Mazda MX-5 NBFL BP '02 Czarny Perun
1, 2
Na początek trochę historii
Po sprzedaży mojego poprzedniego projektu Hondy CRX ED9 (na końcu postu będzie fota i link do tematu) wpadła w moje posiadanie zupełnie przez przypadek MX-5tak NBFL Phoenix z silnikiem 1.6. Miała być szybka akcja sprzedażowa bo już miałem plan na kolejny projekt (miała być Integra). Mazda została chwile dłużej, pojeździłem i zakochałem się . Phoenixa sprzedałem bo 1.6 to jednak słabizna i zaczałem szukac 1.8, no i jest
MODEL: MX-5 1.8 NBFL 2002 rok (żadna tam wersja specjalna) ale 94k km przebiegu i zero rdzy
SILNIK: seria na razie
UKLAD DOLOTOWY:
– k&n typhoon
UKLAD WYDECHOWY:
– kompletny wydech Japspeed (od downpipa) 2,25 cala
ELEKTRONIKA: seria (czyli szyby
UKLAD NAPĘDOWY: seria, czyli 5 biegów i TORSEN
ZAWIESZENIE:
– Gwint ISC (32 stopnie regulacji)
– wszystkie tuleje gum-met z IL Motorsport (wzmocnione)
– sworznie, łączniki IL Motorsport
– komplet rozpórek z wersji Sportive (góra przód, dolna tylna wzmocniona, dolna środkowa, motylek)
UKLAD HAMULCOWY: seria, czyli 270mm z przodu i 276mm z tyłu
– tarcze i klocki TEXTAR
BODY-KIT:
– nowy dach "moherowy" z Pietrygi
– style bar
ŚRODEK:
– czarna seria z kiera Nardi
– boczki z wersji Phoenix
– fotele skórzane Phoenix
CAR-AUDIO: seria
INNE: –
MOC: 145 kunióf
PLANY:PLANY:
na najbliższe 2 sezony:
– brązowe skóry z Phoenixa – już kupione jadą do mnie
– Eibachy + AGXy – tez już prawie są
– klimatyzacja – zaczynam szukać
– wydech
– felgi
– pełna korekta lakieru + powłoka kwarcowa
– duck tail
– roll bar
– szmaciany dach
– i kilka innych pewnie po drodze
a następnie:
– ROTREX
Po sprzedaży mojego poprzedniego projektu Hondy CRX ED9 (na końcu postu będzie fota i link do tematu) wpadła w moje posiadanie zupełnie przez przypadek MX-5tak NBFL Phoenix z silnikiem 1.6. Miała być szybka akcja sprzedażowa bo już miałem plan na kolejny projekt (miała być Integra). Mazda została chwile dłużej, pojeździłem i zakochałem się . Phoenixa sprzedałem bo 1.6 to jednak słabizna i zaczałem szukac 1.8, no i jest
MODEL: MX-5 1.8 NBFL 2002 rok (żadna tam wersja specjalna) ale 94k km przebiegu i zero rdzy
SILNIK: seria na razie
UKLAD DOLOTOWY:
– k&n typhoon
UKLAD WYDECHOWY:
– kompletny wydech Japspeed (od downpipa) 2,25 cala
ELEKTRONIKA: seria (czyli szyby
UKLAD NAPĘDOWY: seria, czyli 5 biegów i TORSEN
ZAWIESZENIE:
– Gwint ISC (32 stopnie regulacji)
– wszystkie tuleje gum-met z IL Motorsport (wzmocnione)
– sworznie, łączniki IL Motorsport
– komplet rozpórek z wersji Sportive (góra przód, dolna tylna wzmocniona, dolna środkowa, motylek)
UKLAD HAMULCOWY: seria, czyli 270mm z przodu i 276mm z tyłu
– tarcze i klocki TEXTAR
BODY-KIT:
– nowy dach "moherowy" z Pietrygi
– style bar
ŚRODEK:
– czarna seria z kiera Nardi
– boczki z wersji Phoenix
– fotele skórzane Phoenix
CAR-AUDIO: seria
INNE: –
MOC: 145 kunióf
PLANY:PLANY:
na najbliższe 2 sezony:
– brązowe skóry z Phoenixa – już kupione jadą do mnie
– Eibachy + AGXy – tez już prawie są
– klimatyzacja – zaczynam szukać
– wydech
– felgi
– pełna korekta lakieru + powłoka kwarcowa
– duck tail
– roll bar
– szmaciany dach
– i kilka innych pewnie po drodze
a następnie:
– ROTREX
Ostatnio edytowano 24 kwi 2017, 13:31 przez Wenega, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 31 sie 2011, 19:54
- Posty: 33
Witamy w Dziale Nasze Mazdy Nie obejdzie się temat bez zdjęć, prosiłbym dodać zdjęcia najlepiej na serwer MS –> opis jak to zrobić viewtopic.php?f=321&t=177089.
ładna miata szkoda że czarna (nie przepadam za czarnymi pojazdami ) i widzę dużo ciekawych gratów już jest na pokładzie lub w garażu czy ja dobrze rozumiem, mx-5 ma z tyłu większe tarcze niż z przodu? ja też chciałem mx-5, ale nie było kasy na wersję 1.8, a do 1.6 mam takie same zdanie jak Ty
Niron napisał(a):ładna miata szkoda że czarna (nie przepadam za czarnymi pojazdami ) i widzę dużo ciekawych gratów już jest na pokładzie lub w garażu czy ja dobrze rozumiem, mx-5 ma z tyłu większe tarcze niż z przodu? ja też chciałem mx-5, ale nie było kasy na wersję 1.8, a do 1.6 mam takie same zdanie jak Ty
txv.. z tyłu średnica tarczy jest większa rzeczywiście, ale nie można nazwac ich większymi (powierzchnia styku z klockiem jest mała)
luki_92_92 napisał(a):Gdzie taki fajny tłumik końcowy można dostać, w jakiej cenie i dlaczego tak drogo?
Xenocyd napisał(a):Wygląda jak Cobalt na którym połowa MXów w Polsce lata.
Kupić można w MOSS Europe, w cenie zależnej od promocji i kursu funta – 700 – 900 zł wychodzi.
wydech pochodzi z Japspeed.uk, cena około 2200 z wysyłką (od downpipa po końcowy), cobalt z tego co wiem do NB/NBFL ma tylko tłumiki końcowe
przy okazji jeszcze gdzieś w międzyczasie wpadł dach
- Od: 31 sie 2011, 19:54
- Posty: 33
Ładna, wiadomo, czarne najładniejsze
Zazdroszczę bo ogarnąłeś już rzeczy które mnie czekają – odświeżenie zawieszenia i lakieru.
Wahacze do malowania proszkowego? Jaki kolor dajesz? Myślałeś o poliuretanach czy na razie agx+eibach wystarczy?
Zazdroszczę bo ogarnąłeś już rzeczy które mnie czekają – odświeżenie zawieszenia i lakieru.
Wahacze do malowania proszkowego? Jaki kolor dajesz? Myślałeś o poliuretanach czy na razie agx+eibach wystarczy?
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 932 (35/77)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Tito01 napisał(a):Ładna, wiadomo, czarne najładniejsze
Zazdroszczę bo ogarnąłeś już rzeczy które mnie czekają – odświeżenie zawieszenia i lakieru.
Wahacze do malowania proszkowego? Jaki kolor dajesz? Myślałeś o poliuretanach czy na razie agx+eibach wystarczy?
wahacze albo proszek albo ocynk, jezcze nie zdecydowałem..
agx i eibachy wyleciały i będzie coś z wyższej półki jednak.. co do tulei to wyżej możesz zobaczyć co będzie IL Motorsport w całości
- Od: 31 sie 2011, 19:54
- Posty: 33
Ło panie, jakie piękne amory. Faktycznie, tempo masz niezłe.
Też mnie czeka piaskowanie zawieszenia, a przeraża mnie to, bo ktoś by musiał mi to najpierw rozebrać.
Też mnie czeka piaskowanie zawieszenia, a przeraża mnie to, bo ktoś by musiał mi to najpierw rozebrać.
tempo jak tempo – raczej normalne
miałem chwile żeby powalczyć ostatnio i oto efekty
wyleciał stary dach
i wleciał nowy.. łatwo nie było ale dałem rade (za drugim razem ogarnałbym w 3h zamiast 6 )
no i wydech, zawias, gwint i przewody w oplocie tez już "siedzą"
na koniec żeby nie było za kolorowo, to najprawdopodobniej któryś z przednich lewych wahaczy mam krzywy bo amor opiera się o górny, czekam na nowe wahacze żeby przełożyć i sprawdzić..
miałem chwile żeby powalczyć ostatnio i oto efekty
wyleciał stary dach
i wleciał nowy.. łatwo nie było ale dałem rade (za drugim razem ogarnałbym w 3h zamiast 6 )
no i wydech, zawias, gwint i przewody w oplocie tez już "siedzą"
na koniec żeby nie było za kolorowo, to najprawdopodobniej któryś z przednich lewych wahaczy mam krzywy bo amor opiera się o górny, czekam na nowe wahacze żeby przełożyć i sprawdzić..
- Od: 31 sie 2011, 19:54
- Posty: 33
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości