Czateria...cd
Na DIY to już trzeba wiedzieć co się robi i pewnie wykazać się sporą dozą cierpliwości no chyba że znasz kogoś w pl kto ci to ogarnie. Nie możliwe dla normalnego śmiertelnika takiego jak ja
. Nie mam styczności z tą kulturą.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Kurde na innych aukcjach jakiś ten bieżnik ruwniejszy.
No nic,chciał bmw to musi z tym zyc
Bmw od żony prezesa,dziecko do przedszkola wozila. Pakiet startowy filtry oleje,klocki,tylne sprężyny i cos tam jeszcze 2,7tys
do tego oc za to piękne auto w Krakowie 1800zl i na gumki brakło 
No nic,chciał bmw to musi z tym zyc
Bmw od żony prezesa,dziecko do przedszkola wozila. Pakiet startowy filtry oleje,klocki,tylne sprężyny i cos tam jeszcze 2,7tys
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Bimbak napisał(a):Na DIY to już trzeba wiedzieć co się robi i pewnie wykazać się sporą dozą cierpliwości no chyba że znasz kogoś w pl kto ci to ogarnie. Nie możliwe dla normalnego śmiertelnika takiego jak ja. Nie mam styczności z tą kulturą.
Nie jest to takie straszne jak się wydaje
Zakochałem się w amorkach dwutłokowych – robią robotę, szkoda, że na razie praktycznie nie takich amorków w akcesoryjnych zawieszeniach 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
No tak ale potem stroisz zawias pod zawias a nie pod auto bo nagle okaże się np że mogłeś dobrać bardziej miękkie sprężyny dać większe tłumienie i odpuścić na stabie bo na papierze bylo ok ale w realu auto jest zbyt pod lub nadsterowne. Musisz potem z tym żyć i korygować styl jazdy ....
Właśnie tego pierwiastku braku doświadczenia chyba najbardziej się obawiam i chciałbym kogoś kto by mi podpowiedział co z czym się wiąże i jak to wpłynie na wszystko.
Pamiętam za dobrze jak próbowałem sam grzebać przy zawieszeniu w moto i ile to trwało zanim udało się choć mały krok w dobrym kierunku zrobić i ile razy to co podpowiadała logika okazywało się mieć prawie odwrotny skutek. Na to jeszcze milion doradców którzy podpowiadali bzdury albo celowo albo z niewiedzy byle tylko się wypowiedzieć.
Właśnie tego pierwiastku braku doświadczenia chyba najbardziej się obawiam i chciałbym kogoś kto by mi podpowiedział co z czym się wiąże i jak to wpłynie na wszystko.
Pamiętam za dobrze jak próbowałem sam grzebać przy zawieszeniu w moto i ile to trwało zanim udało się choć mały krok w dobrym kierunku zrobić i ile razy to co podpowiadała logika okazywało się mieć prawie odwrotny skutek. Na to jeszcze milion doradców którzy podpowiadali bzdury albo celowo albo z niewiedzy byle tylko się wypowiedzieć.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):No tak ale potem stroisz zawias pod zawias a nie pod auto bo nagle okaże się np że mogłeś dobrać bardziej miękkie sprężyny dać większe tłumienie i odpuścić na stabie bo na papierze bylo ok ale w realu auto jest zbyt pod lub nadsterowne. Musisz potem z tym żyć i korygować styl jazdy ....
Właśnie tego pierwiastku braku doświadczenia chyba najbardziej się obawiam i chciałbym kogoś kto by mi podpowiedział co z czym się wiąże i jak to wpłynie na wszystko.
Pamiętam za dobrze jak próbowałem sam grzebać przy zawieszeniu w moto i ile to trwało zanim udało się choć mały krok w dobrym kierunku zrobić i ile razy to co podpowiadała logika okazywało się mieć prawie odwrotny skutek. Na to jeszcze milion doradców którzy podpowiadali bzdury albo celowo albo z niewiedzy byle tylko się wypowiedzieć.
Ja w tym konkretnie zawiasie grzebie już 7 lat wprowadzając zmiany i już wiem co i jak reaguje. Wszystko kwestią jest tego co chcesz uzyskać. Ja już na podstawie tych doświadczeń z konkretnym egzemplarzem wiem to, oraz jak reaguje na poszczególne zmiany.
Dokładnie, przykład moto jest bdb, Z ohlinsem będziesz mieć też dużo zabawy mimo ich przychylnego supportu, to już zawias 2-way. Najważniejsze żebyś Ty wiedział co chcesz uzyskać i jak auto ma się zachowywać. Ewentaualnie zatrudnij szpeca od ustawienia a jemu zdefiniuj czego oczekujesz.
Uwielbiam jak ktoś chcę ustawić zawiechę p.t, cyt.: "żeby auto dobrze jechało"

Prawda jest taka, że najlepszy zawias źle ustawiony będzie działać gorzej niż OEM,
Nie miałeś styczności ze źle ustawionym zawiasem – taki potrafi mocno przeszkadzać...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
No już coś ale to dalej momentami bywa za mało
a za jakiegoś pro się nie uważam.
Jak już wiesz czego chcesz to połowa sukcesu
Każdy kierowca ma jakieś swoje indywidualne preferencje i to co jednemu przeszkadza innemu może pomagać – to kwestie indywidualne.
Jak już wiesz czego chcesz to połowa sukcesu
I szybka tuba w bagażniku
,
Warto aby takie auto jakiś sensowny mechanik i tunner obejrzeli. Może warto.
Przynajmniej praktycznie.
Warto aby takie auto jakiś sensowny mechanik i tunner obejrzeli. Może warto.
Przynajmniej praktycznie.
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Szymon i 65 gości