
Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red
No ja też mam parę kolein ale na wiosnę wpada eibach bo to podstawa przy 18 

macvas napisał(a):Optycznie to może i wygląda jak -3
O to mi chodziło. Kiedyś w ASO sobie porównywałem (stała BL koło BL MPS).
Ponadto dla każdej wersji silnika w tym dla MPS są osobne pakiety obniżające o 3 cm. I według mnie zastosowanie tu takiego rozwiązanie wizualnie zrobiło by fabrycznego MPS'a.
wujekbob1103 napisał(a):No ja też mam parę kolein ale na wiosnę wpada eibach bo to podstawa przy 18
Ale u Ciebie to będą kolejne cm. Czyli jakby -6 do fabrycznej BL-ki. Choć jak napisał macvas nie można tego tak wprost opisać.
Przytoczę nasze wspólne zdjęcie. Niby nie widać takiej różnicy (ja fabryka, wujekbob1103 też – ale MPS).
To jednak MPS wyraźnie niżej siedzi.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
No własnie – różnica optyczna ciężka do zauważenia
Poszedłem strzelić na szybko fotki.
Tak to wygląda:
Jak dla mnie nie ma lipy
Poszedłem strzelić na szybko fotki.
Tak to wygląda:
Jak dla mnie nie ma lipy
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
KMBak napisał(a):To jednak MPS wyraźnie niżej siedzi.
No i ma nakładki na progach co też zmienia nieco prześwit i punkt widzenia.
twardy103 napisał(a):No własnie – różnica optyczna ciężka do zauważenia![]()
Poszedłem strzelić na szybko fotki.
Tak to wygląda:
Jak dla mnie nie ma lipy
Jakiś czas temu, gdy zakładałem rex'y na serię to zrobiłem podobne foty na swojej.
Ja nie czułem się z tym dobrze, ale ważne żebyś Ty był zadowolony.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ale argument kijowej drogi do mnie dociera. Bo ja już też słyszałem milion zaleceń, żeby obniżyć, ale nie zrobię tego.

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Progi rzeczywiście zmieniają optykę. Patrząc natomiast na samo nadkole, ja moim niesprawnym okiem nie widzę kolosalnej różnicy między tym a MPSem – może się nie znam
W każdym razie mi się podoba tak jak jest i nie chcę sytuacji, że muszę zwalniać do 10km/h bo są dziury.
Myślę też trochę o samej jeździe. Mieszkam w Łodzi
To też dużo znaczy
Tak jak mówiłem – pojeżdżę i zobaczę.
Starych 17 jeszcze nie opylam.
Myślę też trochę o samej jeździe. Mieszkam w Łodzi
Tak jak mówiłem – pojeżdżę i zobaczę.
Starych 17 jeszcze nie opylam.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
KMBak napisał(a)::]
Ale argument kijowej drogi do mnie dociera. Bo ja już też słyszałem milion zaleceń, żeby obniżyć, ale nie zrobię tego.
Zapraszam do mnie. gwint skrecony a droge mam tak beznadziejna ze dojazd do domu zajmuje mi z 5 minut od drogi glownej (800m).
Łada sztuka ! Gratuluję.
Co do kół to może i fajnie wyglądają ale nie na seryjnym zawiasie. Do całości jednak te 3cm niżej nie zaszkodzi a będzie dużo fajniej wyglądać – bardziej sportowo.
Nie rozumiem czemu nazwali tą wersję sport skoro taka koza
Nawet jak zejdziesz niżej to nic się nie stanie mając kocie łby w Łodzi. Uwierz mi na bank niższe auta tamtędy jeżdżą
Poza tym kurde..to TYLKO 3cm – wiem co mówię 
Kolorek kozak !
Co do kół to może i fajnie wyglądają ale nie na seryjnym zawiasie. Do całości jednak te 3cm niżej nie zaszkodzi a będzie dużo fajniej wyglądać – bardziej sportowo.
Nie rozumiem czemu nazwali tą wersję sport skoro taka koza

Nawet jak zejdziesz niżej to nic się nie stanie mając kocie łby w Łodzi. Uwierz mi na bank niższe auta tamtędy jeżdżą
Kolorek kozak !
Jestem z tych co zapisują wszystko w Excelu
Zrobiłem sobie zestawienie spalania w stosunku do prędkości średniej. Są to wyniki jakie podaje komputer.
Rzeczywiste średnie spalanie na bazie tych pomiarów jest około 1,8 % niższe niż podaje komputer.
Jeżdżę na zwykłym 95.
Zrobiłem sobie zestawienie spalania w stosunku do prędkości średniej. Są to wyniki jakie podaje komputer.
Rzeczywiste średnie spalanie na bazie tych pomiarów jest około 1,8 % niższe niż podaje komputer.
Jeżdżę na zwykłym 95.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Witam po małej przerwie.
Zastanawiałem się nad podmianką wydechu (akcja Ultera) na podwójną końcówkę (zderzak od MPSa).
Niestety wiąże się to z dwukrotną podróżą pod granicę Czeską (a jestem z Łodzi) + zakup zderzaka (za 300 zł z neta są do lakierowania). Nie wiem sam czy gra jest warta świeczki.
Widziałem, że jeden kolega nawet z Łodzi zrobił taką podmiankę wydechu.
Ulter napisał, że tak dobiorą komponenty, że utraty mocy nie będzie.
Co myślicie o takim modzie?
Zastanawiałem się nad podmianką wydechu (akcja Ultera) na podwójną końcówkę (zderzak od MPSa).
Niestety wiąże się to z dwukrotną podróżą pod granicę Czeską (a jestem z Łodzi) + zakup zderzaka (za 300 zł z neta są do lakierowania). Nie wiem sam czy gra jest warta świeczki.
Widziałem, że jeden kolega nawet z Łodzi zrobił taką podmiankę wydechu.
Ulter napisał, że tak dobiorą komponenty, że utraty mocy nie będzie.
Co myślicie o takim modzie?
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Lepiej sobie kupić stację multimedialną, DRLe, albo zrobić solidny jeden wydech.
W tej cenie pewnie też dostałby listwy na progi... Dwa wydechy do jak dodatkowa dziura w
. Ale co kto lubi. 
W tej cenie pewnie też dostałby listwy na progi... Dwa wydechy do jak dodatkowa dziura w


-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Mały update – zrezygnowałem z podwójnego wydechu, temat pojedynczego na razie zawieszony. Czerwonej stuknęła 60
Niestety przeoczyłem ten moment. Poza tym leję paliwo i jeżdżę. Wrzucam poniżej zdjęcie, które zrobiłem jakoś latem po woskowaniu 

- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Ładna ta Twoja BL. Ogólnie mi się nie podobają, ale w czerwieni albo niebieskie wyglądają całkiem sympatycznie.
To jakie kolejne mody?
To jakie kolejne mody?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
ezg_siwy napisał(a):czerwieni albo niebieskie
A do tego 2.0.


-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
A tak przy okazji – czy silniki 2.0 w BK i w BL jakoś dramatycznie się różnią?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Akurat ten co ja mam różni się diametralnie, natomiast ten 2.0, który był montowany w BLkach w wersji z automatem (150 km zamiast 151) jest z tego co wiem bardzo zbliżony do tego z BK.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Ten DISI to chyba zupełnie inny silnik, ale dokładnie nie wiem. 

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
ezg_siwy napisał(a):To jakie kolejne mody?
Temat wydechu końcowego zawiesiłem obecnie ponieważ niedługo będę miał operację rekonstrukcji więzadła krzyżowego w kolanie (będę unieruchomiony na jakiś czas). Do tematu natomiast zapewne powrócę jeśli jeszcze Ulter będzie zainteresowany


- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Witam po małej przerwie!
Mazda ostatnio więcej stała niż jeździła ze względu na operację kolana.
Dziś pojechałem na wyczekaną wymianę kół na te z MPSa. Facet powiedział, że on by nie zakładał tych opon (ori Dunlopy, data produkcji 2210). Problem jest taki, że są popękane wzdłuż w rowkach bieżnika. Miałem nadzieję, że jeszcze rok pojeżdżę na nich (bieżnik spokojnie by na to pozwolił) ale niestety trzeba kupić nowe.
Zainteresował mnie ofertą z firmy Imperial. Na początku pomyślałem – chińskie.... chyba nie
Ale jak zacząłem czytać opinie, testy to okazuje się, że nie są takie złe jak mogłoby się wydawać. Różnica w cenie jest kolosalna pomiędzy nimi a np. Nokianami zLine czy Dunlopami SP.
Zastanawiam się natomiast czy zakładać ori rozmiar 225/40/18 bądź jeden z poniższych: 215/45/18 czy 225/45/18 albo 235/40/18 (ze względu na to, żeby tej gumy było trochę więcej i może lepiej będzie wyglądała w nadkolu – bardziej je wypełni). Cena jest prawie identyczna, więc nie gra roli. Chodzi mi tylko i wyłącznie o delikatne zwiększenie komfortu i lepsze "wypełnienie" nadkola. Nawiązuję tutaj do dyskusji, która była w moim temacie kilka postów wcześniej odnośnie gleby
.
Co sądzicie?
Opony kupione w oryginalnym rozmiarze – 225/40/R18.
Fulda Sport Control 2 – nowy model na 2017 r. Zaskoczył mnie parametrami w tej cenie.
Pożyjemy, zobaczymy jak się będą sprawowały.
Mazda ostatnio więcej stała niż jeździła ze względu na operację kolana.
Dziś pojechałem na wyczekaną wymianę kół na te z MPSa. Facet powiedział, że on by nie zakładał tych opon (ori Dunlopy, data produkcji 2210). Problem jest taki, że są popękane wzdłuż w rowkach bieżnika. Miałem nadzieję, że jeszcze rok pojeżdżę na nich (bieżnik spokojnie by na to pozwolił) ale niestety trzeba kupić nowe.
Zainteresował mnie ofertą z firmy Imperial. Na początku pomyślałem – chińskie.... chyba nie
Zastanawiam się natomiast czy zakładać ori rozmiar 225/40/18 bądź jeden z poniższych: 215/45/18 czy 225/45/18 albo 235/40/18 (ze względu na to, żeby tej gumy było trochę więcej i może lepiej będzie wyglądała w nadkolu – bardziej je wypełni). Cena jest prawie identyczna, więc nie gra roli. Chodzi mi tylko i wyłącznie o delikatne zwiększenie komfortu i lepsze "wypełnienie" nadkola. Nawiązuję tutaj do dyskusji, która była w moim temacie kilka postów wcześniej odnośnie gleby
Co sądzicie?
Opony kupione w oryginalnym rozmiarze – 225/40/R18.
Fulda Sport Control 2 – nowy model na 2017 r. Zaskoczył mnie parametrami w tej cenie.
Pożyjemy, zobaczymy jak się będą sprawowały.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości