Wymiana rozrządu kosztuje podobnie, ale jednak nie czuć tego na aucie. A teraz różnica jest ogromna!
Czateria...cd
Chyba mechanicy testowali czy jest w porządku jak patrzę na wskaźnik paliwa... A i teraz lepiej tarcz hamulcowych nie dotykać, bo się boleśnie skończy
.
Wymiana rozrządu kosztuje podobnie, ale jednak nie czuć tego na aucie. A teraz różnica jest ogromna!
Także wiem na co kasa poszła.
Wymiana rozrządu kosztuje podobnie, ale jednak nie czuć tego na aucie. A teraz różnica jest ogromna!
Takie stawki, nic nie poradzisz.
Płacisz albo szukasz czegoś nowego.
Ja mam inne stawki, nie narzekam. Za 900 PLN to bym remont motoru zrobił i jeszcze by zostało na serwis zawieszenia.
Teraz za 700 PLN wymieniałem w Wawie oliwę w skrzyni AT w Volvo. Tanio nie było, ale mam spokój na kolejne 60 tyś km
.
Łukasz, podrzuć ofertę, wrócę z urlopu to się zastanowię. Ma to jeszcze gwarancję ?
Płacisz albo szukasz czegoś nowego.
Ja mam inne stawki, nie narzekam. Za 900 PLN to bym remont motoru zrobił i jeszcze by zostało na serwis zawieszenia.
Teraz za 700 PLN wymieniałem w Wawie oliwę w skrzyni AT w Volvo. Tanio nie było, ale mam spokój na kolejne 60 tyś km
Łukasz, podrzuć ofertę, wrócę z urlopu to się zastanowię. Ma to jeszcze gwarancję ?
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Za 900 PLN to bym remont motoru zrobił i jeszcze by zostało na serwis zawieszenia.
Bez obrazy ale w tej cenie remont silnika?
Co rozumiesz przez remont? Same obróbki podstawowe głowicy lwią część tej kwoty zjedzą.
Robiłem lekki remont w Hyunai Coupe. Planowanie delikatne głowicy kosztowało grosze. Zmieściłem się w/w kwocie rozrządem, pierscieniami, uszczelkami itp.
Ogólnie pisze o robocie, wyjęcie włożenie, złożenie, wymiana rozrządu, płyny ustrojowe itp. Kolega akurat ni planowania ni honowania w razie potrzeby nie zrobi. Za to bym dopłacił pewnie, ale znając jego stawki w warsztatach, nie byłaby to lwia część kwoty.
Jak już nie raz pisałem, auta serwuje mi koleagi, kwoty jakie ja płace nie maja odzwierciedlenia w standardowych stawkach mechaników. Rozliczamy się w barterze.
Ogólnie pisze o robocie, wyjęcie włożenie, złożenie, wymiana rozrządu, płyny ustrojowe itp. Kolega akurat ni planowania ni honowania w razie potrzeby nie zrobi. Za to bym dopłacił pewnie, ale znając jego stawki w warsztatach, nie byłaby to lwia część kwoty.
Jak już nie raz pisałem, auta serwuje mi koleagi, kwoty jakie ja płace nie maja odzwierciedlenia w standardowych stawkach mechaników. Rozliczamy się w barterze.
..::Born To Rise Hell::..
Jest remont i "remont" 
To co było u Ciebie było do zrobienia to taki mini remont. Za rozrzad i tak nie liczyli w robocie bo go rozpinali do zdjęcia głowicy.
Jakby ci doleciały prowadnice zaworowe lub wymiana zaworów i np. szklanek to by ci tak wesoło nie było
Pomijając już, że w Hyundaiu nawet OEM uszczelki czy pierścienie nie kosztują dużo.
Chodziło mi bardziej, że takich remontów nie można generalizować i porównywać. Bo zazwyczaj zakres prac jest innych. A efekt później jest jak Wiesiek z Januszem dyskutują kto "przepłacił" za remont
Nawet biorąc ceny samych części (skoro roboty w tej cenie nie ma) to i tak wyszło mega tanio – ciekawe z jakiej półki te klamoty. Bo z tym podobnie – są części i części
Biorąc średnie ceny jakiekolwiek części:
rozrzad kpl 300-500 (pasek, rolki, pompa wody – o ile wystepuje)
olej, filtr, ciecz chlodzaca 170
pierscionki 150
uszczelniacze 120
planowanie bez sprawdzania szczelnosci, dotykania zaworow, gniazd 100
wymiana uszczelniaczy 50-60
I jeszcze zostało? Coś mi tu nie gra
No i normalnie dochodzi robocizna.
Poza tym jak mógł Ci zrobić coś takiego choćby bez planowania?
Pomijając to jak się rozliczacie to zgoła inna kwota wychodzi
To co było u Ciebie było do zrobienia to taki mini remont. Za rozrzad i tak nie liczyli w robocie bo go rozpinali do zdjęcia głowicy.
Jakby ci doleciały prowadnice zaworowe lub wymiana zaworów i np. szklanek to by ci tak wesoło nie było
Pomijając już, że w Hyundaiu nawet OEM uszczelki czy pierścienie nie kosztują dużo.
Chodziło mi bardziej, że takich remontów nie można generalizować i porównywać. Bo zazwyczaj zakres prac jest innych. A efekt później jest jak Wiesiek z Januszem dyskutują kto "przepłacił" za remont
Nawet biorąc ceny samych części (skoro roboty w tej cenie nie ma) to i tak wyszło mega tanio – ciekawe z jakiej półki te klamoty. Bo z tym podobnie – są części i części
Biorąc średnie ceny jakiekolwiek części:
rozrzad kpl 300-500 (pasek, rolki, pompa wody – o ile wystepuje)
olej, filtr, ciecz chlodzaca 170
pierscionki 150
uszczelniacze 120
planowanie bez sprawdzania szczelnosci, dotykania zaworow, gniazd 100
wymiana uszczelniaczy 50-60
I jeszcze zostało? Coś mi tu nie gra
Poza tym jak mógł Ci zrobić coś takiego choćby bez planowania?
Pomijając to jak się rozliczacie to zgoła inna kwota wychodzi
Oczywiście są remonty i "remonty" i na prawdę nie muszę się tłumaczyć jak się rozliczamy.
Zmieściłem się bez problemu w kwocie 900 PLN za HC, wymieniałem pierścionki, planaowana była głowica i wpadł nowy rozrząd.
Mieszka w NDM, obok NDM masz Czosnów/Cząsktów. W Czosnowie/Cząstkowie masz IC. W IC pracuje połowa mojej klasy z podstawówki. Nie starając się kupuję części na prawdę tanio.
Olej do HC kosztował mnie 70 PLN. Uszczelka jakieś 30 PLN. Płyn chłodniczy 20 PLN – nie wychodzą twoje kwoty....na kilku innych pozycjach też wyjdą mi niższe wartosci.
Wymieniałem popychacze zaworowe w S60. Cena za komplet INA to było jakieś 550 PLN. Chyba dobra cena ?
Jak pisałem, moje ceny nie pokrywają się z cenami rynkowymi. Nie ma sensu tego poddawać pod dalszą analizę.
Zmieściłem się bez problemu w kwocie 900 PLN za HC, wymieniałem pierścionki, planaowana była głowica i wpadł nowy rozrząd.
Mieszka w NDM, obok NDM masz Czosnów/Cząsktów. W Czosnowie/Cząstkowie masz IC. W IC pracuje połowa mojej klasy z podstawówki. Nie starając się kupuję części na prawdę tanio.
Olej do HC kosztował mnie 70 PLN. Uszczelka jakieś 30 PLN. Płyn chłodniczy 20 PLN – nie wychodzą twoje kwoty....na kilku innych pozycjach też wyjdą mi niższe wartosci.
Wymieniałem popychacze zaworowe w S60. Cena za komplet INA to było jakieś 550 PLN. Chyba dobra cena ?
Jak pisałem, moje ceny nie pokrywają się z cenami rynkowymi. Nie ma sensu tego poddawać pod dalszą analizę.
..::Born To Rise Hell::..
Ceny części to temat rzeka, też mam fajne rabaty na części bo kolega ze średniej szkoły pracuje akurat w sklepie i nie narzekam. Zamawiam części rano i już po południu są.
Sam się zacząłeś tłumaczyć a teraz masz pretensje? Do kogo? 
Mi generalnie chodzi o to, że Twoje rozliczenia z kolegą i ile tam zapłaciłeś za remont mają się średnio do rzeczywistości i tego co zapłacił Nemi. Zaraz wyjdzie, że w barterze odrobiłeś wcześniej 1kzł, tyle że to już nie jest przedmiotem dyskusji – ergo Twoje saldo początkowe rozliczeń koleżeńskich
Nemi w dodatku zapłacił kompleksowo za usługę wraz z częściami i pewnie z fakturą/rachunkiem, więc tym bardziej takie porównania są dziwne – pomijam już zupełnie inne auta
Nemi co najwyżej przepłacił za geometrię
P.S. uszczelka za 30zł to może pod kolektor?
Nie wydurniaj się chłopie – do tego auta nie ma uszczelki pod głowicę w tej cenie w ofercie IC nawet po najlepszych rabatach i przy cenie netto.
Mi generalnie chodzi o to, że Twoje rozliczenia z kolegą i ile tam zapłaciłeś za remont mają się średnio do rzeczywistości i tego co zapłacił Nemi. Zaraz wyjdzie, że w barterze odrobiłeś wcześniej 1kzł, tyle że to już nie jest przedmiotem dyskusji – ergo Twoje saldo początkowe rozliczeń koleżeńskich
Nemi w dodatku zapłacił kompleksowo za usługę wraz z częściami i pewnie z fakturą/rachunkiem, więc tym bardziej takie porównania są dziwne – pomijam już zupełnie inne auta
Nemi co najwyżej przepłacił za geometrię
P.S. uszczelka za 30zł to może pod kolektor?
Tłumaczyć ?Absolutnie. Napisałem 2 razy że to nie ma nic wspólnego z cenami rynkowymi. Za nic nie dopłacałem i za nic kolega nie musiał ze swojej kasy nadkładać. Akualne auta nadal serwisuje u kolegi, na wszystko mam rachunki, faktury. Ale po co ja się w ogóle wdaję w taką dyskusję....
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Tłumaczyć ?Absolutnie.
Nazywaj to jak chcesz
JohnnyB napisał(a):Ale po co ja się w ogóle wdaję w taką dyskusję....
No tak


BTW Bimbo, Jacobs jakie są wasze opinie z użytkowania NC? Tylko bez fryzjerskiego fanatyzmu
NC – Nic Ciekawego 
Dobra znalazłem wycenę całości co było robionę, jest nieco wyższa ale zakres prac jest był większy.
Serio, czepiłeś się jak rzep. Niech będzie, masz rację. Nie da się w mojej kasie serwisowac auta nie po znajomości.
Serio, czepiłeś się jak rzep. Niech będzie, masz rację. Nie da się w mojej kasie serwisowac auta nie po znajomości.
..::Born To Rise Hell::..
Ponoć skończyłeś dyskusje a wracasz jak bumerang 
Czepiam się bo męczą mnie bajania ludowe typu: ja zapłaciłem taniej za remont silnika i jeszcze zostalo niz ty za zawieszke... ale ja mam super kumpli ze znizkami, ja placilem za same czesci bez roboty bo robota coś tam coś tam w barterze, a tak w ogóle co Ciebie obchodzi jak się rozliczam...
Johny plizz, dajmy już z tym spokój
Skoro tak masz to tylko się cieszyć.
Chciałbym się czegoś więcej o Nic Ciekawego dowiedzieć
Czepiam się bo męczą mnie bajania ludowe typu: ja zapłaciłem taniej za remont silnika i jeszcze zostalo niz ty za zawieszke... ale ja mam super kumpli ze znizkami, ja placilem za same czesci bez roboty bo robota coś tam coś tam w barterze, a tak w ogóle co Ciebie obchodzi jak się rozliczam...
Johny plizz, dajmy już z tym spokój
Chciałbym się czegoś więcej o Nic Ciekawego dowiedzieć
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/82)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
nemi napisał(a):Typu przy 60.000 km regeneracja maglownicy.
akurat to trapi nie tylko alfy ale też Cromy czy Vectry. Skrzynie M32 itp.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości