Lexus LS400 1UZ-FE 1998r
Założyłem koła.
I fajnie, ale trochę wystają z przodu...
Więc zapadła decyzja by coś z tym zrobić
I póki co wygląda tak
Latem będą prace typu "body works" a jak uzbieram pieniążki to zimą felgi zostaną odnowione.
Opony to yokohama advan sport v105, sprawdzona w xedosie. Także innego wyboru nie mogło być. Rozmiar 275/30/R20.
I fajnie, ale trochę wystają z przodu...
Więc zapadła decyzja by coś z tym zrobić
I póki co wygląda tak
Latem będą prace typu "body works" a jak uzbieram pieniążki to zimą felgi zostaną odnowione.
Opony to yokohama advan sport v105, sprawdzona w xedosie. Także innego wyboru nie mogło być. Rozmiar 275/30/R20.
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Wow Świetne auto Majk! Podoba mi się bardzo ten model...wgl lexy są mega. Ty jakoś zawsze takie kanapowce wygodne lubiłeś więc wybór specjalnie mnie nie dziwi. Więcej fot daj! Radości z pokonywanych nim kilometrów życzę i udanych modów
-
Aśka
- Od: 15 wrz 2011, 11:04
- Posty: 5500 (436/229)
- Skąd: Poznań
- Auto: Grey Fūjin
Ale teraz wysoko stoi (nie sam prześwit miedzy oponą a rantem nadkola a wysokość zderzaków od ziemi).
Przydałby się teraz AirRide
Przydałby się teraz AirRide
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Wyszło jak wyszło... niestety. Potrzebowałem jednak auto jezdne i nie mogłem sobie pozwolić na jakieś większe przeróbki, bo zwyczajnie nie było na to czasu. Rolowanie nie wchodzi w grę, ponieważ blacha na błotnikach jest za gruba. Opony węższe nie mogły być bo felgi mają 9 i 10 cali, więc z tyłu już są naciągnięte. Wracam do domu w wakacje, także wtedy wszystko będzie ogarnięte jak należy.
Tak jak teraz jest na pewno nie zostanie
Tak jak teraz jest na pewno nie zostanie
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Ło losie a co to się stało tutaj 10 cali na 275 to żaden naciąg, 255 by spokojnie wystarczyło, teraz nie dość, że auto stoi jak traktor to jeszcze widać, że za szerokie opony/koła do serii.
Pneumatyka jest mega zarąbista i autem się po prostu płynie. Niestety ma to swoje wady (dla mnie), przy jeździe szybszej niż 160 auto zaczyna pływać i w zakrętach się dość mocno wygina, czego nie lubię.
Marzy mi się LS460, tam te amorki są dużo bardziej dopracowane, bo można je utwardzić i auto się prowadzi jak na normalnych amortyzatorach, ale cóż...
Może kiedyś na ten gwint wlecą poduszki, ale to jest jeszcze wielki znak zapytania.
Marzy mi się LS460, tam te amorki są dużo bardziej dopracowane, bo można je utwardzić i auto się prowadzi jak na normalnych amortyzatorach, ale cóż...
Może kiedyś na ten gwint wlecą poduszki, ale to jest jeszcze wielki znak zapytania.
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
taka zamiana, to wiele wyjaśnia, ja tam też nie lubię jak auto się kładzie za mocno w zakręcie, dla tego się cieszę, że xedos jest ma jakieś tam sprężyny obniżające i fajnie się go da prowadzić dzięki nim.
Może masz cos z Amorami ja leciałem 200 licznikowe na zimówkach i nie odczuwałem problemów, poszedł by więcej ale zimówki to śmietnik. Przy 170 dopiero tym autem fajnie się jechało. Po za tym pneumatyka ma regulację ręczna (stała) lub elektroniczną( trzeba zainstalować sterownik i wtedy płynnie zmieniasz) i przechyły auta też się wtedy zmieniają. Niestety gwint to powrót do tradycyjnego "twardego" zawiasu i poduszki na nim niczego nie zmienią.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Ja opony mam nówki i to na zimę mam contiwintercontact TS850 (takie jak miałem i przetestowałem w xedosie) także wina opon i zbieżności odpada (bo robiłem).
Z amorami może być faktycznie coś nie teges bo czasami auto stoi idealnie, a czasami tył siedzi jak zarwany a przód jak terenówka. Z wiedzy jaką udało mi się zdobyć to niektórym poduchy strzelają przy ok 300 tys a niektórzy jeżdżą i ponad 500 tys i działają jak należy. Także też jest to loteria.
Obecnie nie mam kasy na amorki za 10 tysi, a muszę poogarniać co nieco przy tym aucie.
Gwint natomiast kosztował ok 1/4 tego a będzie to pewne i bezpieczne. Nie wystrzeli poducha na przykład. Z drugiej strony nie wiem czy bardziej nie odpowiada mi właśnie tradycyjny zawias.
Zamontuję, ustawię, (zrobię inne rzeczy), pojeżdżę i zdam relacje jak to wygląda
Z amorami może być faktycznie coś nie teges bo czasami auto stoi idealnie, a czasami tył siedzi jak zarwany a przód jak terenówka. Z wiedzy jaką udało mi się zdobyć to niektórym poduchy strzelają przy ok 300 tys a niektórzy jeżdżą i ponad 500 tys i działają jak należy. Także też jest to loteria.
Obecnie nie mam kasy na amorki za 10 tysi, a muszę poogarniać co nieco przy tym aucie.
Gwint natomiast kosztował ok 1/4 tego a będzie to pewne i bezpieczne. Nie wystrzeli poducha na przykład. Z drugiej strony nie wiem czy bardziej nie odpowiada mi właśnie tradycyjny zawias.
Zamontuję, ustawię, (zrobię inne rzeczy), pojeżdżę i zdam relacje jak to wygląda
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Ja trafiłem na fajny filmik, 1:30 wymiata
ONLY Lexus
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Zacząłem coś już działać. Na początek spuściłem powietrze z ori amorków.
Następnie kontrola, co gdzie zawadza i co zrobić. Troszkę klepania i wszystko pasi.
Następnie rzeźba start!!
No i efekt końcowy jest naprawdę zadowalający. Po pomalowaniu wszystko będzie wyglądać jak fabryczne, czyli najlepsza przeróbka-na pierwszy rzut oka seria, ale jednak nie do końca
Następnie kontrola, co gdzie zawadza i co zrobić. Troszkę klepania i wszystko pasi.
Następnie rzeźba start!!
No i efekt końcowy jest naprawdę zadowalający. Po pomalowaniu wszystko będzie wyglądać jak fabryczne, czyli najlepsza przeróbka-na pierwszy rzut oka seria, ale jednak nie do końca
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości