Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~530KM/720Nm P0 BULKI by drozdo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Bo_Lo » 15 gru 2016, 18:19

Widuje czasem MPSa pod Partnerem na Szczepankowie.to Twój?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez drozdo » 15 gru 2016, 19:16

Nie, ja się przemieszczam głównie w okolicach Królowej Jadwigi, Baraniaka, Rataje :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez drozdo » 29 gru 2016, 17:51

Hamulce w końcu zamontowane!
Przy okazji:
– wymieniony parujący halogen,
– weszły dystanse 15mm Eibacha żeby się zaciski mieściły,
– łożysko lewy przód wymienione, przy dystansach od razu zaczęło wyć :)

Z wrażeń to hamulce rewelacja, świetna jakość wykonania, hamują rewelacyjnie. Nie jestem tylko pewny czy nie lepiej było wziąć 6-tłoczkowych z dust coverami, posłużyłyby dużo dłużej, te 8-tłoczkowe jednak są mocniej pod sport robione więc nie wiem ile wytrzymają, no ale już za późno na rozkminianie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez Neonixos666 » 29 gru 2016, 22:46

a tak z ciekawości zapytam, ile ważą takie duże hamulce w porównaniu do serii?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez drozdo » 30 gru 2016, 00:29

Nie ważyłem sam ale jak czytałem przed zakupem to zestaw powinien ważyć podobnie jak seria mimo 2x większej pojemności cieplnej.
Wychodzi jakoś ~8,5kg za całą 2-częściową tarczę, niecałe 3kg na zacisk, nie wiem ile waży adapter (stal) i ile dystans (alu). Nie wiem ile ważą seryjne zaciski, tarcze były ok. 9kg.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez weede » 30 gru 2016, 01:38

Kolor felg to nie moja bajka ale hebel jest ekstra <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez zemoj » 30 gru 2016, 11:19

Nacięcia na tarczy na pewno miały być pod włos?

Przy samej feldze w tym kolorze pewnie też bym kręcił nosem, a z tym żółtym zaciskiem fajnie to zagrało.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez drozdo » 30 gru 2016, 13:03

Nacięcia są tak jak mają być, sprawdzałem kilka razy bo też mi się dziwne wydało :)

A co do kolorów to szczerze mówiąc przestałem się przejmować :)
Różnym ludziom się różne rzeczy podobają, niektórzy się jakoś bardzo przywiązują do kolorów a ja podchodzę do tego raczej bezstresowo: felgi zrobiłem kolorowo "bo tak", artysta ze mnie żaden więc nie będę się zastanawiał czy ładnie czy nie, ma hamować i się mieścić w nadkolach.

Tylne zaciski mam obecnie czerwone, przednie żółte, koła zimowe niebieskie a letnie czerwone – dla każdego coś miłego :D Jak znajdę kiedyś czas to może coś z tym powalczę ale szczerze mówiąc to zawsze znajdę coś ciekawszego do roboty niż unieruchamianie auta na kilka dni żeby pomalować hamulce ;) A BBK na tył budżetowo się zupełnie nie kalkuluje więc "przy okazji" odpada :)

Zresztą aktualnie lista rzeczy do przmyślenia jest długa i droga:
1) więcej mocy (żeby te symboliczne 500+ zrobić) czyli kolektor dolotowy, dodatkowe wtryski, dodatkowy (lub standalone) komputer, pompa paliwa itp
2) z mapą cały czas walczę, pedał gazu i jego charakter wymaga poprawy, teraz w zimie jakieś mapy z kosmosu mi się czasem włączają, jest co robić
3) przed kolejnym zlotem na TP chciałbym zaatakować szersze opony, nie wiem czy na aktualnych felgach więc też koszty...
4) wydaje mi się że mam coś nie halo ze sprzęgłem, niby działa ale czasem się sklei, czasem czuć jakby trochę popuszczało, w korkach się grzeje bardziej niż mi się podoba itp. No daily na spieku na granicy swojej wytrzymałości to średni pomysł. Wg producenta to powinno robić do 630Nm, u mnie sporo ponad 600Nm od 3k rpm więc codziennie sprzęgło jeździ na granicy. Ale mocniejsze to tylko wielotarczowe Clutch Mastersy w dość kosmicznych cenach. Póki co nie mam budżetu więc jeżdżę i badam, zobaczymy co dalej :)

Tak więc dziękuję wszystkim za uwagi o kolorach, cieszę się że się niektórym podoba i rozumiem że niektórym nie, ale dla mnie to jest niski priorytet :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez mlody1921 » 9 sty 2017, 20:57

Jasny gwint ale pracy i kasy włożone i naprawde chyba jeden z najmocniejszych MPS w PL

Na dalsze moce BW już nie będzie za mały :D? nie trzeba będzie lecieć w coś większego?

A SA masz już EMU Black :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez drozdo » 9 sty 2017, 21:03

Ślimak jest wręcz za duży bo do jakiś 650KM a na ceramicznych łożyskach i z twin scrollem dmucha jak szalony i już teraz mam za dużo momentu przy niskich obrotach... ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez Bo_Lo » 9 sty 2017, 21:39

co do koletora dolotowego może on cos pomoże.Całkiem dobrze wyglądają jego diwajsy do BPeków i nie tylko .Ceny tez znośne
https://www.facebook.com/profile.php?id ... 83&fref=ts
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez drozdo » 9 sty 2017, 22:00

Do MPSa najlepsza aktualnie opcja to zestaw od Damonda:
https://damondmotorsports.com/products/ ... 7289579848
ale najpierw sprzęgło :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez wujekbob1103 » 14 sty 2017, 21:38

Hamulce ogień mega mi się podobają :D pewnie staje dęba
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 10:33
Posty: 278 (0/3)
Auto: Mazda 3 Bl
2.3 DISI Turbo

Postprzez drozdo » 20 sty 2017, 13:36

Jako że zapisy na Poznań ruszyły to trzeba brać się za auto na poważnie. Na TODO póki co:

1) sprzęgło: spiek w mieście się nie sprawdził i skończył po roku, spróbujemy kevlar albo kevlar+ceramika, ciekawe czy moment udźwignie...
2) opony: na koła raczej budżetu nie będzie więc planuję jakieś semi-slicki 225/40R18 albo 235/40R18, tylko muszę znaleźć coś co wytrzyma masę auta...

Dobrze że chociaż gwint i hamulce zdążyłem zrobić więc może jakiś progress będzie :)

Ahoj przygodo, żegnajcie pieniążki...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez Piotr_ » 20 sty 2017, 15:07

:D
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Go$ka29 » 20 sty 2017, 15:09

drozdo napisał(a):Ahoj przygodo, żegnajcie pieniążki...

Skąd to znam:D
Powodzenia w modach w Madzi przed zlotem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 19:32
Posty: 234 (10/5)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE

Postprzez drozdo » 20 sty 2017, 15:12

Dzięki, na sprzęgło się już ze znajomym mechanikiem umówiłem na początek lutego, zobaczymy w jakim jest stanie :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez olrzyn » 23 sty 2017, 09:43

drozdo napisał(a):Dzięki, na sprzęgło się już ze znajomym mechanikiem umówiłem na początek lutego, zobaczymy w jakim jest stanie :)


a tego sprzegla nie mozesz obic kevlarem ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez drozdo » 23 sty 2017, 09:58

No taki jest plan, zobaczymy tylko czy z momentem sobie poradzi bo teoretycznie nie powinien ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez Neonixos666 » 23 sty 2017, 16:06

Szkoda że nie rozrzuciłeś trochę momentu po obrotach bo z tego co widziałem max jest dość szybko a to nie sprzyja dla sprzęgła :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy