Cześć,
Padło mi podgrzewanie fotela kierowcy, natomiast pasażera działa poprawnie. Czy jakoś szczególnie trudne jest sprawdzenie mat grzewczych? Widziałem opisy na forum, ale bez zdjęć więc nie bardzo wiem jak się dostać do kabli i które sprawdzać, a w fotelu jest poduszka, więc nie chciałbym doprowadzić do jej wystrzału.
A może na diagnostykę do elektryka? Ile powinien wziąć za taką usługę?
Pozdrawiam
Podgrzewanie fotela kierowcy
Strona 1 z 1
Wydaje mi się że dodatkowa kostka jest pod fotelem? Ale nie jestem pewny. Później sprawdzę u siebie
Nadane telegrafem Z1
Nadane telegrafem Z1
Obawiam się, że uszkodzona jest mata. Tu jest fotorelacja do M6:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=409&t=66933&start=80
U nas jest podobnie. Ja swoje obie naprawiłem, zajęło to jakąś godzinkę na fotel (który wcześniej wyjąłem i przyniosłem do domu). Potrzebny miernik, lutownica, koszulki termokurczliwe i kombinerki/szczypce.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=409&t=66933&start=80
U nas jest podobnie. Ja swoje obie naprawiłem, zajęło to jakąś godzinkę na fotel (który wcześniej wyjąłem i przyniosłem do domu). Potrzebny miernik, lutownica, koszulki termokurczliwe i kombinerki/szczypce.
Cześć,
Dzięki przede wszystkim za odpowiedzi. Niestety guzików nie da się zamienić, mają ten sam rozkład pinów, ale mają blokujący bolec, tak aby właśnie ich się nie dało zamienić.
Pytanie czy jak pada jedna mata, to one są spięte szeregowo i nie grzeje również druga?
Dzięki przede wszystkim za odpowiedzi. Niestety guzików nie da się zamienić, mają ten sam rozkład pinów, ale mają blokujący bolec, tak aby właśnie ich się nie dało zamienić.
Pytanie czy jak pada jedna mata, to one są spięte szeregowo i nie grzeje również druga?
O ile pamiętam to są spięte szeregowo.
Na 90% uszkodzona jest mata oparcia. Szybko sprawdzisz to miernikiem sprawdzając obwód w obu kostkach. U mnie uszkodzenia były na wąskim pasku łączącym część górną i dolną. W przypadku jednego fotela po zlutowaniu po jednej stronie po chwili padła druga. A teraz od roku spokój.
Na 90% uszkodzona jest mata oparcia. Szybko sprawdzisz to miernikiem sprawdzając obwód w obu kostkach. U mnie uszkodzenia były na wąskim pasku łączącym część górną i dolną. W przypadku jednego fotela po zlutowaniu po jednej stronie po chwili padła druga. A teraz od roku spokój.
Czy orientujecie się może jakie kolory przewodów są do mat grzejnych? Chodzi mi o wiązkę która wychodzi z pod wykładziny pod fotelem i wchodzi na tę dużą kostkę. Nie działa mi grzanie kierowcy i zapewne to mata ale chcę najpierw sprawdzić czy napięcie dochodzi. Mam schematy ale z nich nie wynika jakie kolory przewodów. Przeglądałem fotorelację z powyższego linku ale tam jest trochę inaczej niż w piątce.
- Od: 26 lis 2014, 23:36
- Posty: 15
- Auto: Mazda 5 2.0 Pb 2009r.
Podłączam się do tematu.
MAZDA 5 r 2010. Czy ktoś potrafi opisać które gniazda ze zdjęcia (pod fotelem kierowcy) za co odpowiadają ?.
Chcę sprawdzić bo padło mi ogrzewanie fotela kierowcy.
Z góry dzięki.
MAZDA 5 r 2010. Czy ktoś potrafi opisać które gniazda ze zdjęcia (pod fotelem kierowcy) za co odpowiadają ?.
Chcę sprawdzić bo padło mi ogrzewanie fotela kierowcy.
Z góry dzięki.
- Od: 24 sty 2014, 23:19
- Posty: 28
- Auto: MAZDA 5 CR RF7J 143kM 2010
Mam ten sam problem, bezpiecznik cały. Trzeba szukać dalej. Ale najpewniej bez rozebrania fotela się nie obejdzie bo pewnie mata padła. Niebawem pozbę się dzieci. To zabieram się za rozbiórkę. Trzeba zdążyć przed kolejnym sezonem grzewczym
Wysłane z mojego SGP321 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SGP321 przy użyciu Tapatalka
A właśnie to są dwie oddzielne maty. U mnie przestały grzać obie. Czy ona są tak podlaczone że jak jedna padnie to obie nie grzeją?
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość