Mazda3 BK Z6 '06 1.6 by Kulisz
1, 2
Zastanawiałem się nad taką jak Ty masz ale jednak wygrała, standardowa. Kiedyś oddam kierownice do obszycia na nowo żeby mi dobrali taką samą skórę jak na gałce i będzie miodzo 
Madzia dostała nowe tylne wahacze poprzeczne ponieważ były już wyrobione, razem z wymianą została zrobiona pełna geometria, ponieważ już trochę części zawieszenia zostało wymienionych. Na sprawdzaniu wyszło, że przód idealnie zestawiony mimo wymian tulei i amorków. Z tyłu zaś było lekkie przesunięcie, które zostało już wyeliminowane.
Z ciekawostek – wróciłem do oryginalnego dolotu. Powód? W mieście rzeczywiście zbiera się wszystko i jest fajnie ale w trasie powyżej 4k obrotów przy wyprzedzaniu nagły opad sił. Po zamontowaniu oryginalnego dolotu problem ustał.
Z ciekawostek – wróciłem do oryginalnego dolotu. Powód? W mieście rzeczywiście zbiera się wszystko i jest fajnie ale w trasie powyżej 4k obrotów przy wyprzedzaniu nagły opad sił. Po zamontowaniu oryginalnego dolotu problem ustał.
Madzia w ostatnim czasie zrobiła sobie wycieczkę z południa na północ polski, pooddychała świeższym powietrzem i wróciła na południe 
A dzisiaj po kilku miesiącach oczekiwań otrzymała plastikowe zamienniki tylnych nadkoli. Instalacja przebiegła bez problemów, całkowicie plug'n'play.
A dzisiaj po kilku miesiącach oczekiwań otrzymała plastikowe zamienniki tylnych nadkoli. Instalacja przebiegła bez problemów, całkowicie plug'n'play.
Pięknie
Nie wiem dlaczego u Ciebie jest spadek mocy na trasie, u mnie przy takim samym dolocie wszystko ładnie gra
Skąd wyczaiłeś te plastikowe wnętrza nadkoli?
Nie wiem dlaczego u Ciebie jest spadek mocy na trasie, u mnie przy takim samym dolocie wszystko ładnie gra
Skąd wyczaiłeś te plastikowe wnętrza nadkoli?
- Od: 20 paź 2016, 23:42
- Posty: 206
- Skąd: Polska
- Auto: 2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Jak będę miał w planach dłuższa trasę to jeszcze raz spróbuje z krótki dolotem – może akurat na stacji było słabszej jakości paliwo i się zbiegło ze sobą.
Nadkola dorwałem od foxrzeszów, zamówiłem w kwietniu i czekałem cierpliwie, możesz zadzwonić do nich i może mają jeszcze jakieś z ostatniej dostawy. Linki podaje poniżej.
http://www.fox.rzeszow.pl/nadkole-tyl-l ... 158,263177
http://www.fox.rzeszow.pl/nadkole-tyl-p ... 158,263178
Nadkola dorwałem od foxrzeszów, zamówiłem w kwietniu i czekałem cierpliwie, możesz zadzwonić do nich i może mają jeszcze jakieś z ostatniej dostawy. Linki podaje poniżej.
http://www.fox.rzeszow.pl/nadkole-tyl-l ... 158,263177
http://www.fox.rzeszow.pl/nadkole-tyl-p ... 158,263178
Dzisiaj w końcu popełniłem to co zamierzałem od jakiegoś czasu czyli przeniosłem tylną kamerkę nad tablicę rejestracyjną i spiąłem ją z zasilaniem światła wstecznego.
Drugą rzecz jaką popełniłem to umiejscowienie gniazda USB dla xcarlinka w nowym miejscu. Trochę rzeźbienia była ale efekt zadowalający i w sumie wszystkim polecam, którzy mają wolnego slota przy przełącznika po lewej strony kierownicy a nie wiedzą za bardzo gdzie sobie wyprowadzić kabel/gniazdo usb.
Drugą rzecz jaką popełniłem to umiejscowienie gniazda USB dla xcarlinka w nowym miejscu. Trochę rzeźbienia była ale efekt zadowalający i w sumie wszystkim polecam, którzy mają wolnego slota przy przełącznika po lewej strony kierownicy a nie wiedzą za bardzo gdzie sobie wyprowadzić kabel/gniazdo usb.
Tutaj napiszę jakby ktoś jeszcze był zainteresowany 
Potrzeba:
– 1x zaślepka przycisku(można kupić na allegro albo wyciągnąć z swojego auta)
– 1x przedłużacz USB z zabudowaną końcówką żenską 1.8mb(jeśli w tunelu jest xcarlink) np. taki https://f.allegroimg.com/original/015f4 ... b73235714f
– 1x gęsty klej (kropelka żel lub coś pokroju poxipol
– 1x wiertarka z wiertłem mniejszym niż wysokość męskiej końcówki USB
– 1x mały kamień ścierny do wiertarki (opcjonalne) lub mały pilnik
Bierzemy nasza zaślepkę i ją rozkładamy (odpinamy front od mocowania).
Bierzemy front i od wewnętrznej strony przykładamy nasze gniazdo usb i odrysowujemy ołówkiem kontur(trzeba wycentrować tak aby było możliwe ponownie złożenie frontu z mocowaniem.
Następnie bierzemy końcówke usb męską, centrujemy i rysujemy jej kontur wewnątrz zaznaczonym wcześniej kwadracie gniazda. Wyznaczony środkowy prostokąt jest naszym docelowym do wycięcia.
Bierzemy wiertarkę, zakładamy odpowiednie wiertło i wywiercamy 2-3 otwory w środkowym prostokącie, następnie bierzemy w łapę pilnik i zaczynamy piłować do docelowej wielkości i kształtu(ja miałem pilniki diamentowe drobne prostokątne i owalne, więc w pierwszym etapie piłowania użyłem owalnego na wiertarce a do wykończenia już idealnych ścianek użyłem prostkoątnego pilnika i ręcznie machałem co chwile sprawdzając czy usb męski już przechodzi.
Odrazu można sobie przygotować mocowanie tj. usuwamy plastiki z końcowek tak by pozostał tylko fragment do zatrzasków, cała dupa jest zbędna i przeszkadza.
Gdy już mamy przygotowane elementy bierzemy front, gniazdo żeńskie i wtyk męski/pendrive i łączymy wszystko (pendrive potrzebny do wycentrowania i ustabilizowania gniazda). Bierzemy kropelke żel/poxipol mocno dociskamy gniazdo od strony wewnętrznej i zalewamy dookoła klejem i trzymamy nadal mocno tak aby klej nie przedostał się do gniazda i na drugą stronę frontu. Gdy klej chwyci możemy wyjąć pendrive/męskie usb z gniazda. Dla pewności dolewamy trochę kleju i dajemy mu czas aby związał. Gdy jesteśmy pewni że mocno trzyma składamy mocowanie z frontem ii mamy gniazdo!
Kolejnym etapem jest montaż w samochodzie czyli należy przepuścić kabel usb przez dziure gdzie wciśnie się zaślepkę z gniazdem i prowadzimy go potem już do tunelu środkowego dostępnymi/wybranymi drogami i podłączamy do xcarlinka.
Taki dodatkowy TIP, przed klejeniem możesz pomalować na czarny mat ranty wyciętego kształtu żeby sie nie rzucał w oczy. Ja o tym zapomniałem i już na sklejonym elemencie zabezpieczałem dookoła zaślepkę + środek gniazda i psikłem parę razy czarnym sprayem
Jak są jakieś dodatkowe pytania to wysłucham i pomogę
Potrzeba:
– 1x zaślepka przycisku(można kupić na allegro albo wyciągnąć z swojego auta)
– 1x przedłużacz USB z zabudowaną końcówką żenską 1.8mb(jeśli w tunelu jest xcarlink) np. taki https://f.allegroimg.com/original/015f4 ... b73235714f
– 1x gęsty klej (kropelka żel lub coś pokroju poxipol
– 1x wiertarka z wiertłem mniejszym niż wysokość męskiej końcówki USB
– 1x mały kamień ścierny do wiertarki (opcjonalne) lub mały pilnik
Bierzemy nasza zaślepkę i ją rozkładamy (odpinamy front od mocowania).
Bierzemy front i od wewnętrznej strony przykładamy nasze gniazdo usb i odrysowujemy ołówkiem kontur(trzeba wycentrować tak aby było możliwe ponownie złożenie frontu z mocowaniem.
Następnie bierzemy końcówke usb męską, centrujemy i rysujemy jej kontur wewnątrz zaznaczonym wcześniej kwadracie gniazda. Wyznaczony środkowy prostokąt jest naszym docelowym do wycięcia.
Bierzemy wiertarkę, zakładamy odpowiednie wiertło i wywiercamy 2-3 otwory w środkowym prostokącie, następnie bierzemy w łapę pilnik i zaczynamy piłować do docelowej wielkości i kształtu(ja miałem pilniki diamentowe drobne prostokątne i owalne, więc w pierwszym etapie piłowania użyłem owalnego na wiertarce a do wykończenia już idealnych ścianek użyłem prostkoątnego pilnika i ręcznie machałem co chwile sprawdzając czy usb męski już przechodzi.
Odrazu można sobie przygotować mocowanie tj. usuwamy plastiki z końcowek tak by pozostał tylko fragment do zatrzasków, cała dupa jest zbędna i przeszkadza.
Gdy już mamy przygotowane elementy bierzemy front, gniazdo żeńskie i wtyk męski/pendrive i łączymy wszystko (pendrive potrzebny do wycentrowania i ustabilizowania gniazda). Bierzemy kropelke żel/poxipol mocno dociskamy gniazdo od strony wewnętrznej i zalewamy dookoła klejem i trzymamy nadal mocno tak aby klej nie przedostał się do gniazda i na drugą stronę frontu. Gdy klej chwyci możemy wyjąć pendrive/męskie usb z gniazda. Dla pewności dolewamy trochę kleju i dajemy mu czas aby związał. Gdy jesteśmy pewni że mocno trzyma składamy mocowanie z frontem ii mamy gniazdo!
Kolejnym etapem jest montaż w samochodzie czyli należy przepuścić kabel usb przez dziure gdzie wciśnie się zaślepkę z gniazdem i prowadzimy go potem już do tunelu środkowego dostępnymi/wybranymi drogami i podłączamy do xcarlinka.
Taki dodatkowy TIP, przed klejeniem możesz pomalować na czarny mat ranty wyciętego kształtu żeby sie nie rzucał w oczy. Ja o tym zapomniałem i już na sklejonym elemencie zabezpieczałem dookoła zaślepkę + środek gniazda i psikłem parę razy czarnym sprayem
Jak są jakieś dodatkowe pytania to wysłucham i pomogę

Gdzie udało Ci się kupić żarówkę? Sam długo szukałem chromowanej T20, która będzie świecić na czerwono i ostatecznie się poddałem.
Ostatecznie kupiłe leda –>
http://allegro.pl/zarowka-led-7440-12v- ... ZDVhYzk%3D, jak zajdzie wieczór mogę zrobić zdjęcie jak świeci 

1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości