Zdarta opona od wewnątrz
Strona 1 z 1
Witam wszystkich, dzisiaj zmieniłem opony i ku mojemu zdziwieniu przednie dwie opony od wewnątrz były zdarte ( przednia prawa aż do drutów ). Mazde posiadam już 6 lat, przejechałem ponad 50 tyś km i po raz pierwszy mam taki problem. Od miesiąca, może dwóch mam wrażenie jakby auto minimalnie pływało. Dodam jeszcze że na policjancie i małych wybojach z przodu z prawej strony coś stuka. Objawem równolegle do stuku w okolicach prawego koła była kierownica minimalnie lecz widocznie skręcona w lewo, Rok temu wymieniony został wahacz i tuleja, W tym roku byłem na szarpaku i nic nie wykazało Co to może być ?
Ostatnio edytowano 30 lis 2016, 21:37 przez Lopez117, łącznie edytowano 3 razy
Tu nie ma co zgadywać
Jedz do jakiegoś warsztatu niech sprawdzą Ci sworznie i końcówki bo jak Ci się rozepnie zawieszenie to wjedziesz do rowu albo walniesz w inne auto
Przy okazji wymiany popsutych części ustawią Ci zbierzność.
Jedz do jakiegoś warsztatu niech sprawdzą Ci sworznie i końcówki bo jak Ci się rozepnie zawieszenie to wjedziesz do rowu albo walniesz w inne auto
Przy okazji wymiany popsutych części ustawią Ci zbierzność.
Lopez117 napisał(a):ku mojemu zdziwieniu przednie dwie opony od wewnątrz były zdarte
A mnie dziwi, że nie zauważyłeś tego wcześniej. Takie rzeczy widać przecież gołym okiem bez zdejmowania opony.
Jeśli nie interesujesz się swoim bezpieczeństwem, to zainteresuj się bezpieczeństwem innych, tych jadących z tobą oraz innych uczestników ruchu, w których możesz wjechać, bo nie wyhamujesz.
Ubezpieczyciel na pewno, by się zainteresował takim stanem ogumienia w erze drożejącego ubezpieczenia.
Dla mnie tragedia.
Mazdi napisał(a):Lopez117 napisał(a):ku mojemu zdziwieniu przednie dwie opony od wewnątrz były zdarte
A mnie dziwi, że nie zauważyłeś tego wcześniej. Takie rzeczy widać przecież gołym okiem bez zdejmowania opony.
Jeśli nie interesujesz się swoim bezpieczeństwem, to zainteresuj się bezpieczeństwem innych, tych jadących z tobą oraz innych uczestników ruchu, w których możesz wjechać, bo nie wyhamujesz.
Ubezpieczyciel na pewno, by się zainteresował takim stanem ogumienia w erze drożejącego ubezpieczenia.
Dla mnie tragedia.
Ja sam jestem w szoku bo tej wiosny gdy zmieniałem na letnie, te były w dobrym stanie. Gdy opona była założona owszem, widziałem lekko starty bieżnik bliżej wewnętrznej strony, ale dopiero po ich zdjęciu było widać druty.
Witam wszystkich, wymieniony został wahacz dolny poprzeczny DELPHI ( lewy i prawy ), drążek kierowniczy i końcówka drążka po prawej stronie. Ustawiona zbieżność kół, koszt wszystkiego 768 zł. Póki co nic nie stuka nie puka, powinno być ok.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6