB?
Forys napisał(a):Nasze Mazdy niestety podają przez USB prąd ładowania o dość niskim natężeniu. Na m3r ludzie przerabiają gniazda tak, aby mieć 2A i wtedy działają wszystkie technologie w rodzaju Fast Charge.
Ponadto przy połączeniu przez USB i odpaleniu AA ładowanie chyba w ogóle nie działa (mogę się mylić). Więc GPS w Twoim telefonie dość szybko wyczerpie baterię. Ja sobie poradziłem z tym kupując uchwyt z ładowaniem wireless...
@Jarzębiak – czy AA włącza Ci się automatycznie po wykryciu samochodu przez Bluetooth telefonu?
Możesz rozwinąć temat przerabiania gniazd na 2A? Albo zapodać linka?
- Od: 8 mar 2016, 16:12
- Posty: 53
- Auto: M3 165KM 2016
Czasami z dyskami HDD 2.5 cala na USB dawali takie specjalne kable, które ciągły zasilanie z 2 portów. Można by najpierw coś co takiego sprawdzić zanim ktoś się weźmie za przeróbki
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3109 (47/157)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
znalazlem cos takiego
http://allegro.pl/adapter-usb2-0-a-gn-2 ... 50630.html
Ale to i tak daje maks 1A wiec moze byc malo... i tak. No chyba ze sie wepnie do ladowalrki zasilanej z zapalniczki, ale nie wiem czy nie bedzie jakis roznic potencjalow czy co tam jeszcze. Nie jestem elektronikiem

Ale to i tak daje maks 1A wiec moze byc malo... i tak. No chyba ze sie wepnie do ladowalrki zasilanej z zapalniczki, ale nie wiem czy nie bedzie jakis roznic potencjalow czy co tam jeszcze. Nie jestem elektronikiem
Fisher napisał(a):Forys napisał(a):Nasze Mazdy niestety podają przez USB prąd ładowania o dość niskim natężeniu. Na m3r ludzie przerabiają gniazda tak, aby mieć 2A i wtedy działają wszystkie technologie w rodzaju Fast Charge.
Ponadto przy połączeniu przez USB i odpaleniu AA ładowanie chyba w ogóle nie działa (mogę się mylić). Więc GPS w Twoim telefonie dość szybko wyczerpie baterię. Ja sobie poradziłem z tym kupując uchwyt z ładowaniem wireless...
@Jarzębiak – czy AA włącza Ci się automatycznie po wykryciu samochodu przez Bluetooth telefonu?
Możesz rozwinąć temat przerabiania gniazd na 2A? Albo zapodać linka?
OK przyznaję się do błędu. Przejrzałem teraz te wątki o przerabianiu USB. Nie znalazłem info o 2A. Musiałem w pośpiechu coś źle zrozumieć, albo zwyczajnie pomyliłem 2A z USB 2.0.
Wygląda na to, że da się wyciągnąć jakieś 900-1000mA. Tu masz szczegóły. http://mazda3revolution.com/forums/#/to ... 858?page=2
Ale przyznaję rację darreckiemu – chyba nie warto tak ingerować. Są prostsze rozwiązania.
Dopisano 06 lis 2017 22:23:
Swoją drogą to jest już nowsza wersja AA -1.06b. Poprawiono problemy z audio i wyłączono pobieranie danych z GPS samochodu.
Przymierzam się do zakupu nowej mazdy 3 2017r.
Nie ukrywam że jedną z największych wad jaką widzę w tym samochodzie jest brak seryjnego Android Auto – chciałbym wgrać przy pomocy AIO.
Z tego co poczytałem na forum m3r wynika że instalacja AA po aktualizacji do v59.00.502 wymaga rozpinania i lutowania kabli do konsoli i znajomości Linuxa żeby odblokować dostęp przez USB – nie specjalnie mam ochotę na takie zabawy w nowym samochodzie... Chyba że czegoś nie doczytałem i jest prostszy sposób?
Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów kupował niedawno auto z salonu i może potwierdzić jaka jest wgrana wersja firmware w nowych samochodach?
Nie ukrywam że jedną z największych wad jaką widzę w tym samochodzie jest brak seryjnego Android Auto – chciałbym wgrać przy pomocy AIO.
Z tego co poczytałem na forum m3r wynika że instalacja AA po aktualizacji do v59.00.502 wymaga rozpinania i lutowania kabli do konsoli i znajomości Linuxa żeby odblokować dostęp przez USB – nie specjalnie mam ochotę na takie zabawy w nowym samochodzie... Chyba że czegoś nie doczytałem i jest prostszy sposób?
Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów kupował niedawno auto z salonu i może potwierdzić jaka jest wgrana wersja firmware w nowych samochodach?
Steel napisał(a):znalazlem cos takiegohttp://allegro.pl/adapter-usb2-0-a-gn-2 ... 50630.html
Ale to i tak daje maks 1A wiec moze byc malo... i tak. No chyba ze sie wepnie do ladowalrki zasilanej z zapalniczki, ale nie wiem czy nie bedzie jakis roznic potencjalow czy co tam jeszcze. Nie jestem elektronikiem
.... a coś takiego zadziała ? Zasilanie , gdyby poszło z gniazda zapalniczki z adaptera USB z wyjściami 1A, 1,5 A , 2A
https://sklep.rms.pl/lindy-31112-przedl ... m-usb-0-5m
Kiedys byly dyski zewnetrzne USB i stare laptopy nie mialy zapasu mocy wiec w ten sposob dalo sie odpalic taki dysk dajac dodatkowe zasilanie z innego portu.
Tu pewnie sie tez tak da, ale musialby sie elektronik/elektryk wypowiedziec czy nie bedzie jakiegos problemu z poborem pradu z gniazda zapalniczki (wytwarzana roznica potencjalow).
Teoretycznie zrodlo jest jest jedno choc tak na prawde zrodlem pradu jest alternator i akumulator.
Tu pewnie sie tez tak da, ale musialby sie elektronik/elektryk wypowiedziec czy nie bedzie jakiegos problemu z poborem pradu z gniazda zapalniczki (wytwarzana roznica potencjalow).
Teoretycznie zrodlo jest jest jedno choc tak na prawde zrodlem pradu jest alternator i akumulator.
rexus napisał(a):Przymierzam się do zakupu nowej mazdy 3 2017r.
Nie ukrywam że jedną z największych wad jaką widzę w tym samochodzie jest brak seryjnego Android Auto – chciałbym wgrać przy pomocy AIO.
Z tego co poczytałem na forum m3r wynika że instalacja AA po aktualizacji do v59.00.502 wymaga rozpinania i lutowania kabli do konsoli i znajomości Linuxa żeby odblokować dostęp przez USB – nie specjalnie mam ochotę na takie zabawy w nowym samochodzie... Chyba że czegoś nie doczytałem i jest prostszy sposób?
Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów kupował niedawno auto z salonu i może potwierdzić jaka jest wgrana wersja firmware w nowych samochodach?
Auto odbierałem w połowie października i miało juz wersję .502 więc nie było mowy o jakimkolwiek modowaniu UI.
Jednak nie nazwałbym tego największą wadą mzdconnect. Wg mnie na miano "fail of the year" zasługuje brak obslugi komend głosowych w języku polskim. Z Fiatem 500 mojej żony mogłem się dogadać po polsku 7 lat temu...
Pankracy napisał(a):rexus napisał(a):Jednak nie nazwałbym tego największą wadą mzdconnect. Wg mnie na miano "fail of the year" zasługuje brak obslugi komend głosowych w języku polskim. Z Fiatem 500 mojej żony mogłem się dogadać po polsku 7 lat temu...
No to rzeczywiście lipa, ale na pocieszenie powiem że wersja angielska działa bardzo dobrze, używam często i nawet się sprawdza, chociaż głosowe nastawienie adresu (w sensie miasto/ulica) nie jest możliwe – ta funkcja jest nie dostępna, wie ktoś dlaczego ?
Autentycznie zastanawiam się teraz nad KIA Cee'd – za 10k zł mniej mam lepiej wyposażony samochód, Android Auto/ światłami LED, podgrzewanymi fotelami, kierownicą itd.
Mazda jest zdecydowanie ładniejsza, ma lepszy silnik, może trochę bardziej niezawodna, ale poważnie się zastanawiam czy warto za to dopłacić 10 tys. złotych i zrezygnować z bardzo fajnych funkcji.
Mazda jest zdecydowanie ładniejsza, ma lepszy silnik, może trochę bardziej niezawodna, ale poważnie się zastanawiam czy warto za to dopłacić 10 tys. złotych i zrezygnować z bardzo fajnych funkcji.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości