Dziwny zapach z komory silnika podczas jazdy
Strona 1 z 1
Podczas jazdy z na LPG z otwartym oknem do wnętrza samochodu dostaje sie sie zapach dziwny zapach – połąćzenie zapachu benzyny nie spalonej ze zgniłymi jajkami ;) , czasami bardziej benzyna- co to może być ? <jelen>
Wycieku benzyny nie ma sprzwdzone wszystkie rurki wężyki, oprócz pochłaniacza par.
Czy to zachach z kończącego sie katalizatora ? Podejrzewam że łącznik elastyczny jest jak sitko – ale wydech pracuje cicho. Niepokoi mnie ta domieszka zapachu benzyny
Wycieku benzyny nie ma sprzwdzone wszystkie rurki wężyki, oprócz pochłaniacza par.
Czy to zachach z kończącego sie katalizatora ? Podejrzewam że łącznik elastyczny jest jak sitko – ale wydech pracuje cicho. Niepokoi mnie ta domieszka zapachu benzyny
- Od: 29 paź 2004, 12:42
- Posty: 19
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 1998
U kolesia w Omedze dawało zgniłymi jajami , że nie można było wytrzymać w aucie , a powodem był zapchany kanał przy podszybiu i tam zbierała sie woda + liście co dawało taki efekt ( śmierdzący). Sprawdż u siebie , 5 minut roboty , a może okazać sie , że to tam jest [tiiit] pogrzebany , a zapach paliwa to osobny rozdział.
dusz obojętnych nie chce ani niebo , ani piekło..
- Od: 24 mar 2006, 10:39
- Posty: 82
- Skąd: sulechów
- Auto: mazda 323P (BA) 1.5(88) Z5 98r
mialem cos podobnego w poprzednim aucie, gdy tylko otworzylem okno dawalo spalinami, ale w tym wypadku to wiedzialem o co chodzi – mialem dziurawy tlumik i skorodowana podloge obok i prawdopodobnie po otworzeniu okna spaliny byly zasysane do srodka moze u ciebie tez smrodek sie przez jakas dziure dostaje?
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
bezyny w czasie jazdy na gazie nie spala – sprawdzałem dzisiaj, zamykając zawór na butli – silnik chodził tak długo aż wypalił cały gaz z parownika potem zgasł,
Kanały w podszybiu czyste
Stawiam na wypalony łącznik elastyczny przed katem, lub znalazłem wątek na LPG – dotyczący zapchnego – nie spuszczanym olejem parownika, zaoliwione membrany podobno tez daja taki efekt – jutro bede sprawdzał
Dzięki za podpowiedzi
Kanały w podszybiu czyste
Stawiam na wypalony łącznik elastyczny przed katem, lub znalazłem wątek na LPG – dotyczący zapchnego – nie spuszczanym olejem parownika, zaoliwione membrany podobno tez daja taki efekt – jutro bede sprawdzał
Dzięki za podpowiedzi
- Od: 29 paź 2004, 12:42
- Posty: 19
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 1998
Jak robiłem prawko, to jazdy zaczynałem prawie nowym punciakiem, miał 4kkm zrobione. W połowie jazd przerobili go na gaz i od tamtej pory waliło jajami na potęgę. Nowe auto, nowa instalacja. Może to zależy też od jakości gazu jaki się tankuje i czego tam do niego nie dodadzą?
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
- Od: 15 maja 2006, 18:52
- Posty: 41
- Skąd: Zielona Góra / Szczecin
- Auto: Ford Scorpio mk1 2.4 V6
– czyli nie podszybie,nie dziurawy tłumik itp.Najprościej będzie jeśli sprawdzi się czy ubywa sporo paliwa podczas jazdy.Dubi napisał(a):W połowie jazd przerobili go na gaz i od tamtej pory waliło jajami na potęgę. Nowe auto, nowa instalacja.

- Od: 18 kwi 2004, 21:52
- Posty: 734
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon
Łukasz napisał(a):– czyli nie podszybie,nie dziurawy tłumik itp.Najprościej będzie jeśli sprawdzi się czy ubywa sporo paliwa podczas jazdy.Dubi napisał(a):W połowie jazd przerobili go na gaz i od tamtej pory waliło jajami na potęgę. Nowe auto, nowa instalacja.
Nie ubywa paliwa – wskazówka stoi jak zakleta
w weekend spuściłem szlam z reduktora, zobaczymy co sie bedzie działo – mam nadzieje ze to z tym był problem – ewentualnie membrany do wymiany, tak mi powiedział znajomy gazownik
- Od: 29 paź 2004, 12:42
- Posty: 19
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 1998
Może masz racje – po testuje – ide pokręcić śrubą – zuboże mieszanke
- Od: 29 paź 2004, 12:42
- Posty: 19
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 1998
u mnie tez tak smierdzi, ale tylko jak jade na wysokich obrotach. jak to jes nadmiar paliwa to moze ktos mi powie jak dostosowac do tego ilosc powietrza? tylko prosze bez propozycji turbiny czy podlenku. mozna jakos wyregulowac przeplywomierz? a moze stozek?ma ktos anio rury do teo? 323f 16v 1.8 91r.pozdro
- Od: 25 cze 2006, 09:41
- Posty: 69
- Skąd: Pruszków
- Auto: 323f 1.8 16 v BG
Witam.
Właśnie,własnie! zobaczcieczy czy regulator napiecia jest dobry.Jak padł to przeładowuje akumulator a ten smierdzi.Najszybciej zobaczyc czy jest ciepły po jezdzie ,lub poprostu nosem.Sprawa jest o tyle pilna,ze akum. może rozsadzic i wtedy to ...
Właśnie,własnie! zobaczcieczy czy regulator napiecia jest dobry.Jak padł to przeładowuje akumulator a ten smierdzi.Najszybciej zobaczyc czy jest ciepły po jezdzie ,lub poprostu nosem.Sprawa jest o tyle pilna,ze akum. może rozsadzic i wtedy to ...

MINI COOPER + D15B2 = 
- Od: 11 mar 2006, 00:38
- Posty: 45
- Skąd: kamień pom.
- Auto: mazdaBA / Mini Cooper
najlepiej woltomierzem – bezpośrednio na zaciskach akumulatora – napięcie ładowanie przy około 3000 obr/min nie powinno być wyższe 14,5 V jeśli jest mniejsze do niedoładowuje a przy wyższym zaczyna gotować akumulator
- Od: 29 paź 2004, 12:42
- Posty: 19
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 1998
Regulator napięcia w alternatorze. Jest "sprzężony" ze szczotkotrzymaczem, i niezbyt tani. Albo używka (niektórzy biorą okazyjnie cały alternator), albo przeróbka na regulator ze 126p. To drugie ma tą zaletę że w przypadku następnego padu (różnie to bywa w końcu, wjedziesz w kałużę czy coś) to wymiana to jest koszt 50zł... 20, jak we własnym zakresie, bo tyle kosztuje regler maluszka.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość