
Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red
No ja też mam parę kolein ale na wiosnę wpada eibach bo to podstawa przy 18  
			
			
		
macvas napisał(a):Optycznie to może i wygląda jak -3
O to mi chodziło. Kiedyś w ASO sobie porównywałem (stała BL koło BL MPS).
Ponadto dla każdej wersji silnika w tym dla MPS są osobne pakiety obniżające o 3 cm. I według mnie zastosowanie tu takiego rozwiązanie wizualnie zrobiło by fabrycznego MPS'a.
wujekbob1103 napisał(a):No ja też mam parę kolein ale na wiosnę wpada eibach bo to podstawa przy 18
Ale u Ciebie to będą kolejne cm. Czyli jakby -6 do fabrycznej BL-ki. Choć jak napisał macvas nie można tego tak wprost opisać.
Przytoczę nasze wspólne zdjęcie. Niby nie widać takiej różnicy (ja fabryka, wujekbob1103 też – ale MPS).
To jednak MPS wyraźnie niżej siedzi.
- 
					
						
					
						Blue inside & red outside!
 
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3821 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
 Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
No własnie – różnica optyczna ciężka do zauważenia   
 
Poszedłem strzelić na szybko fotki.
Tak to wygląda:
Jak dla mnie nie ma lipy
			
			
				
			
		Poszedłem strzelić na szybko fotki.
Tak to wygląda:
Jak dla mnie nie ma lipy
 
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 693 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
 Volvo XC70 2008
KMBak napisał(a):To jednak MPS wyraźnie niżej siedzi.
No i ma nakładki na progach co też zmienia nieco prześwit i punkt widzenia.
twardy103 napisał(a):No własnie – różnica optyczna ciężka do zauważenia
Poszedłem strzelić na szybko fotki.
Tak to wygląda:
Jak dla mnie nie ma lipy
Jakiś czas temu, gdy zakładałem rex'y na serię to zrobiłem podobne foty na swojej.
Ja nie czułem się z tym dobrze, ale ważne żebyś Ty był zadowolony.
- 
					
						
					
						Maciek
 
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2301 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
 Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
 BYŁA
 Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) 
 Ale argument kijowej drogi do mnie dociera. Bo ja już też słyszałem milion zaleceń, żeby obniżyć, ale nie zrobię tego.

- 
					
						
					
						Blue inside & red outside!
 
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3821 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
 Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Progi rzeczywiście zmieniają optykę. Patrząc natomiast na samo nadkole, ja moim niesprawnym okiem nie widzę kolosalnej różnicy między tym a MPSem – może się nie znam   W każdym razie mi się podoba tak jak jest i nie chcę sytuacji, że muszę zwalniać do 10km/h bo są dziury.
 W każdym razie mi się podoba tak jak jest i nie chcę sytuacji, że muszę zwalniać do 10km/h bo są dziury.
Myślę też trochę o samej jeździe. Mieszkam w Łodzi To też dużo znaczy
 To też dużo znaczy   
 
Tak jak mówiłem – pojeżdżę i zobaczę.
Starych 17 jeszcze nie opylam.
			
			
		Myślę też trochę o samej jeździe. Mieszkam w Łodzi
Tak jak mówiłem – pojeżdżę i zobaczę.
Starych 17 jeszcze nie opylam.
 
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 693 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
 Volvo XC70 2008
KMBak napisał(a)::]
Ale argument kijowej drogi do mnie dociera. Bo ja już też słyszałem milion zaleceń, żeby obniżyć, ale nie zrobię tego.
Zapraszam do mnie. gwint skrecony a droge mam tak beznadziejna ze dojazd do domu zajmuje mi z 5 minut od drogi glownej (800m).
Łada sztuka ! Gratuluję.
Co do kół to może i fajnie wyglądają ale nie na seryjnym zawiasie. Do całości jednak te 3cm niżej nie zaszkodzi a będzie dużo fajniej wyglądać – bardziej sportowo.
Nie rozumiem czemu nazwali tą wersję sport skoro taka koza 
   
 
Nawet jak zejdziesz niżej to nic się nie stanie mając kocie łby w Łodzi. Uwierz mi na bank niższe auta tamtędy jeżdżą Poza tym kurde..to TYLKO 3cm – wiem co mówię
 Poza tym kurde..to TYLKO 3cm – wiem co mówię 
Kolorek kozak !
			
			
		Co do kół to może i fajnie wyglądają ale nie na seryjnym zawiasie. Do całości jednak te 3cm niżej nie zaszkodzi a będzie dużo fajniej wyglądać – bardziej sportowo.
Nie rozumiem czemu nazwali tą wersję sport skoro taka koza
 
 Nawet jak zejdziesz niżej to nic się nie stanie mając kocie łby w Łodzi. Uwierz mi na bank niższe auta tamtędy jeżdżą
Kolorek kozak !
Jestem z tych co zapisują wszystko w Excelu   
 
Zrobiłem sobie zestawienie spalania w stosunku do prędkości średniej. Są to wyniki jakie podaje komputer.
Rzeczywiste średnie spalanie na bazie tych pomiarów jest około 1,8 % niższe niż podaje komputer.
Jeżdżę na zwykłym 95.
			
			
				
			
		Zrobiłem sobie zestawienie spalania w stosunku do prędkości średniej. Są to wyniki jakie podaje komputer.
Rzeczywiste średnie spalanie na bazie tych pomiarów jest około 1,8 % niższe niż podaje komputer.
Jeżdżę na zwykłym 95.
 
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 693 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
 Volvo XC70 2008
Witam po małej przerwie. 
Zastanawiałem się nad podmianką wydechu (akcja Ultera) na podwójną końcówkę (zderzak od MPSa).
Niestety wiąże się to z dwukrotną podróżą pod granicę Czeską (a jestem z Łodzi) + zakup zderzaka (za 300 zł z neta są do lakierowania). Nie wiem sam czy gra jest warta świeczki.
Widziałem, że jeden kolega nawet z Łodzi zrobił taką podmiankę wydechu.
Ulter napisał, że tak dobiorą komponenty, że utraty mocy nie będzie.
Co myślicie o takim modzie?
			
			
		Zastanawiałem się nad podmianką wydechu (akcja Ultera) na podwójną końcówkę (zderzak od MPSa).
Niestety wiąże się to z dwukrotną podróżą pod granicę Czeską (a jestem z Łodzi) + zakup zderzaka (za 300 zł z neta są do lakierowania). Nie wiem sam czy gra jest warta świeczki.
Widziałem, że jeden kolega nawet z Łodzi zrobił taką podmiankę wydechu.
Ulter napisał, że tak dobiorą komponenty, że utraty mocy nie będzie.
Co myślicie o takim modzie?
 
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 693 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
 Volvo XC70 2008
Lepiej sobie kupić stację multimedialną, DRLe, albo zrobić solidny jeden wydech.
W tej cenie pewnie też dostałby listwy na progi... Dwa wydechy do jak dodatkowa dziura w . Ale co kto lubi.
 . Ale co kto lubi.  
			
			
		W tej cenie pewnie też dostałby listwy na progi... Dwa wydechy do jak dodatkowa dziura w
 . Ale co kto lubi.
 . Ale co kto lubi.  
- 
					
						
					
						Blue inside & red outside!
 
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3821 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
 Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Mały update – zrezygnowałem z podwójnego wydechu, temat pojedynczego na razie zawieszony. Czerwonej stuknęła 60   Niestety przeoczyłem ten moment. Poza tym leję paliwo i jeżdżę. Wrzucam poniżej zdjęcie, które zrobiłem jakoś latem po woskowaniu
  Niestety przeoczyłem ten moment. Poza tym leję paliwo i jeżdżę. Wrzucam poniżej zdjęcie, które zrobiłem jakoś latem po woskowaniu  
			
			
				
			
		
 
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 693 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
 Volvo XC70 2008
Ładna ta Twoja BL. Ogólnie mi się nie podobają, ale w czerwieni albo niebieskie wyglądają całkiem sympatycznie.
To jakie kolejne mody?
			
			
		To jakie kolejne mody?
 
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
ezg_siwy napisał(a):czerwieni albo niebieskie
A do tego 2.0.
 I jest
  I jest   ! Ewentualnie MyPySy, ale to już inna bajka.
 ! Ewentualnie MyPySy, ale to już inna bajka.- 
					
						
					
						Blue inside & red outside!
 
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3821 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
 Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
A tak przy okazji – czy silniki 2.0 w BK i w BL jakoś dramatycznie się różnią?
			
			
		
 
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Akurat ten co ja mam różni się diametralnie, natomiast ten 2.0, który był montowany w BLkach w wersji z automatem (150 km zamiast 151) jest z tego co wiem bardzo zbliżony do tego z BK.
			
			
		
 
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 693 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
 Volvo XC70 2008
Ten DISI to chyba zupełnie inny silnik, ale dokładnie nie wiem.  
			
			
		
- 
					
						
					
						Blue inside & red outside!
 
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3821 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
 Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
ezg_siwy napisał(a):To jakie kolejne mody?
Temat wydechu końcowego zawiesiłem obecnie ponieważ niedługo będę miał operację rekonstrukcji więzadła krzyżowego w kolanie (będę unieruchomiony na jakiś czas). Do tematu natomiast zapewne powrócę jeśli jeszcze Ulter będzie zainteresowany
 Może stacja multimedialna?
  Może stacja multimedialna?   Choć akurat to nie wydaje mi się bardzo potrzebne, bo w telefonie mam to samo w zasadzie a nie kosztuje mało. Zobaczymy co życie przyniesie
 Choć akurat to nie wydaje mi się bardzo potrzebne, bo w telefonie mam to samo w zasadzie a nie kosztuje mało. Zobaczymy co życie przyniesie  
 
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 693 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
 Volvo XC70 2008
Witam po małej przerwie!
Mazda ostatnio więcej stała niż jeździła ze względu na operację kolana.
Dziś pojechałem na wyczekaną wymianę kół na te z MPSa. Facet powiedział, że on by nie zakładał tych opon (ori Dunlopy, data produkcji 2210). Problem jest taki, że są popękane wzdłuż w rowkach bieżnika. Miałem nadzieję, że jeszcze rok pojeżdżę na nich (bieżnik spokojnie by na to pozwolił) ale niestety trzeba kupić nowe.
Zainteresował mnie ofertą z firmy Imperial. Na początku pomyślałem – chińskie.... chyba nie Ale jak zacząłem czytać opinie, testy to okazuje się, że nie są takie złe jak mogłoby się wydawać. Różnica w cenie jest kolosalna pomiędzy nimi a np. Nokianami zLine czy Dunlopami SP.
 Ale jak zacząłem czytać opinie, testy to okazuje się, że nie są takie złe jak mogłoby się wydawać. Różnica w cenie jest kolosalna pomiędzy nimi a np. Nokianami zLine czy Dunlopami SP. 
Zastanawiam się natomiast czy zakładać ori rozmiar 225/40/18 bądź jeden z poniższych: 215/45/18 czy 225/45/18 albo 235/40/18 (ze względu na to, żeby tej gumy było trochę więcej i może lepiej będzie wyglądała w nadkolu – bardziej je wypełni). Cena jest prawie identyczna, więc nie gra roli. Chodzi mi tylko i wyłącznie o delikatne zwiększenie komfortu i lepsze "wypełnienie" nadkola. Nawiązuję tutaj do dyskusji, która była w moim temacie kilka postów wcześniej odnośnie gleby .
 . 
Co sądzicie?
Opony kupione w oryginalnym rozmiarze – 225/40/R18.
Fulda Sport Control 2 – nowy model na 2017 r. Zaskoczył mnie parametrami w tej cenie.
Pożyjemy, zobaczymy jak się będą sprawowały.
			
			
		Mazda ostatnio więcej stała niż jeździła ze względu na operację kolana.
Dziś pojechałem na wyczekaną wymianę kół na te z MPSa. Facet powiedział, że on by nie zakładał tych opon (ori Dunlopy, data produkcji 2210). Problem jest taki, że są popękane wzdłuż w rowkach bieżnika. Miałem nadzieję, że jeszcze rok pojeżdżę na nich (bieżnik spokojnie by na to pozwolił) ale niestety trzeba kupić nowe.
Zainteresował mnie ofertą z firmy Imperial. Na początku pomyślałem – chińskie.... chyba nie
Zastanawiam się natomiast czy zakładać ori rozmiar 225/40/18 bądź jeden z poniższych: 215/45/18 czy 225/45/18 albo 235/40/18 (ze względu na to, żeby tej gumy było trochę więcej i może lepiej będzie wyglądała w nadkolu – bardziej je wypełni). Cena jest prawie identyczna, więc nie gra roli. Chodzi mi tylko i wyłącznie o delikatne zwiększenie komfortu i lepsze "wypełnienie" nadkola. Nawiązuję tutaj do dyskusji, która była w moim temacie kilka postów wcześniej odnośnie gleby
Co sądzicie?
Opony kupione w oryginalnym rozmiarze – 225/40/R18.
Fulda Sport Control 2 – nowy model na 2017 r. Zaskoczył mnie parametrami w tej cenie.
Pożyjemy, zobaczymy jak się będą sprawowały.
 
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 693 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
 Volvo XC70 2008
 
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 693 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
 Volvo XC70 2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości







