
Wczoraj odebrane

www.mazdaspeed.pl


Dzięki za obszerny opiswidmo82




widmo82 napisał(a):Nie wierzcie, że można wykonać konserwację w dwa dni. Minimum 3!


http://allegro.pl/no-1-konserwacja-podwozia-nadkoli-na-pedzel-2-5kg-i5485150948.html
aby zabazpieczyc auto musisz kupic dwie rzeczy
1.jakis podklad reaktywny – zobacz produkty firmy novol (dwuskladnikowy)
2. na to wszystko jakis baranek (np nowola) lub np. autosmar albo bitex – to sluzy do zakezpieczenie przed
odpryskami, kamieniami itd..
Informacji jest dużo, ale każdy pisze coś innego. Będę wdzięczny za pomoc.
1. Dokładnie umyć.
2. Wyczyścić rdzę do zera.
3. Wydmuchać sprężonym powietrzem pył i kurz.
4. Miejsca gdzie znajdowała się rdza popsikać środkiem zjadającym resztki rdzy: Noxudol RustEater.
5. Powyższe miejsca wytrzeć wilgotną gąbką i poczekać, aż wyschną.
6. Odtłuszczenie,
7. Nałożyć podkład gruntujący Akemi Rostgrund.
8. Użyć farby Carsystem smolowej stosowanej w przemyśle.
9. Nałożyć baranek z środka Noxudol 1600.
10. W klapę bagażnika oraz progi Noxudol 700 – środek bezwonny o bardzo rzadkiej konsystencji, zbliżonej do oleju.
11. W drzwi i maskę środek CSV Carsystem KS-250.
UWAGA!
Nie zabezpieczać:
– układu wydechu, tam gdzie będzie duża temepratura,
– elementy hamulców,
– wtyczek, załączek, czujnikow,
– przewodów,
– gumowych elementów,
– Kluczowa sprawa to czas. Pomiędzy nakładaniem środków, auto musi mieć czas na wyschnięcie.
– Kupując środki do konserwacji profili zamkniętych, aplikowanych za pomoca kompresora, zwróćcie uwagę czy posiadacie odpowiednio cienką końcówkę rozpylającą. Niestety większość oferowanych na rynku jest o grubości ok 10mm i sztywnej rurce. Niestety wiele otworów jest zdecydowania węższych a jeśli już uda nam się przez nie przecisnąć to sztywna rurka blokuje się nie zginając

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderatorzy Opinie i Poradniki