[POMOCY] z układem chłodzącym
Strona 1 z 1
MAM MAZDĘ MX-3
MAM PYTANKO Z UKLADEM CHLODZENIA BO NIECHCA MI SIE ZALACZYC WENTYLATORY. I NIEWIEM W CZYM TKWI PROBLEM BO BEZPIECZNIKI SA OK.
SA JAKIES CZUJNIKI KTURE POWINNY JE ZALANCZAC I W KTÓRYCH MIEJSCACH ONE SA. WSZYSKO ZACZELO SIE OD PEKNIETEGO WEZA OD CHLODNICY I SIE ZAGOTOWAL.
MAM PYTANKO Z UKLADEM CHLODZENIA BO NIECHCA MI SIE ZALACZYC WENTYLATORY. I NIEWIEM W CZYM TKWI PROBLEM BO BEZPIECZNIKI SA OK.
SA JAKIES CZUJNIKI KTURE POWINNY JE ZALANCZAC I W KTÓRYCH MIEJSCACH ONE SA. WSZYSKO ZACZELO SIE OD PEKNIETEGO WEZA OD CHLODNICY I SIE ZAGOTOWAL.
Ostatnio edytowano 19 cze 2006, 13:04 przez Kaczus1984, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 15 cze 2006, 22:34
- Posty: 7
- Skąd: Ocieszyn
- Auto: mazda Mx-3 1.6 16V '95 LPG
Płyn jest uzupełniony.układ też odpowietrzony.
- Od: 15 cze 2006, 22:34
- Posty: 7
- Skąd: Ocieszyn
- Auto: mazda Mx-3 1.6 16V '95 LPG
wentylatory działają na krutko czyli są sprawne.
potrzebuję info dotyczące czy znajduje się tam jakiś czujnik i w którym miejscu on jest?
potrzebuję info dotyczące czy znajduje się tam jakiś czujnik i w którym miejscu on jest?
- Od: 15 cze 2006, 22:34
- Posty: 7
- Skąd: Ocieszyn
- Auto: mazda Mx-3 1.6 16V '95 LPG
silnik się zagotował a wętylatory nic
- Od: 15 cze 2006, 22:34
- Posty: 7
- Skąd: Ocieszyn
- Auto: mazda Mx-3 1.6 16V '95 LPG
wąż pękł bo się one nie załączyły.
- Od: 15 cze 2006, 22:34
- Posty: 7
- Skąd: Ocieszyn
- Auto: mazda Mx-3 1.6 16V '95 LPG
Kaczus1984 napisał(a):wąż pękł bo się one nie załączyły.
baaaaaardzo wątpliwe
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kaczus1984 napisał(a):MAM PYTANKO Z UKLADEM CHLODZENIA BO NIECHCA MI SIE ZALACZYC WENTYLATORY.
A temperatura przekracza temp. normalna pracy silnika?? Czy jest w normie? Jka jets w normie to wiatrak
nie ma po co sie wlaczac
-do termostatu moglo sie dostac powietrze, wtedy nie dzialala nan iego podwyzszona temperatura wiec nie bylo sygnalu dla wentylarora (o ile sien ie myle termostat wlasnie takze wentylatorem zawiaduje...)Kaczus1984 napisał(a):silnik się zagotował a wętylatory nic
ravo napisał(a):pozycz od kogos korek do chlodnicy i sprawdz na innym
a co ma korek od chlodnicy, jak przeciez napisal ze uklad nei jest zapowietrzony?
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
Kaczuś podaj więcej danych, takich jak :
– który wąż ( dolotowy do chłodnicy, czy wylotowy)
– czy działa (załącza) czujnik temp. na chłodnicy
– jak chodzi silnik czy chłodnica i dolny wąż są ciepłe
– prawidłowość działania przekaźnika.
Przyczyn pęknięcia węża może być wiele : od żle działającego termostatu (brak płynności działania – zacinanie się), przerwa w obwodzie elektrycznym sterowania wentylatorem, poprzez padnięcie czujnika temp. w chłodnicy, po zwykłą złośliwość rzeczy martwych.
Podaj jeszcze w jakich okolicznościach pękł wąż : jazda miejska, niskie loty i zwolnienie.
– który wąż ( dolotowy do chłodnicy, czy wylotowy)
– czy działa (załącza) czujnik temp. na chłodnicy
– jak chodzi silnik czy chłodnica i dolny wąż są ciepłe
– prawidłowość działania przekaźnika.
Przyczyn pęknięcia węża może być wiele : od żle działającego termostatu (brak płynności działania – zacinanie się), przerwa w obwodzie elektrycznym sterowania wentylatorem, poprzez padnięcie czujnika temp. w chłodnicy, po zwykłą złośliwość rzeczy martwych.
Podaj jeszcze w jakich okolicznościach pękł wąż : jazda miejska, niskie loty i zwolnienie.
ZSW M926 MAZDA MX-3
- Od: 28 mar 2004, 23:24
- Posty: 152
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda MX-3 1.6
stałem w korku.mam instalację gazową i ten wąż idzie od mieszalnika do nagrzewnicy.czujnik temp działa,węże są ciepłe.nie jestem pewien co do przekażników bo były zaśniedziałe ale je wyczyściłem.
oriętujesz się gdzie jest czujnik od wentylatorów czy może są tylko przekażniki.
pozdrawiam
oriętujesz się gdzie jest czujnik od wentylatorów czy może są tylko przekażniki.
pozdrawiam
- Od: 15 cze 2006, 22:34
- Posty: 7
- Skąd: Ocieszyn
- Auto: mazda Mx-3 1.6 16V '95 LPG
Wez sobie odszukaj jakis post GofNet'a a potem zagladnij do jego stopki. Jak juz sciagniejsz to rozpakuj.
Potem dla wlasnego dobra uzupelnij swoj profil, tak jak ktos Ci sugerowal, choc wyglada, ze Cie to nie ruszyło. Jak juz bedziemy wiedzieli jakie masz auto i silnik to Ci moze ktos powie, gdzie masz jaki czujnik.
Sorki, ale nie oczekuj od nas telepatii...
Jesli masz silnik 1.6i B6 to sciagnij ksiazke do Mazdy 323F BG '91-'94 (znajdziesz w tym, co sobie rozpakujesz). Silniki sa w tych autach identyczne. Tam zobaczysz wszsytkie zdjecia silnika i umiejscowienie czujnikow.
Swoja drogą, masz niemłode auto, ze 12-13 lat juz bedzie mialo, wiec najwyszy czas poszukac jakiejs ksiazki o silniku i samochodzie. Majatku nie kosztuje – jesli sie nie przyda to ok, good for you, ale jak sie cos zepsuje to bedziesz mial jak znalazł.
Potem dla wlasnego dobra uzupelnij swoj profil, tak jak ktos Ci sugerowal, choc wyglada, ze Cie to nie ruszyło. Jak juz bedziemy wiedzieli jakie masz auto i silnik to Ci moze ktos powie, gdzie masz jaki czujnik.
Sorki, ale nie oczekuj od nas telepatii...
Jesli masz silnik 1.6i B6 to sciagnij ksiazke do Mazdy 323F BG '91-'94 (znajdziesz w tym, co sobie rozpakujesz). Silniki sa w tych autach identyczne. Tam zobaczysz wszsytkie zdjecia silnika i umiejscowienie czujnikow.
Swoja drogą, masz niemłode auto, ze 12-13 lat juz bedzie mialo, wiec najwyszy czas poszukac jakiejs ksiazki o silniku i samochodzie. Majatku nie kosztuje – jesli sie nie przyda to ok, good for you, ale jak sie cos zepsuje to bedziesz mial jak znalazł.
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02
bezpiecznik do wentylatora jest dobry ? w takim razie sprawdz czujnik wlacznika wentylatora, jest na pewno nad termostatem, [ pewnie przy rurze biegnacej z chlodnicy do silnika ]. Odlacz wtyczke z czujnika, odpal silnik i podlacz wtyczke na krotko z masa ( omijajac czujnik tym samym ) – jesli nie kreci to znaczy ze czujnik wentylatora .
Wiem bo sam to mialem i tak to stwierdzilem u siebie.
Mam nadzieje ze pomoglem.
pozdrawiam
Wiem bo sam to mialem i tak to stwierdzilem u siebie.
Mam nadzieje ze pomoglem.
pozdrawiam
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość