Mazda MX-6 GE KL-DE '91 2.5 V6 PLATYNÓWA
Nie wymieniaj tarcz i klockow na Poznań tylko zaloz wieksze bo te spalisz;D fajna alternatywa w dobrej kasie sa hamulce z 626 GW. Lotka w ciekawym kolorze
Bardzo ładny MX Zazdroszczę stanu lakierniczego na autku Myślę, że niedługo będę mógł się przyjrzeć na żywo jak wlecę na spot Tylko jedno mnie nurtuje, dlaczego ta maska przy szybie Ci tak odstaje? Otwiera się w stronę przodu auta i jest na zdjęciach po prostu uchylona czy o co chodzi? Dodam, że nie znam się za bardzo na MX-ach dlatego pytam z czystej ciekawości
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Gandol napisał(a):Bardzo ładny MX Zazdroszczę stanu lakierniczego na autku Myślę, że niedługo będę mógł się przyjrzeć na żywo jak wlecę na spot Tylko jedno mnie nurtuje, dlaczego ta maska przy szybie Ci tak odstaje? Otwiera się w stronę przodu auta i jest na zdjęciach po prostu uchylona czy o co chodzi? Dodam, że nie znam się za bardzo na MX-ach dlatego pytam z czystej ciekawości
Dzięki ale do ładnego stanu jeszcze długa droga.
Co do maski założone mam hood spancer (podkładki) które zakłada się między ramie zawiasy a maskę.
Ma to na celu zwiększenie przepływu powietrza pod maska a co za tym idzie temperatury (w upalne dni silnik trochę mniej się grzeje)+ efekt wizualny.
W końcu znalazłem trochę czasu aby coś skrobnąć.
MX przeżył swój pierwszy raz na Torze Poznań, zabawa była przednia
Niestety pod koniec imprezy skrzynia odmówiła posłuszeństwa do tego zatarł się cylinderek w tylnym zacisku co skutkowało blokowaniem się prawego koła.
W przyszłym tygodniu wpadnie skrzynia z K8, oraz w pełni sprawne tylne zaciski+ komplet tarcz i klocków.
Trochę mediów.
MX przeżył swój pierwszy raz na Torze Poznań, zabawa była przednia
Niestety pod koniec imprezy skrzynia odmówiła posłuszeństwa do tego zatarł się cylinderek w tylnym zacisku co skutkowało blokowaniem się prawego koła.
W przyszłym tygodniu wpadnie skrzynia z K8, oraz w pełni sprawne tylne zaciski+ komplet tarcz i klocków.
Trochę mediów.
Skrzynia z K8 to już dawno powinna być :p
moja czeka na montaż, ale muszę najpierw znaleźć 5ty bieg od fs'a
moja czeka na montaż, ale muszę najpierw znaleźć 5ty bieg od fs'a
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
No to tak jak zapowiadałem, wpadła skrzynia biegów z K8+ wymiana przewodów zapłonowych na NGK + wymiana klocków i tarcz tył.
Na dniach przedni zderzak wyląduje u lakiernika.
Na dniach przedni zderzak wyląduje u lakiernika.
Jakieś opinie odnośnie jazdy z K8? :p
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):Jakieś opinie odnośnie jazdy z K8? :p
Przyspieszenie i elastyczność na plus. Z dołu na 3 biegu ładnie się wkręca.
W trasie 4tyś obr. a na budziku 120km, Vmax 215km i odcięcie
Spalanie wzrosło o jakiś 1litr, oczywiście benzyny
Sprawdzałeś może jaka jest różnica od 0 do 100tki, na skrzyni K8 ? :p
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):Sprawdzałeś może jaka jest różnica od 0 do 100tki, na skrzyni K8 ? :p
kamilwlkp na podobnym zestawie schodził do 6.9s
Dzisiaj miałem trochę czasu żeby coś porobić.
Zabrałem się za pomalowanie pokrywy, oraz wpadły chromowane klamki wewnętrzne.
Zabrałem się za pomalowanie pokrywy, oraz wpadły chromowane klamki wewnętrzne.
Te klamki z GF'a to swietny dodatek I bdb pasuja do twojego poliftowego wnetrza Sam mam takie u siebie.
Co do pokrywy nie lepiej bylo dac ja w proszek? Byloby trwalsze.
I czemu tylko jedna pokrywa pomalowana?
Co do pokrywy nie lepiej bylo dac ja w proszek? Byloby trwalsze.
I czemu tylko jedna pokrywa pomalowana?
- Od: 4 sty 2012, 21:23
- Posty: 166
- Skąd: Suwałki
- Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
kobe31 napisał(a):I czemu tylko jedna pokrywa pomalowana?
nie chciało mu sie kolektora sciągać
Kolor smieszny taki smerfowy do srebrnego spoko ale fakt po takim malowaniu niestety farba średnio trzyma;/
Pokrywy będą 2 pomalowane tylko muszę zdjąć ze starego silnika.
A co do malowania, zastosowałem spray typowo do zacisków, czyli będzie znosić różnice temperatur i przy okazji ścieranie.
Przy okazji wymieniłem przepływomierz bo nadal miałem problemy z obrotami, wtryskiwacze LPG i od razu regulacja instalacji.
A co do malowania, zastosowałem spray typowo do zacisków, czyli będzie znosić różnice temperatur i przy okazji ścieranie.
Przy okazji wymieniłem przepływomierz bo nadal miałem problemy z obrotami, wtryskiwacze LPG i od razu regulacja instalacji.
Tośmy się dogadali z kolorami pokryw do naszych srebrnych strzał
Malowane przed wczoraj
Malowane przed wczoraj
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości