Mazda3 SkyPassion BM PE 2015 MT Soul Red + przelotowy wydech końcowy + Eibach- Kliszek M3
tego to Ci nie powiem dostałem wzornik i miałem wybrać, a jaki to producent lakieru itd to nie mam pojęcia
Szkoda, bo kolor bardzo ładny.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1036
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Brat ostatnio malował swoje zimówki i usłyszał, że metoda tradycyjna jest bezpieczniejsza dla alusów. Grzanie ich przy metodzie proszkowej może zmienić strukturę felgi (czyt. osłabić). Ciężko mi się do tego odnieść, piszę co słyszałem
piaskowanie+malowanie+założenie opon+wyważanie+montaż na auto=400zł
piaskowanie+malowanie+założenie opon+wyważanie+montaż na auto=400zł
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Grzegorz K napisał(a):piaskowanie+malowanie+założenie opon+wyważanie+montaż na auto=400zł
Jak za darmo
u nas taki zabieg zaczyna się od 7 stów, jeśli chodzi o 18", a jeśli mowa o osłabieniu felgi przy piecowym wygrzewaniu, też o tym słyszałem i wtedy np. łatwiej pęka lub się wygina po wjechaniu w niezłą dziurę, lub za szybki podjazd na krawężnik (gdzieś czytałem że nawet do 40 % na wytrzymałości materiał traci), ale na ile to pewne dane to nie wiem
Kwadrans w temperaturze 180-190 stopni nie jest w stanie zniszczyć struktury aluminium w feldze. Wielu producentów felg fabrycznie stosuje tą technologię malowania. Także kwestia osłabienia felgi przez malowanie proszkowe to mit.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
pisałem do Zagłoby, ale coś nie odpowiada. więc zadam pytanie tutaj. czy w naszych OEM felgach idą nakrętki stożkowe? bo zamówiłem dystanse i nie jestem pewny czy dobrze zaznaczyłem
powoli zbliżamy się do zakończenia kolejnego projektu
stożek K&N + obudowa odizolowana od komory silnika + doprowadzenie powietrza
stożek K&N + obudowa odizolowana od komory silnika + doprowadzenie powietrza
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
ssie pięknie, a co do działania, trudno to stwierdzić.. bynajmniej mnie trudno określić czy jest lepiej czy gorzej czy tak samo chociaż dałem się przejechać 2 osobom, które wcześniej miały sporo kontaktu z autem i twierdzą, że dostało kopa. zarówno od dołu jak i przy kręceniu do końca. na razie jest zimno i nawet po ostrzejszym sprincie po otwarciu maski pucha i "ruła " są zimne. zobaczymy co się będzie działo latem
z uwagi na dzisiejsze rozcięcie zimowej oponki, byłem zmuszony szybciej wskoczyć na wiosenny setup... tak więc siadły felunki w nowym kolorze + dystanse 22mm na stronę
Pewnie sam tą zimówkę z tęsknoty za wiosną poharatałeś
Wygląda zacnie.. mam zamiar obczaić we wtorek, więc lepiej bądź
Wygląda zacnie.. mam zamiar obczaić we wtorek, więc lepiej bądź
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
wydało się spoko loko będę
Wygląda dobrze. Ale nie za bardzo są wysunięte ? Na zdjęcie widać jakby miało trzeć
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
przy za dużej prędkości i dużym wyboju trochę trze tyl, nawet jak jadę w 2 osoby. i szczerze nie wiem dlaczego, Zagloba zapewniał że nic nie tarło u niego, do tego on ma szerszy kapeć, 225, albo 235, nie pamiętam, u mnie jest 215... chyba że mi przysłali 25 mm zamiast 22 nawet nie sprawdziłem, chyba to zrobię myślę o delikatnym zrolowaniu nadkoli, naprawdę nie wiele brakuje. co o tym myślicie?
Zrób zdjęcie z bliska, słabo trochę widać. Nie wiem jakie są granice rolowania, ale wydaje mi się e będzie trzeba sporo pogiąć blachę
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
wróciłem niestety do serii. nie wiem jakim cudem dla Zagloby nie haczyło o nadkole.
Za duże dyski dałeś, opona każda inna mimo swojego rozmiaru. Wpadnę 25-go marca do Was to się złapiemy
-
makmarc
Z tego co oglądałem na spocie, tutaj jest drobna szansa, aby poratować się niższym profilem. Rzecz jasna wchodzimy w koszty, ale czego się nie robi dla wyglądu.
Na moje oko to profil 40 powinien dać lepszy naciąg i rzecz jasna ten dodatkowy 1-2 cm, których brakuje do prawidłowej pracy. Sytuacja jest w zasadzie analogiczna jak z rex'ami i obcierką w GG/GY.
Kamil – jak wyżej wspominał – już jednak podjął decyzję.
Na moje oko to profil 40 powinien dać lepszy naciąg i rzecz jasna ten dodatkowy 1-2 cm, których brakuje do prawidłowej pracy. Sytuacja jest w zasadzie analogiczna jak z rex'ami i obcierką w GG/GY.
Kamil – jak wyżej wspominał – już jednak podjął decyzję.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Jak wiemy na pewnych przykładach, dopiero praktyka weryfikuje wszystko, w mojej GG nic nie tarło z rexami na oponie 225/45, być może dzięki Eibachom od kombi.
-
makmarc
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości