Mazda3 BM 15' SkyPassion HB 165KM Snowflake + Sebring by Zagłoba
Mazda w swoim silniku sky turbo obniżyła kompresję do 10:1, czyli sporo. Standardowo ma jedynie 250hp z 2.5l. Zapewne bez większych problemów da się z niego wycisnąć dodatkowe 50hp (jak w dieslu) ale to i tak mniej niż 350hp z jakimś dziwnym systemem doładowania z pojemności 2.0l. Nie wspominając o wczesnych komentarzach gdy wchodziło Skyactiv na rynek, że silnik ma wysoki stopień kompresji, że odchudzone podzespoły itp. A tu nagle z takiego "chudego" silniczka 2x więcej mocy można mieć. Mi by szkoda było własnego auta, szczególnie jak po roku miało by się rozlecieć. Chyba wolał bym Diesla 2.2 podkręconego do 210hp 500nm (z większym IC). Do setki ma 6s...
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3112 (47/158)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Rozpórka przednia już siadła ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Efekt po zamontowaniu rozpórki – bomba
, dosłownie inne auto, latam średnio 10-30km/h szybciej przez zakręty i praktycznie zero podsterowności – teraz auto bardzo przewidywalne, wcześniej przód chwilami odpływał...
Równie duża poprawa jest przy jeździe na prostej – wcześniej przy 180 momentami strasznie nosiło, a teraz przy 190 auto prowadzi się równie stabilnie jak wcześniej przy 140 ( oczywiście testowane na niemieckich autostradach w miejscach bez limitu
, oczywiście ) ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Następne w kolejności będą takie graty:
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Efekt po zamontowaniu rozpórki – bomba

Równie duża poprawa jest przy jeździe na prostej – wcześniej przy 180 momentami strasznie nosiło, a teraz przy 190 auto prowadzi się równie stabilnie jak wcześniej przy 140 ( oczywiście testowane na niemieckich autostradach w miejscach bez limitu
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Następne w kolejności będą takie graty:
Gdzie rozpórkę brałeś? GSG?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Zagłoba, dystanse zamawiałeś tutaj --> http://dystom.pl/pl/p/DYSTANSE-PRZYKRECANE-22mm-67%2C1mm-5x114%2C3-Mazda-3%2C-5%2C-6%2C-626%2C-CX-3%2C-CX-5%2C-CX-7%2C-CX-9%2C-MPV%2C-MX-5%2C-MX-6%2C-Premacy%2C-RX-7%2C-RX-8%2C-Tribute%2C-Xedos-6%2C-Xedos-9-/394 ?
jak wygląda montaż? dystanse przykrecasz do piasty, a na szpilki w dystansie idzie felunek tak? nie ma żadnych drgań? szpilki są odpowiedniej długości?
czy do oponek 215 według Ciebie lepiej 22mm na stronę czy 25mm?
nakrętki zostały seryjne?
jak wygląda montaż? dystanse przykrecasz do piasty, a na szpilki w dystansie idzie felunek tak? nie ma żadnych drgań? szpilki są odpowiedniej długości?
czy do oponek 215 według Ciebie lepiej 22mm na stronę czy 25mm?
ja właśnie z takich zmieniłem na buzzera końcówki
jak dla mnie wyglądało to jak rura od odkurzacza
No fakt nie powala , lepiej jakieś systemowe bo to wygląda jak wyciete z jakiejś rury co została gdzieś w garażu 
No mi też jakoś dziwnie to wygląda...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Zetnij je pod kątem i wizualnie będą mniej odstawać. 

- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
No szczerze to te rurki naprawdę zbytnio odstają i wyglądają trochę nie ładnie.
Jeżeli chodzi o pomysł z turbo to musisz zagłoba wiedzieć że ja mam MPS na pierwszych 3 biegach mam mocno ograniczony moment, mam szpere, usztywniony silnik żeby zwiększyć trakcję, rozpórki dopiero wpadną i lekko obniżę ale mimo że ruszam z 3tys obrotów to z trakcją jest ogromny problem nie wspomnę o lekkiej wilgoci bo wtedy już nie ma jazdy i nawet golf tdi mnie wyprzedza hehe
za rok może dwa spróbuje dużo szersze pół sliki na przód bo ja planuje jakieś 350-380 koni.
Wiem że taka moc na ośke jest trochę bez sensu ale to jest silniejsze odemnie u ciebie pewnie jest tak samo
Jeżeli chodzi o pomysł z turbo to musisz zagłoba wiedzieć że ja mam MPS na pierwszych 3 biegach mam mocno ograniczony moment, mam szpere, usztywniony silnik żeby zwiększyć trakcję, rozpórki dopiero wpadną i lekko obniżę ale mimo że ruszam z 3tys obrotów to z trakcją jest ogromny problem nie wspomnę o lekkiej wilgoci bo wtedy już nie ma jazdy i nawet golf tdi mnie wyprzedza hehe
Wiem że taka moc na ośke jest trochę bez sensu ale to jest silniejsze odemnie u ciebie pewnie jest tak samo

Dobre pierdziawy, ale zetnij trochę pod kątem do zewnątrz 

- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Odkopię temat kół i dystansów. Od pewnego czasu chodzą mi po głowie pewne felgi, po kalkulacjach szerokość/et będą wystawać o 17mm więcej niż seryjne 18". Ty masz 22mm więc całkiem niedaleko. Mógłbym Ciebie prosić o kilka zdjęć jak na poniższym przykładzie? Z tyłu i przodu (na wyprostowanych kołach) oraz gdzieś z okolic drzwi patrząc na przód. Poniższe zdjęcie to moja stara 6, na 1szy rzut oka było OK, ale po latach piaskowania progu jego przednia część zgniła kompletnie. A właśnie tego chciałbym uniknąć w 3... Dzięki
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3112 (47/158)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Przy 17mm powinno być dobrze.
U mnie było 22mm +10mm szersza opona czyli w sumie 27mm na stronę ale wtedy lekko obcierało. Przy 17mm masz jeszcze 1cm rezerwy względem mojego setupa. Wiecej niz +20mm do 22mm na strone z laczkiem 215 na twoim miejscu bym nie ładował bo bedzie obcierać.
Dopisano 7 kwi 2017, 11:38:
A zdjęcia niestety nie wyślę bo zmienilem samochód
U mnie było 22mm +10mm szersza opona czyli w sumie 27mm na stronę ale wtedy lekko obcierało. Przy 17mm masz jeszcze 1cm rezerwy względem mojego setupa. Wiecej niz +20mm do 22mm na strone z laczkiem 215 na twoim miejscu bym nie ładował bo bedzie obcierać.
Dopisano 7 kwi 2017, 11:38:
A zdjęcia niestety nie wyślę bo zmienilem samochód
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości