Po sprzedaży mojego poprzedniego projektu Hondy CRX ED9 (na końcu postu będzie fota i link do tematu) wpadła w moje posiadanie zupełnie przez przypadek MX-5tak NBFL Phoenix z silnikiem 1.6. Miała być szybka akcja sprzedażowa bo już miałem plan na kolejny projekt (miała być Integra). Mazda została chwile dłużej, pojeździłem i zakochałem się
MODEL: MX-5 1.8 NBFL 2002 rok (żadna tam wersja specjalna) ale 94k km przebiegu i zero rdzy
SILNIK: seria na razie
UKLAD DOLOTOWY:
– k&n typhoon
UKLAD WYDECHOWY:
– kompletny wydech Japspeed (od downpipa) 2,25 cala
ELEKTRONIKA: seria (czyli szyby
UKLAD NAPĘDOWY: seria, czyli 5 biegów i TORSEN
ZAWIESZENIE:
– Gwint ISC (32 stopnie regulacji)
– wszystkie tuleje gum-met z IL Motorsport (wzmocnione)
– sworznie, łączniki IL Motorsport
– komplet rozpórek z wersji Sportive (góra przód, dolna tylna wzmocniona, dolna środkowa, motylek)
UKLAD HAMULCOWY: seria, czyli 270mm z przodu i 276mm z tyłu
– tarcze i klocki TEXTAR
BODY-KIT:
– nowy dach "moherowy" z Pietrygi
– style bar
ŚRODEK:
– czarna seria z kiera Nardi
– boczki z wersji Phoenix
– fotele skórzane Phoenix
CAR-AUDIO: seria
INNE: –
MOC: 145 kunióf
PLANY:PLANY:
na najbliższe 2 sezony:
– brązowe skóry z Phoenixa – już kupione jadą do mnie
– Eibachy + AGXy – tez już prawie są
– klimatyzacja – zaczynam szukać
– wydech
– felgi
– pełna korekta lakieru + powłoka kwarcowa
– duck tail
– roll bar
– szmaciany dach
– i kilka innych pewnie po drodze
a następnie:
– ROTREX