pinky napisał(a):A podeszła by skrzynia od FE3?
Powinna. Co prawda nie wiem dokładnie co tam siedzi, ale do wersji turbo FS też montowali G15, i zdaje się do RF (wysokoprężny spotykany w 626, na bloku FE oparty) też. Ogólnie to między B8, BP i F powinna być duża, jeśli nie pełna zgodność, bo wymiary i moce mają zbliżone (FE3 to taki przerośnięty BP). Zasadniczy problem jest jednak taki, że mocowania to jedno, a wielkość koła zamachowego to drugie. A trzeba się jeszcze zmieścić z rozrusznikiem, oraz dopasować półosie... Acha, te skrzynie mają tą samą budowę, ale przełożenia są kapkę inne – pół biedy, jak się zgadza przełożenie główne, a reszta lekko odstaje.
UPDATE: Właśnie wyczytałem, że G25M-R nie wejdzie na FE3, jest za mała. Co prawda G5 i G15 są większe, ale na rodzinę FE idą skrzynie H i teraz mam 2 sprzeczne informacje – czy to spasuje w drugą stronę. Obejmie koło, ale może wymagać dopasowania otworów, a z tym kupa zabawy... Jedno jest pewne: pomiając problemy z mocowaniami i pierdułki w stylu przewód ciśnieniowy sprzęgła, to skrzynie od F są tak kobylaste, że raczej nie wejdą pod maskę 323.
Grześ1mazda – a wał to jak zamierzasz pociągnąć na tył?
