Czateria...cd
Mamy jedną włoską maszynę i uwielbiam rozmowy z Włochami na temat usterek związanych z wadliwym oprogramowaniem. Oni zawsze zakładają że to niemożliwe, w oprogramowaniu jest wszystko super i z fochem sugerują, że to my nie potrafimy maszyn obsługiwać. Cztery razy wysyłali poprawi ewidentnie nie przetestowane bo z każdą było coraz gorzej. Jak przysłali piątą to juz zdążyliśmy sami poprawki zrobić do pierwotnej wersji.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Nawet nie chce mi się szukac tej procedury
. Auto ładne, ale IMHO tylko ładne. Już wolałbym M3.
Ktoś, coś o nowych skrzyniach CVT w Subaru ?
Ktoś, coś o nowych skrzyniach CVT w Subaru ?
..::Born To Rise Hell::..
3. „5 razy start-stop, 5 razy otwórz drzwi i zamknij”
Tego zdania podobno uczą już na szkoleniu na temat modelu Giulia. Naciśnięcie 5 razy start-stop, pięciokrotne otwarcie drzwi i zamknięcie, to procedura kasowania komunikatu o zakłóceniach w pracy silnika. Mają na to procedurę. Doskonały pomysł, nie musisz odwiedzać serwisu na kasowanie błędów.
JohnnyB napisał(a):Ktoś, coś o nowych skrzyniach CVT w Subaru ?
Nowych masz na myśli od 2012/2013?
ravo napisał(a):Brii wie o skrzyniach
Coś tam słyszałem
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
loockas napisał(a):3. „5 razy start-stop, 5 razy otwórz drzwi i zamknij”
Tego zdania podobno uczą już na szkoleniu na temat modelu Giulia. Naciśnięcie 5 razy start-stop, pięciokrotne otwarcie drzwi i zamknięcie, to procedura kasowania komunikatu o zakłóceniach w pracy silnika. Mają na to procedurę. Doskonały pomysł, nie musisz odwiedzać serwisu na kasowanie błędów.
Taaaa... potem zadzwonisz do aso i usłyszysz "a próbował pan wysiąść i wsiąść?"
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
brii napisał(a):JohnnyB napisał(a):Ktoś, coś o nowych skrzyniach CVT w Subaru ?
Nowych masz na myśli od 2012/2013?ravo napisał(a):Brii wie o skrzyniach
Coś tam słyszałem
Tak, chodzi np. o nowego Forka 2.0i z CVT, ewentualnie w 2.5i. Raz jechałem w CVT w nissanie i dziwnie to jechało jak tramwaj
Do tego coś widziałem że w przypadku CVT przenieisenie napędu na tył odbywa się nieco inaczej i to już nie jest to co w manualu.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Tak, chodzi np. o nowego Forka 2.0i z CVT
Określenie nowy trochę mierzi – każdy Forester był kiedyś nowy, trzeba mówić jasno – chodzi o IV generację.
JohnnyB napisał(a):Raz jechałem w CVT w nissanie i dziwnie to jechało jak tramwaj
Zasada działania skrzyni jest ta sama, ale sposób sterowania i wynik pracy zupełnie inny – nie przypomina to tego co oferuje w temacie CVT Nissan czy Toyota, można powiedzieć, że to CVT Subaru to inna jakość.
JohnnyB napisał(a):Coś tam kiedyś w Subaru ludzie narzekali na te skrzynie. Jak jest teraz ? Zamierzam się wybrać na jazdę testową.
Uzasadnione narzekania były na poprzednie CVT – działały jak te Nissan/Toyota i paliły paliwo jak głupie. Te skrzynie od 2012 są znacząca lepsze i Subaryci narzekają tylko dla narzekania, albo z powodów ideowych. Nie kieruj się opiniami z Subarytów z SiP bo zrobią z ciebie głupka albo oszalejesz
JohnnyB napisał(a):Do tego coś widziałem że w przypadku CVT przenieisenie napędu na tył odbywa się nieco inaczej i to już nie jest to co w manualu.
To już jest praktycznie Haldex.
Przed zimą będę w tej skrzyni zmieniał olej – zobaczę przy okazji jak wygląda zużycie konstrukcji po 60 000km, myślę, że będzie dobrze, bo skrzynia pracuje jak nowa
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ty masz jeszcze Forka 2.0XT ?
Pisałem o nowym z salonu, generacja nie wiele mi mówi
. Niestety szansa na 2.0XT jest prawie żadna, stąd ciekawe jak to wygląda w 2.0i. No nic jak się nie przejadę to się nie dowiem.
Dzięki.
Pisałem o nowym z salonu, generacja nie wiele mi mówi
Dzięki.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Ty masz jeszcze Forka 2.0XT ?
Szwagier ma i ma hak, a my mamy przyczepkę, stąd zdarza mi się Foresterem pojeździć ale w zamian go serwisuję
JohnnyB napisał(a):ciekawe jak to wygląda w 2.0i. No nic jak się nie przejadę to się nie dowiem.
Pewnie podobnie, ale wolniej
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
JohnnyB napisał(a):stąd ciekawe jak to wygląda w 2.0i.
Jeździłem tym i tym. Ogólnie nie kupiłbym 2.0i w ogóle no ale to moje zdanie

Jak ktoś chce już koniecznie 2.0i to ja polecam jednak manual. Jak w XT skrzynia mi nie przeszkadzała
tak w 2.0i już jej nie lubiłem. Przejedź się sam i zobaczysz. Spalanie praktycznie takie samo, więc moim zdaniem warto wysupłać te kilka k euro i wziąć zupełnie inny samochód jakim jest XT
Forum SiP faktycznie nie czytać dla swojego dobra w ogóle. Tam można się dowiedzieć, że utrzymanie seryjnego WRXa kosztuje rocznie 50kPLN

Dopisano 24 sie 2017 14:37:
Jeszcze mi się przypomniało, że jak obecny XT wszedł do sprzedaży to właściciel lubelskiego ASO jechał demem i dopiero jak się pojawiły ronda i ostre zakręty to dałem rade mu uciec GTkiem hehe one jakieś szybsze są niż w katalogu

Bartek1986 napisał(a):one jakieś szybsze są niż w katalogu
I szybsze niż się człowiekowi wydaje, co niestety w połączeniu z budą i zawiasem SUVa oraz normalnymi hamulcami powoduje, że momentami robi się człowiekowi mokro w gaciach jak się za bardzo rozpędzi i trzeba tą prędkość nagle wytracić
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Różnica między 2.0i a 2.0XT to około 40% ceny tego pierwszego. Jak bym miał taką kasę, nie celowałbym w Subaru
. Wolałbym zostać przy aktualnej marce
. No nic, karne się i bede wiedział co i jak. Jak mini się sprzeda, Volvo pojeździ jeszcze z rok i pewnie bede chciał je wymienić na coś nowego. Tak się to na chwle obecną przdstawia. A jak wyjdzie.....zobaczymy 
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Różnica między 2.0i a 2.0XT to około 40% ceny tego pierwszego.
Ło kurcze, nie spodziewałem się aż takiej różnicy.
JohnnyB napisał(a):Volvo pojeździ jeszcze z rok i pewnie bede chciał je wymienić na coś nowego.
To na razie sobie nawet tym nie zaprzątaj głowy – wiele się w ciągu roku może zmienić w temacie dostępnych pojazdów i sensowności zakupu tych obecnie dostępnych
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Bartek1986 napisał(a):JohnnyB napisał(a):Różnica między 2.0i a 2.0XT to około 40% ceny tego pierwszego.
Mnie chyba innej matematyki uczyli. Między podstawową wersją 2.0i CVT,a XT jest 4,5k euro różnicy.
Patrzylem na allegro. 2.0i widzialem za 100 kpln jakies wyprzedaze itp. 2.0XT stal za 145 tys. Mozliwe ze katalogowo jest jak piszesz ale 2.0i idzie kupic z placu albo demo itp sporo taniej.
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości