MegaZlot Tor Poznań MS CUP 2017 – wątek dyskusyjny.

28-30 kwietnia 2017

Postprzez sylwia323F » 20 lis 2016, 12:02

MIRAS M6 co mają powiedzieć ludzie ze wschodniej Polski, taki Białystok albo Rzeszów.
Nic oni po prostu nie przyjadą do Czaplinka po co mają się tłuc cały dzień w samochodzie. Tak samo wasza część nie przyjedzie do Ryk bo za daleko.
Najlepszym kompromisem będzie Tor Poznań (wiosna), Ryki (lato) i zorganizowanie pojeżdzawki w centralnej części polski :D
Ps. wracając do Czaplinka jest to najlepszy ośrodek w którym gościliśmy, reszta jest do zniesienia na jedną noc ;) ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 18:20
Posty: 807 (55/36)
Skąd: Kobyłka, Marki k/Warszawy
Auto: jest: Mazda 3 BM 2014r.,
Opel Speedster Piwa,
było: Mazda 323 F 1,3 1999r.,
Citroen C2 1,6l VTS 2006r. Piwa:–)

Postprzez Addrian » 20 lis 2016, 15:04

My ze Słupska do Ryk mamy ponad 600 km a i tak byliśmy, poprostu kto chce i tak przyjedzie, a patrząc z innej strony to na lato lepszy moim zdaniem Czaplinek, bo z Czaplinka jest blisko do morza, choć dla mnie to bez różnicy bo do morza mam 20 km ale patrząc na ludzi którzy przyjadą z daleka mają okazje by sobie podjechać ten kawałek. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2015, 12:20
Posty: 113 (0/4)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 6 GY LF '04

Postprzez MIRAS M6 » 20 lis 2016, 17:32

sylwia323F napisał(a):Ps. wracając do Czaplinka jest to najlepszy ośrodek w którym gościliśmy, reszta jest do zniesienia na jedną noc ;) ;)

No i to jest bardzo mocny argument <spoko>
Addrian napisał(a):patrząc z innej strony to na lato lepszy moim zdaniem Czaplinek, bo z Czaplinka jest blisko do morza,patrząc na ludzi którzy przyjadą z daleka mają okazje by sobie podjechać ten kawałek. :D

Tak to wyglądało w naszym przypadku jak Czaplinek rozpoczynał sezon <spoko> <spoko> <spoko>
To były piękne czasy i niezapomniane chwile (rafałmazda6 mógłby poemat tu napisać,a macvas zasypał by nas kilku tomowym komiksem hahaha hahaha hahaha ).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez kinki » 20 lis 2016, 19:53

Pytanie czy jest jeszcze możliwość wynajęcia lotniska w Broczynie (Czaplinku). Mieli to przejąć prywatni inwestorzy i robić tam aeroklub z brakiem możliwości wynajmu na imprezy. najlepiej zadzwonić do Czaplinka i zapytać czy to prawda
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6089 (471/185)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez MIRAS M6 » 20 lis 2016, 20:22

kinki napisał(a):Pytanie czy jest jeszcze możliwość wynajęcia lotniska w Broczynie (Czaplinku).Najlepiej zadzwonić do Czaplinka i zapytać

Wiesław +48 506434216

P.S. Proszę moderatora-kę/ów o wydzielenie tematu Czaplinka i przeniesienie tam postów związanych z dyskusją.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez gracjan87 » 20 lis 2016, 22:34

Zadam może lamerskie pytanie ale czy podczas zlotu w Poznaniu jeździ się po całym torze czy może tylko po jakiejś jego części oddzielnej oponami i pachołkami ? Mnie zależy bardziej na imprezie typu track Day chciałem pojeździć trochę po torze amatorsko..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 13:00
Posty: 424 (6/2)
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey

Postprzez risto77 » 20 lis 2016, 22:57

Zajrzyj do wątku media i wszystkiego się Dowiesz ;)
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Szyna » 21 lis 2016, 00:57

Taka mała uwaga żeby nikt nie wpadł na pomysł dzwonienia na lotnisko w Broczynie. Mieliśmy już kiedyś podobna niemiłą sytuacje z Rykami. Jak już tam ktoś ma dzwonić to tylko koordynator zlotów bądź ktoś z zarządu. ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Piotr89 » 21 lis 2016, 10:55

To i ja sobie pozwolę dwa grosze wtrącić do tej dyskusji.
Co do Czaplinka nie wypowiem się, bo po prostu nie byłem, ale przeglądając fotorelację dochodzę do wniosku, że było świetnie.
Co do Poznania, Mega naprawdę mega impreza i bardzo chciałbym powtórkę w tym roku ponieważ, rok wcześniej nie miałem możliwości wykorzystać auta w 100% bojąc się o awarie, ponadto nie skorzystałem z imprezy wieczornej ze względu na zmęczenie i poranny wyjazd.
Jeżeli chodzi o Ryki to w 2015 był to mój pierwszy Zlot, a w 2016 było również ciekawie, nie ukrywam że mam stosunkowo blisko bo 70km i to przemawia za tym żeby nie żałować auta i jechać na 110% ze świadomością, że ktoś tam zawsze ściągnie do domu.

Nie neguję Czaplinka mimo że ode mnie jest ponad 500km, bo nawet jeżeli bym miał 1000km to też bym przyjechał, aby się spotkać i spędzić dobrze weekend w klubowym gronie. Jednak spójrzmy realnie, takich zapaleńców jest niewielu i tak naprawdę niewielu będzie chciało jechać 500 czy 600km. Przytoczę fakty: na Mega Zlocie w Poznaniu z woj. lubelskiego byłem ja, Sylwo i Go$ka29, z woj. podkarpackiego DamianoV6 ( pomijam fakt że przyjechał z bodajże kujawsko-pomorskiego). Frekwencja powalająca niemalże <glupek2>
Jeżeli mamy zadbać o rozwój Klubu to:
– po pierwsze nierozsądnie organizować oba zloty na jednym końcu Polski
– do drugie dla tak dużego Klubu jak Mazdaspeed warto pomyśleć o 3 zlocie lub chociaż TrackDayu
-po trzecie fajnie byłoby zorganizować coś w centralnej Polsce np. Łódź idealna alternatywa dla Ryk, czy nawet Tor Biłgoraj( BMW klub corocznie tam urządza sobie Zlot)

Naprawdę warto pomyśleć nad TrackDayem w warunkach jesienno-zimowych. Po suchym każdy potrafi jeździć, po mokrym różnie, a po śliskim i zaśnieżonym nie każdy potrafi opanować auto. Zatem wychodzę z propozycją organizacji Track Daya w styczniu lub w lutym. Widzę to tak:– chętni dzień wcześniej rozstawiają pachołki itp np. w piątek ( mogę pomóc jeżeli na czas dojadę), organizują sobie nocleg( tutaj może być problem- jak zawsze), wjazd na obiekt 9rano , przedstawienie zasad panujących na obiekcie, odprawa, potem śnieżne szaleństwo do 15-16, na koniec kuchnia polowa ( gar grochówki czy bigosu co kto lubi), ogłoszenie wyników i powrót do domu. Co o tym sądzicie <co?>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez piwo » 21 lis 2016, 11:11

Piotr89 napisał(a):Naprawdę warto pomyśleć nad TrackDayem w warunkach jesienno-zimowych. Po suchym każdy potrafi jeździć, po mokrym różnie, a po śliskim i zaśnieżonym nie każdy potrafi opanować auto. Zatem wychodzę z propozycją organizacji Track Daya w styczniu lub w lutym. Widzę to tak:– chętni dzień wcześniej rozstawiają pachołki itp np. w piątek ( mogę pomóc jeżeli na czas dojadę), organizują sobie nocleg( tutaj może być problem- jak zawsze), wjazd na obiekt 9rano , przedstawienie zasad panujących na obiekcie, odprawa, potem śnieżne szaleństwo do 15-16, na koniec kuchnia polowa ( gar grochówki czy bigosu co kto lubi), ogłoszenie wyników i powrót do domu. Co o tym sądzicie <co?>

nie mowie ze zly pomysl ale ja wiem co sie dzieje na mokrym torze latem ,a co dopiero zima. jednak suchy asfalt daje wiecej czasu na korekte kierownica i gazem, na mokrym czy sniegu wsyztsko dizeje sie 10 razy szybciej. no nie wiem czy to dobry pomysl dla amatorow. ja bym nie chcial by konczylo sie to tak jak na mokrym poznaniu na zlocie mx5klub:
http://lukaszzawalski.pl/2016/11/04/fin ... 16-part-2/

oczywiscie to dodatkowe przezycia i cos nowego, ale nie kazdy jest na cos takiego gotowy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez macvas » 21 lis 2016, 11:31

Jako przedstawiciel ściany wschodniej z całą stanowczością popieram przedmówcę.

Analizując rok zlotowy w wykonaniu mojego Regionu jestem zdania, że w Rykach nie zawiedliśmy i wiele wskazuje, że ta tendencja w przyszłym roku będzie z Naszej strony podtrzymana. Natomiast wyjazd "na zachód" vel. Poznań z wielu względów (termin, dystans, finanse etc) okazał się ponad siły Naszej zorganizowanej grupy – co nie znaczy, że stali bywalcy tradycyjnie nie zawitali, a jeśli doliczyć Nasz desant UK, to wogóle nie wypadliśmy tak źle hahaha

Balans wschód-zachód dla dobra wszystkich Regionów powinien zostać zachowany.
Jeżeli już jednak zapadnie decyzja o zmianie na północ-południe to zdecydowanie niech będzie Poznań + Kielce czyli dwie petardy <faja> W ostatnim czasie region obrodził w Miatowców i takie łakome kąski z pewnością nie ujdą ich uwadze. :>

Co do Ryk, to najwidoczniej Ja nie mam dużych wymagań odnośnie ośrodka, bo oceniam wszystko w miarę pozytywnie – na minus jak większość brak jajecznicy ;P
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2298 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Piotr89 » 21 lis 2016, 11:34

Piwo nikt przecież nie każe nam( amatorom) cisnąć z gazem w podłodze po śliskim. Każdy ma swój rozum i wydaje mi się oczywistym, że dostosujemy się do warunków panujących na torze tak jak dostosowujemy się do warunków na drodze ( wiadomo nie każdy- jednostki się zdarzają). Co więcej wydaje mi się że taka zimowa pojeżdżawka podniesie umiejętności nie jednego z nas i być może uchroni w przyszłości lub pozwoli wyczuć zachowanie pojazdu w warunkach drogowych na śliskiej czy zaśnieżonej jezdni <czytaj>
Ja w styczniu wybieram się do Ułęża –> http://www.trackdays.pl

A tor Kielce? Ktoś coś może napisze o tym obiekcie?

Macvas ma rację. Istniejący podział jest jak najbardziej OK <spoko>
Co do braku jajecznicy również nie byłem zachwycony. Ale co tam, to jest tylko 2 noclegi poza domem więc nie oczekujmy warunków takich jak w domu tylko delikatnie mówiąc lekko spartańskie <lol>
Ostatnio edytowano 21 lis 2016, 11:38 przez Piotr89, łącznie edytowano 1 raz
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez drozdo » 21 lis 2016, 11:38

A może wystarczy wydzielić zlot w Poznaniu (czy na jakimkolwiek innym torze) jako klubowy track day a poza tym zrobić 2 "normalne" zloty? Bo szczerze mówiąc przy ujeżdżaniu po torze zlotowej atmosfery to niewiele jest – trzeba ogarniać auto, pilnować czasu/grup itp zamiast plotkować przy autach :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez piwo » 21 lis 2016, 11:43

co do odpuszczania to na torze jest juz tylko napinka i kazdy chce wycisnac z siebie i samochodu ile sie da.

a co do kielc sa mega sliskie. w mokry letni dzien przyczpenosc jak na lodzie zima. na suchym jest tylko silsko ale znosnie. na mokrym jezdzi sie jak po mokrej trawie. nie jest to za fajne ale na pewno oddziela duzych chlopcow od malych dzieci.
https://www.youtube.com/watch?v=3uTjYx3ZQCo
https://www.youtube.com/watch?v=Fo-WlpVbbQw
https://www.youtube.com/watch?v=NTAwc_JhfLs
ja jak bylem to wygladalo to tak:
https://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez macvas » 21 lis 2016, 11:52

Zgodzę się z piwo, że tor kielecki bywa jak majonez (o tej samej nazwie) – zdradliwy.
Niemniej jednak patrząc po kulturze jaką zaprezentowaliśmy w Poznaniu, jestem zdania że w wydaniu klubowym warto ten tor spróbować – jeśli nie w 2017 to rok później. Nie jesteśmy w końcu bandą smarkatych nowicjuszy, a zróżnicowaną wiekowo grupą ludzi chcących podnosić swoją świadomość oraz umiejętności za kółkiem.

Pomysł drozdo przypada mi do gustu.
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2298 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Koci@k » 21 lis 2016, 11:54

Dorzucę swoje 3 grosze. Tegoroczna impreza w Poznaniu (przygotowania) zajęły 4 miesiące (same przygotowania gdyż załatwianie toru trwało już wcześniej). Ci, którzy biorą udział w przygotowaniu wiedzą doskonale ile to trzeba czasu poświęcić, pracy, nerwów. Drugi zlot zajmuje też czasu sporo . Naprawdę między organizacją jednego zlotu i drugiego koordynatorom zlotów i osobom , które biorą udział w przygotowaniach należy się trochę odpoczynku. Każdy ma swoje życie przecież. Także ja z punktu widzenia osoby, która w jakimś stopniu pomagała w organizacji myślę, że 3 takie zloty to trochę dużo-z punktu widzenia uczestnika to super , z punktu widzenia organizatora trochę mniej, a pamiętajcie też o tym, że każdy zlot powinien być obsadzony uczestnikami w liczbie możliwie największej. Wątpię, żeby wszyscy pojawili się na wszystkich trzech zlotach a organizator dokładać do wynajmu toru nie może. No to suche fakty i mam nadzieję, że każdy o tym pamięta :)
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5501 (436/229)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez macvas » 21 lis 2016, 12:07

W kwestii "dwa czy trzy" to jakakolwiek będzie decyzja Zarządu (oraz Koordynatorów) to nie ulega wątpliwości, że ogół Klubowiczów (i zainteresowanych) ją uszanuje. Zrozumiałe jest, że organizacyjnie są to bardzo pracochłonne tematy i chyba pozostaje jedynie się cieszyć, że w kwestii oczekiwań z roku na rok stawiamy Wam wyższą poprzeczkę a Wy Nam odwdzięczacie się coraz fajniejszymi event'ami. Tak przynajmniej ja to widzę, chociaż ponad wszystko jeżdżę w pierwszej kolejności do ludzi a nie dla aut czy jajecznicy. <oczko>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2298 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Bo_Lo » 21 lis 2016, 13:36

To i cos ode mnie :)
Pomysł z trzema zlotami uważam za nietrafiony,spadnie frekwencja i przestanie się opłacać je robić bo przy małej liczbie aut koszta rosną.Wystarczy spojżeć wstecz np ostatni zlot w Kąkolewie.
Apropo Poznania i TP – pokazał on że w klubie jest sporo osób które jednak chcą pojeżdzić na poważnie i dodatkowo przyciągnęliśmy ''trochę'' miat które na zlotach lotniskowych można policzyć na palcach jednej ręki.Majstrowanie przy TP lub dokładanie kolejnego zlotu jest IMHO krokiem wstecz.
Ja bym pomyślał ewentualnie czy nie zrobić tak: TP stałym punktem kalendarium,a Czaplienek i Ryki zamiennie co drugi rok.Można wtedy pomyśleć nad takim rozwiązaniem że w danym roku gdzie nie ma zlotu na wschodzie wcisnać tam skromniejszy Track Day organizowany już przez sam region i PRa,co odciązy ludzi zajmujących się zlotami i obniży koszta(odpada hotel i impreza).Wtedy w sytuacji gdzie np megazloty będą na TP i w Rykach ,a zachód będzie miał mało i uzbiera się kilkunastu chętnych robimy sobie track daya np w Kąkolewie i na odwrót.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Piotr89 » 21 lis 2016, 14:06

Bo_Lo napisał(a):Można wtedy pomyśleć nad takim rozwiązaniem że w danym roku gdzie nie ma zlotu na wschodzie wcisnać tam skromniejszy Track Day organizowany już przez sam region i PRa,co odciązy ludzi zajmujących się zlotami i obniży koszta(odpada hotel i impreza).Wtedy w sytuacji gdzie np megazloty będą na TP i w Rykach ,a zachód będzie miał mało i uzbiera się kilkunastu chętnych robimy sobie track daya np w Kąkolewie i na odwrót.

Takie rozwiązanie myślę, że odpowiadałoby większości. I to też jest pomysł na kolejne lata. Bardziej zastanawiałem się jak od strony technicznej wygląda taki Track Day, ale skoro przy Zlocie jest tyle pracy, którą szanuję i wykonujących ją podziwiam, to podejrzewam, że niewiele mniej pracy, załatwień i formalności wymaga organizacja Track Day'a.
Znając życie, próba organizacji takowego w raczkującej na nowo Lubelszczyźnie na pewno nie będzie zadaniem łatwym. Cóż, ja ze swojej strony zapewniam że czy to będzie TP czy Czaplinek postaram się przyjechać bez względu na odległość. A jak będę czuł niedosyt to pojadę na trening do Ułęża albo na Majonezowy Tor w Kielcach ;)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Addrian » 21 lis 2016, 18:39

Bo_Lo napisał(a):Ja bym pomyślał ewentualnie czy nie zrobić tak: TP stałym punktem kalendarium,a Czaplienek i Ryki zamiennie co drugi rok.

Też tak myślałem i wydaje się to najlepszą opcją :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2015, 12:20
Posty: 113 (0/4)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 6 GY LF '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość