Zabezpieczenie antykorozyjne czy warto?
Czesc,
Kto z was robil kto zaluje czy warto ? Mam firme ktora za 650 zl moze zabezpieczyc podwozie a ja jakos takiej potrzeby nie odczuwam ale nie chce za kilka lat zalowac.. jakie sa wasze doswiadczenia.. ?
Pozdr
Kto z was robil kto zaluje czy warto ? Mam firme ktora za 650 zl moze zabezpieczyc podwozie a ja jakos takiej potrzeby nie odczuwam ale nie chce za kilka lat zalowac.. jakie sa wasze doswiadczenia.. ?
Pozdr
- Od: 31 paź 2013, 13:00
- Posty: 424 (6/2)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey
gracjan87 napisał(a):Czesc,
Kto z was robil kto zaluje czy warto ?
Nie zrobilem, nie mam rdzy... ale mam zamiar... i czy warto
https://www.facebook.com/quattrosgarage/
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
- Od: 24 sie 2014, 23:10
- Posty: 497 (15/1)
- Skąd: Wiedeń
- Auto: Obecnie:Mazda3 BK Z6 '07 Sport Galaxy Grey by Daniel
Poprzednio:
Mazda6 Sport GH L5 '08 Cristal White Pearl by Daniel
Warto.
To, że teraz Jej nie widzisz, nie oznacza, że rudej tam nie ma. To podstępna b.ać
Jeżeli mają dobre portfolio to być może warto. Jak rozumiem w tej kwocie masz samo podwozie bez profili zamkniętych czy komplet?
To, że teraz Jej nie widzisz, nie oznacza, że rudej tam nie ma. To podstępna b.ać
gracjan87 napisał(a):Mam firme ktora za 650 zl moze zabezpieczyc podwozie
Jeżeli mają dobre portfolio to być może warto. Jak rozumiem w tej kwocie masz samo podwozie bez profili zamkniętych czy komplet?
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
macvas napisał(a):Warto.
To, że teraz Jej nie widzisz, nie oznacza, że rudej tam nie ma. To podstępna b.ać
gracjan87 napisał(a):Mam firme ktora za 650 zl moze zabezpieczyc podwozie
Jeżeli mają dobre portfolio to być może warto. Jak rozumiem w tej kwocie masz samo podwozie bez profili zamkniętych czy komplet?
komplet firma Krown Polska i mają to zrobić w 3 godziny..
- Od: 31 paź 2013, 13:00
- Posty: 424 (6/2)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey
3 godziny to może nie starczyć na dobre woskowanie ale może się nie znam ........
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Damian68 napisał(a):3 godziny to może nie starczyć na dobre woskowanie ale może się nie znam ........
Chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne podwozia i profili zamkniętych.
W 3 godziny to ja nawet nie chce myśleć co oni tam mogą zrobić.
- Od: 5 lip 2017, 12:18
- Posty: 119 (1/2)
- Skąd: Pomorskie
- Auto: Carbon Grey by Seba
Dałem dla porównania woskowanie lakieru – fakt nie dopisałem lakieru -sarkazm taki ....
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Tak. Warto.
Pytajcie czym będzie robiona konserwa. I jeśli ktoś wam powie, że ogarnie wszystko w dwa dni to uciekajcie. Środki muszą mieć czas na działanie i wyschnięcie. Musi być solidnie umyte, wydarta rdza, nalozony środek do zjadania pozostałości rdzy, umyte, odtłuszczone, suche, nałozony baranek musi przyschnąć. Dobry baranek... nie zasycha kilka lat!
Tak samo jeśli usłyszycie słowo BOLL –> twarda spękana powłoka = syf, strata kasy.
Monitorujcie każdy etap prac, jeśli ktoś wam tego nie będzie chciał umożliwić to... uciekajcie.
Często cwaniaki mówią, ze robią solidnymi zjadaczami rdzy, podkładują, czekają aż wyschnie a na koniec np. Wurth lub Noxudol a po cichu leci na rdzę Boll
Polecam przeczytać:
viewtopic.php?p=3080978#p3080978 – cały wątek
viewtopic.php?p=3080977#p3080977
PS: Moja konserwa ma już 2lata i w profilach zamknietych nadal jest płynny miodek. Na podwoziu, gumowa powłoka. Nie ma ubytków, nic nie pęka, nie ma szans na przenikanie wilgoci.
Pytajcie czym będzie robiona konserwa. I jeśli ktoś wam powie, że ogarnie wszystko w dwa dni to uciekajcie. Środki muszą mieć czas na działanie i wyschnięcie. Musi być solidnie umyte, wydarta rdza, nalozony środek do zjadania pozostałości rdzy, umyte, odtłuszczone, suche, nałozony baranek musi przyschnąć. Dobry baranek... nie zasycha kilka lat!
Tak samo jeśli usłyszycie słowo BOLL –> twarda spękana powłoka = syf, strata kasy.
Monitorujcie każdy etap prac, jeśli ktoś wam tego nie będzie chciał umożliwić to... uciekajcie.
Często cwaniaki mówią, ze robią solidnymi zjadaczami rdzy, podkładują, czekają aż wyschnie a na koniec np. Wurth lub Noxudol a po cichu leci na rdzę Boll
Polecam przeczytać:
viewtopic.php?p=3080978#p3080978 – cały wątek
viewtopic.php?p=3080977#p3080977
PS: Moja konserwa ma już 2lata i w profilach zamknietych nadal jest płynny miodek. Na podwoziu, gumowa powłoka. Nie ma ubytków, nic nie pęka, nie ma szans na przenikanie wilgoci.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Na swoim przykladzie napisze Wam ze przez ostatnie 4 miesiace w miare mozliwosci szukalem kogos kto zna sie na tej robocie i jest to prawie graniczace z cudem. Na pewno konserwacje warto zrobic tylko solidna. Cena moze nie jest wyznacznikiem jakosci roboty bo o ile niskie kwoty za usluge stawiaja ogromny znak zapytania tak ceny powyzej 1000 zl tak do 1600 zl tez nie sa pewnikiem super wykonania. Od znajomego mojej rodziny ktory siedzi w temacie powiedzial obowiazkowo o zdjeciu zderzakow na pewno tylnego. Tak jak pisalem w innym dziale piaskowanie podwozia jako zabiegu usuwajacego rdze duzo osob odradza. Moze to mity moze nie. Ostatnio przez przypadek trafilem na firme ktora daje nadzieje ze wiedza co robia ale niestety terminy na koniec pazdziernika.
Warto pod warunkiem że stosują naprawdę dobre środki jak np NOXUDOL oraz co równie ważne pod warunkiem że dokładnie oczyszczą auto z piachu, brudu itp.
Ja zabezpieczyłem NOXUDOL'em na początku wiosny więc nie mogę powiedzieć jak działa na rdzę (w sensie czy mi auto zacznie rdzewieć, bo zabezpieczałem auto bez oznak korozji, niemiec garażował innej opcji nie widzę) w maździe ale do tej pory preparat jest lepki a już minęło kilka miesięcy.
PS mi konserwowanie zajęło kilka długich, długich, długich dni. Oczyszczenie, odtłuszczenie, odrdzewienie co prawda nie było czego ale nawet te najdrobniejsze plamki typu kropka wielkości szpilki, nałożenie z pistoletu, przed tym oczywiście profile zamknięte preparatem 750.
No i oczywiście przed całą zabawą rozkręcić "pół podwozia" a potem zabawa z jego składaniem
Ja zabezpieczyłem NOXUDOL'em na początku wiosny więc nie mogę powiedzieć jak działa na rdzę (w sensie czy mi auto zacznie rdzewieć, bo zabezpieczałem auto bez oznak korozji, niemiec garażował innej opcji nie widzę) w maździe ale do tej pory preparat jest lepki a już minęło kilka miesięcy.
PS mi konserwowanie zajęło kilka długich, długich, długich dni. Oczyszczenie, odtłuszczenie, odrdzewienie co prawda nie było czego ale nawet te najdrobniejsze plamki typu kropka wielkości szpilki, nałożenie z pistoletu, przed tym oczywiście profile zamknięte preparatem 750.
No i oczywiście przed całą zabawą rozkręcić "pół podwozia" a potem zabawa z jego składaniem
Tak przy okazji zapytam o ten środek
http://allegro.pl/farba-okretowa-antykorozyjna-konserwacja-podwozia-i6767283588.html#thumb/5

MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Damian68 Zadzwon i zapytaj jak długo zachowuje właściwosci elastyczne. Noxudol 900 i 1600 wg. specyfikacji gwarantują 7lat ale ponoć dłużej
750 do profili zamkniętych jesli dobrze pamietam to 14lat 
Wydrzyj rdze, popryskaj Akemi zjadaczem rdzy (mała buteleczka wystarczy+atomizer od szyb), zmyj, odczekaj az wyschnie – ew. popraw. Nałóż podkład gruntujący Akemi (mała puszka wystarczy jak pół podłogi drapane lub na bogato wszystko posmarujesz spokojnie dużą puszką nawet dwa razy), poczekaj az wyschnie. Wal Noxudol, poczekaj 2dni az przyschnie i skladaj auto.
http://www.cortini.pl/rust_eater___zjad ... odukt.html
http://www.cortini.pl/podklad_przeciwko ... odukt.html
http://www.cortini.pl/noxudol_750_1l,390,produkt.html
http://www.cortini.pl/noxudol_body__500 ... odukt.html
(1600 będzie dostępny wieczorem, chwilowo brak linka)
Wydrzyj rdze, popryskaj Akemi zjadaczem rdzy (mała buteleczka wystarczy+atomizer od szyb), zmyj, odczekaj az wyschnie – ew. popraw. Nałóż podkład gruntujący Akemi (mała puszka wystarczy jak pół podłogi drapane lub na bogato wszystko posmarujesz spokojnie dużą puszką nawet dwa razy), poczekaj az wyschnie. Wal Noxudol, poczekaj 2dni az przyschnie i skladaj auto.
http://www.cortini.pl/rust_eater___zjad ... odukt.html
http://www.cortini.pl/podklad_przeciwko ... odukt.html
http://www.cortini.pl/noxudol_750_1l,390,produkt.html
http://www.cortini.pl/noxudol_body__500 ... odukt.html
(1600 będzie dostępny wieczorem, chwilowo brak linka)
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
W ogłoszeniu piszą , że "sprawdzona trwałość do 10 lat
!" ale......Sam niestety nie zrobię konserwacji – brak możliwości – miejsce , garaż , kanał itp Szukam w Poznaniu kogoś kto mi to zrobi. Ale dzięki za informacje 


MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Farba okrętowa to chyba tylko jako podkład i to pod warunkiem że się do niej coś lepi
. Bo w podwoziu chodzi o to by kamolki i piach nie podziurawiły i nie uszkodziły konserwacji, jeżeli masz konserwację twardą to prędzej czy później raczej prędzej popęka.
Mam na oku firme (mala firme) ktora robi konserwacje i przy dogadywaniu tematu pan twierdzi ze przed rozpoczeciem prac trzeba rozebrac wydech, wszystkie oslony termiczne a takze zdjac bak. Troche mnie to zdziwilo ze taka demolka. Jest to konieczne Waszym zdaniem?
talk_about85 napisał(a):trzeba rozebrac wydech, wszystkie oslony termiczne a takze zdjac bak
Pierwsze dwie czynności zgoda (wydech, aż do kata idzie łatwo zdemontować), co do ostatniej to przy podstawowym zakresie robót raczej przesadny masochizm.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości