Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5i V6

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Adoz » 21 gru 2016, 23:40

Szybciej i z większym zarobkiem byś sprzedał całą mazdę niż buda na złom a z częściami się ciągać i składować. Oczywiście szanuję Twoją decyzję ale ja już z tego rezygnuje i części wysprzedaje jakie mam a po nowym roku co nie sprzeda się wypierdzielam na śmietnik. No i oczywiście szkoda bo jednego KL mniej na drogach.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 11:31
Posty: 518 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez KoRnFUN » 22 gru 2016, 00:02

Ale KL leci do nowej budy jesli dobrze rozumiem intencje Chmiela.
A co do bujania sie z częsciami to w 100% sie zgadzam
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez chmielu_KL » 22 gru 2016, 00:04

Może i tak, ale ile za nią dostanę? może 3k
Nic nie będę skladowal wyciągam co będzie przydatne i reszta z buda na złom. Następna mazda będzie miała robiony swap na obecne v6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Adoz » 22 gru 2016, 00:07

To chyba że tak, czyli nie będziesz miał problemu ze składowaniem części. Ogólnie coś mi tu śmierdzi mx6
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 11:31
Posty: 518 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez chmielu_KL » 22 gru 2016, 00:12

Adoz napisał(a):To chyba że tak, czyli nie będziesz miał problemu ze składowaniem części. Ogólnie coś mi tu śmierdzi mx6


Mam jeszcze sporo zbędnych gratow z swap'u przy okazji i je wywale. No cóż. Jeden i pierwszy zgadl, tak masz rację będzie mx6. Już trwają poszukiwania czegoś z fs'em w akceptowalnym stanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez tiger918 » 22 gru 2016, 09:06

Szczerze powiem, że według mnie jesli buda jest zdrowa nie jest to zbyt dobry pomysł...Marzenia oczywiście trzeba spełniać ale tak jak pisałem tych aut już nie przybędzie i jeśli masz ją w oryginale to jest to finansowo nieuzasadnione...nie mówię tutaj już o pracy i czasie włożonym...myślę że będziesz tego żałował bo ja zrobiłem podobnie tylko trochę lat do tyłu ...przemyśl raczej kupno drugiego kl ...ale to tylko moje uwagi co zrobisz zależy oczywiście od Ciebie.pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez chmielu_KL » 22 gru 2016, 11:01

Z buda nie jest źle. Lecz jest możliwość zmiany więc... żałować w sumie nie ma czego. Jak już pisałem 626 wiele mnie nauczyła nie widzę problemu bawić się w to wszystko jeszcze raz. Mx6 ma w sobie to coś... 626 silnik, wyposażenie lecz to nie jest to. Dla wielu może to być zupełna głupota z mojej strony, ale cóż. Choroba :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez oblivion » 22 gru 2016, 11:05

Mx6 rządzi, szukaj, zmieniaj, baw się, o to chodzi ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez julek » 22 gru 2016, 20:51

moim zdaniem kupowanie mx6 na codzien to nie jest zbyt dobry pomysl :/ Na twoim miejscu zostawil bym 626 na daily a na weekendy sobie zacza kombinowac mxa. A tak kupisz pojezdzisz chwile ruda bedzie ją wpylała i potem lepienie :( a temu autu to juz nie przystoi;p zrobisz jak bedziesz chcial ale sam chyba wiesz jak trunda jest dorwac mx6 w ladnym stanie w pl same szroty sie wystawiaja;p a u gebelsów 3 tys euro;p
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez chmielu_KL » 22 gru 2016, 21:36

julek napisał(a):moim zdaniem kupowanie mx6 na codzien to nie jest zbyt dobry pomysl :/ Na twoim miejscu zostawil bym 626 na daily a na weekendy sobie zacza kombinowac mxa. A tak kupisz pojezdzisz chwile ruda bedzie ją wpylała i potem lepienie :( a temu autu to juz nie przystoi;p zrobisz jak bedziesz chcial ale sam chyba wiesz jak trunda jest dorwac mx6 w ladnym stanie w pl same szroty sie wystawiaja;p a u gebelsów 3 tys euro;p


Soryy, ale nie stać mnie na utrzymanie dwóch samochodów. Auto jak auto, mx6 będzie użytkowany co dziennie. Nie śpieszy mi się jak nie znajdę to trudno są opcje awaryjne, lecz z 626 było tak samo że nie znajdę itp, a całkiem szybko się udało :)

Tak więc.
Poszukuję:
Mazda 323F BA – z silnikiem KF 2.0 V6 / KL 2.5 V6 rocznik 97,98
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez chmielu_KL » 3 sty 2017, 23:50

Żyjemy :) śnieg ... <nie> :| <nie powiem> chyba zaczęło się na dobre ...
15781590_1815612035394123_5427785590257278765_n.jpg


Dopisano 4 sty 2017, 17:31:

Panowie i Panie. Pytanie poszukuję następnych gratow. Reperaturki nadkoli oraz poszyc progów. Na alledrogo niby coś jest, ale dość nie pewny jestem dokonania tego zakupu może ktoś ma sprawdzone źródło? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez chmielu_KL » 19 sty 2017, 17:54

Przyszedł czas na wymianę amortyzatorów trzy to w sumie śmieci jeden w miarę, ale polecę po całości
tutaj pytanko do was. Otóż szukałem, ale jedyne co znalazłem to Kayaba lecz za komplet zawołali 1200zł w dodatku bez osłon. Poszukuję czegoś porządnego, Kayaba odpada ze względu na cenę. <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez adis555 » 19 sty 2017, 18:04

Nie wiem czy tańsze są akurat do GE ale Tokico polecam

By HTC M9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez KoRnFUN » 19 sty 2017, 18:15

tokico ciut tansze.
Ja za Tokico na przód i za Monroe na tył dałem ok 1000 i tez chyba bez osłon.
Skoro w maju ma isc na złom to jest sens wymieniac amory?
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez julek » 19 sty 2017, 19:44

Raczej nic nowego ponizej 1000 nie kupisz bym sie nawet nie ludzil :( Mysle ze jak mowiles ze chce auto na zlom oddawac to najlepiej kupic uzywki aby jezdzilo i tyle.
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez rafał88 » 19 sty 2017, 23:04

Taniej nie kupisz nic markowe jak za tysiaka i w gore. Kamoka raczej jedyny tani zamienik , ktory daje rade i daje sie na tym jezdzic. U mnie przednie 140kkm i nadal stan igła tył wyleciał po 100-120kkm.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Eshiru » 19 sty 2017, 23:25

Co do kamoki to mam 4 sztuki, przejechane około 5 tys. więc niewiele. Przód jest ok, natomiast tył wali niemiłosiernie. Albo sprężyny (najtańsze kupowałem, w planach jakieś h&r dla tego nie inwestowałem w nic lepszego) albo właśnie te amorki stukają :| Generalnie za taką cenę idzie przeżyć. Amortyzują ok, tylko te stuki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2015, 14:47
Posty: 180 (9/2)
Skąd: Sopot
Auto: Volvo v50 2.0D

Postprzez sebekle » 19 sty 2017, 23:26

wpakowałem kiedyś kamokę do skody felicii i nie mogłem narzekać. 60tys i sprzedałem
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez rafał88 » 19 sty 2017, 23:30

Eshiru napisał(a):Co do kamoki to mam 4 sztuki, przejechane około 5 tys. więc niewiele. Przód jest ok, natomiast tył wali niemiłosiernie. Albo sprężyny (najtańsze kupowałem, w planach jakieś h&r dla tego nie inwestowałem w nic lepszego) albo właśnie te amorki stukają :| Generalnie za taką cenę idzie przeżyć. Amortyzują ok, tylko te stuki.

Własnie nie wiem od czego to zalezy bo u mnie stukało ale nie zawsze. Kolega do ba kupił komplet po 100zl szt 2 lata i cisza i trzymaja idealnie, do golfa IV tez kolega kupił i u niego tez cisza. Jeszcze chyba Astra II i w niej troche "klupie" ale we wszystkich autach trzymaja dobrze
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chmielu_KL » 2 lut 2017, 12:36

Pierwsze prace w tym roku :)
Komplet amortyzatorów KYB przód, tył + poduszki amortyzatorów z łożyskiem KYB, na przód ( z tyłu były wymienianie w zeszłym roku ) oraz osłony z oddzielnym poliuretanowym odbojem KYB.
Mogę powiedzieć że już trwają prace nad zakończeniem projektu, w tym roku zostanie zakończony :)
7284824_20170130_131116.jpg
7284817_20170202_111641.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy