Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~530KM/720Nm P0 BULKI by drozdo
Hamulce w końcu zamontowane!
Przy okazji:
– wymieniony parujący halogen,
– weszły dystanse 15mm Eibacha żeby się zaciski mieściły,
– łożysko lewy przód wymienione, przy dystansach od razu zaczęło wyć
Z wrażeń to hamulce rewelacja, świetna jakość wykonania, hamują rewelacyjnie. Nie jestem tylko pewny czy nie lepiej było wziąć 6-tłoczkowych z dust coverami, posłużyłyby dużo dłużej, te 8-tłoczkowe jednak są mocniej pod sport robione więc nie wiem ile wytrzymają, no ale już za późno na rozkminianie



Przy okazji:
– wymieniony parujący halogen,
– weszły dystanse 15mm Eibacha żeby się zaciski mieściły,
– łożysko lewy przód wymienione, przy dystansach od razu zaczęło wyć
Z wrażeń to hamulce rewelacja, świetna jakość wykonania, hamują rewelacyjnie. Nie jestem tylko pewny czy nie lepiej było wziąć 6-tłoczkowych z dust coverami, posłużyłyby dużo dłużej, te 8-tłoczkowe jednak są mocniej pod sport robione więc nie wiem ile wytrzymają, no ale już za późno na rozkminianie



- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
a tak z ciekawości zapytam, ile ważą takie duże hamulce w porównaniu do serii?
Nie ważyłem sam ale jak czytałem przed zakupem to zestaw powinien ważyć podobnie jak seria mimo 2x większej pojemności cieplnej.
Wychodzi jakoś ~8,5kg za całą 2-częściową tarczę, niecałe 3kg na zacisk, nie wiem ile waży adapter (stal) i ile dystans (alu). Nie wiem ile ważą seryjne zaciski, tarcze były ok. 9kg.
Wychodzi jakoś ~8,5kg za całą 2-częściową tarczę, niecałe 3kg na zacisk, nie wiem ile waży adapter (stal) i ile dystans (alu). Nie wiem ile ważą seryjne zaciski, tarcze były ok. 9kg.
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Nacięcia na tarczy na pewno miały być pod włos?
Przy samej feldze w tym kolorze pewnie też bym kręcił nosem, a z tym żółtym zaciskiem fajnie to zagrało.
Przy samej feldze w tym kolorze pewnie też bym kręcił nosem, a z tym żółtym zaciskiem fajnie to zagrało.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Nacięcia są tak jak mają być, sprawdzałem kilka razy bo też mi się dziwne wydało 
A co do kolorów to szczerze mówiąc przestałem się przejmować
Różnym ludziom się różne rzeczy podobają, niektórzy się jakoś bardzo przywiązują do kolorów a ja podchodzę do tego raczej bezstresowo: felgi zrobiłem kolorowo "bo tak", artysta ze mnie żaden więc nie będę się zastanawiał czy ładnie czy nie, ma hamować i się mieścić w nadkolach.
Tylne zaciski mam obecnie czerwone, przednie żółte, koła zimowe niebieskie a letnie czerwone – dla każdego coś miłego
Jak znajdę kiedyś czas to może coś z tym powalczę ale szczerze mówiąc to zawsze znajdę coś ciekawszego do roboty niż unieruchamianie auta na kilka dni żeby pomalować hamulce
A BBK na tył budżetowo się zupełnie nie kalkuluje więc "przy okazji" odpada 
Zresztą aktualnie lista rzeczy do przmyślenia jest długa i droga:
1) więcej mocy (żeby te symboliczne 500+ zrobić) czyli kolektor dolotowy, dodatkowe wtryski, dodatkowy (lub standalone) komputer, pompa paliwa itp
2) z mapą cały czas walczę, pedał gazu i jego charakter wymaga poprawy, teraz w zimie jakieś mapy z kosmosu mi się czasem włączają, jest co robić
3) przed kolejnym zlotem na TP chciałbym zaatakować szersze opony, nie wiem czy na aktualnych felgach więc też koszty...
4) wydaje mi się że mam coś nie halo ze sprzęgłem, niby działa ale czasem się sklei, czasem czuć jakby trochę popuszczało, w korkach się grzeje bardziej niż mi się podoba itp. No daily na spieku na granicy swojej wytrzymałości to średni pomysł. Wg producenta to powinno robić do 630Nm, u mnie sporo ponad 600Nm od 3k rpm więc codziennie sprzęgło jeździ na granicy. Ale mocniejsze to tylko wielotarczowe Clutch Mastersy w dość kosmicznych cenach. Póki co nie mam budżetu więc jeżdżę i badam, zobaczymy co dalej
Tak więc dziękuję wszystkim za uwagi o kolorach, cieszę się że się niektórym podoba i rozumiem że niektórym nie, ale dla mnie to jest niski priorytet
A co do kolorów to szczerze mówiąc przestałem się przejmować
Różnym ludziom się różne rzeczy podobają, niektórzy się jakoś bardzo przywiązują do kolorów a ja podchodzę do tego raczej bezstresowo: felgi zrobiłem kolorowo "bo tak", artysta ze mnie żaden więc nie będę się zastanawiał czy ładnie czy nie, ma hamować i się mieścić w nadkolach.
Tylne zaciski mam obecnie czerwone, przednie żółte, koła zimowe niebieskie a letnie czerwone – dla każdego coś miłego
Zresztą aktualnie lista rzeczy do przmyślenia jest długa i droga:
1) więcej mocy (żeby te symboliczne 500+ zrobić) czyli kolektor dolotowy, dodatkowe wtryski, dodatkowy (lub standalone) komputer, pompa paliwa itp
2) z mapą cały czas walczę, pedał gazu i jego charakter wymaga poprawy, teraz w zimie jakieś mapy z kosmosu mi się czasem włączają, jest co robić
3) przed kolejnym zlotem na TP chciałbym zaatakować szersze opony, nie wiem czy na aktualnych felgach więc też koszty...
4) wydaje mi się że mam coś nie halo ze sprzęgłem, niby działa ale czasem się sklei, czasem czuć jakby trochę popuszczało, w korkach się grzeje bardziej niż mi się podoba itp. No daily na spieku na granicy swojej wytrzymałości to średni pomysł. Wg producenta to powinno robić do 630Nm, u mnie sporo ponad 600Nm od 3k rpm więc codziennie sprzęgło jeździ na granicy. Ale mocniejsze to tylko wielotarczowe Clutch Mastersy w dość kosmicznych cenach. Póki co nie mam budżetu więc jeżdżę i badam, zobaczymy co dalej
Tak więc dziękuję wszystkim za uwagi o kolorach, cieszę się że się niektórym podoba i rozumiem że niektórym nie, ale dla mnie to jest niski priorytet
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Jasny gwint ale pracy i kasy włożone i naprawde chyba jeden z najmocniejszych MPS w PL
Na dalsze moce BW już nie będzie za mały
? nie trzeba będzie lecieć w coś większego?
A SA masz już EMU Black
Na dalsze moce BW już nie będzie za mały
A SA masz już EMU Black
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
co do koletora dolotowego może on cos pomoże.Całkiem dobrze wyglądają jego diwajsy do BPeków i nie tylko .Ceny tez znośne
https://www.facebook.com/profile.php?id ... 83&fref=ts
https://www.facebook.com/profile.php?id ... 83&fref=ts
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Do MPSa najlepsza aktualnie opcja to zestaw od Damonda:
https://damondmotorsports.com/products/ ... 7289579848
ale najpierw sprzęgło
https://damondmotorsports.com/products/ ... 7289579848
ale najpierw sprzęgło
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Hamulce ogień mega mi się podobają
pewnie staje dęba
Jako że zapisy na Poznań ruszyły to trzeba brać się za auto na poważnie. Na TODO póki co:
1) sprzęgło: spiek w mieście się nie sprawdził i skończył po roku, spróbujemy kevlar albo kevlar+ceramika, ciekawe czy moment udźwignie...
2) opony: na koła raczej budżetu nie będzie więc planuję jakieś semi-slicki 225/40R18 albo 235/40R18, tylko muszę znaleźć coś co wytrzyma masę auta...
Dobrze że chociaż gwint i hamulce zdążyłem zrobić więc może jakiś progress będzie
Ahoj przygodo, żegnajcie pieniążki...
1) sprzęgło: spiek w mieście się nie sprawdził i skończył po roku, spróbujemy kevlar albo kevlar+ceramika, ciekawe czy moment udźwignie...
2) opony: na koła raczej budżetu nie będzie więc planuję jakieś semi-slicki 225/40R18 albo 235/40R18, tylko muszę znaleźć coś co wytrzyma masę auta...
Dobrze że chociaż gwint i hamulce zdążyłem zrobić więc może jakiś progress będzie
Ahoj przygodo, żegnajcie pieniążki...
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
drozdo napisał(a):Ahoj przygodo, żegnajcie pieniążki...
Skąd to znam:D
Powodzenia w modach w Madzi przed zlotem
- Od: 31 paź 2013, 19:32
- Posty: 234 (10/5)
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE
Szkoda że nie rozrzuciłeś trochę momentu po obrotach bo z tego co widziałem max jest dość szybko a to nie sprzyja dla sprzęgła 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości