Mazda 3 BK 2.0 2004 – zmiana silnika

Postprzez res2 » 24 wrz 2016, 20:01

Witam, potrzebuję informacji na temat silników w w/w modelu mazdy. Mam do wymiany silnik o symbolu LF281255. Po przeglądaniu ofert z silnikami, sporo jest z mazdy 6 z symbolem również LF.... Czy do mojej madzi będzie pasował, każdy silnik z tym symbolem? Czy mam szukać tylko z takim samym oznaczeniem?
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 19:28
Posty: 20
Auto: Mazda 3 2.0 150km 2004

Postprzez res2 » 27 wrz 2016, 22:45

Czyli nikt nic nie wie...
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 19:28
Posty: 20
Auto: Mazda 3 2.0 150km 2004

Postprzez Marcis » 29 wrz 2016, 16:53

Dlaczego chcesz wymienić? Mazda 6 ma inną instalacje i osprzęt silnika. Ja np widziałem taką gdzie ma moduł i przewody WN a u nas są cewki. Więc ogólnie są jakieś różnice, nie wiem jak blok itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 947 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez res2 » 30 wrz 2016, 19:14

korbowód na trzecim tłoku się urwał i zrobił 2 dziury w bloku. Wymiana samych części się nie opłaca. Dlatego szukam całego silnika. Z tego, co się orientowałem same słupki silników LF powinny być takie same. Będę sprawdzał to po weekendzie, czy tak jest w rzeczywistości. Koło miejsca gdzie mieszkam pojawiły się 3 silniki od mazdy 6.
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 19:28
Posty: 20
Auto: Mazda 3 2.0 150km 2004

Postprzez Marcis » 30 wrz 2016, 20:41

Ostro. Miałeś remontowany silnik czy jak?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 947 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez res2 » 1 paź 2016, 18:19

Nie, przynajmniej nie przeze mnie... Stało to się w trasie, o tyle dobrze, że na jej początku. Madzia ma nakręcone 230000. Chociaż teraz wątpię czy jest to faktyczny przebieg...
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 19:28
Posty: 20
Auto: Mazda 3 2.0 150km 2004

Postprzez Marcis » 2 paź 2016, 10:25

Objaw bardzo dziwny. Przed tym wszystko było dobrze, nie stukało olej dobry zalany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 947 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez res2 » 2 paź 2016, 17:44

Ogólnie chodziła bez zarzutów. Chociaż, tak mi się wydawało, zaczęła pobierać więcej oleju... Byłem u mechanika, lecz stwierdził, że to normalny objaw. 2 tyg przed zdarzeniem jeszcze zalałem 0,5l oleju, bo na bagnecie mało było. Jeździłem na Mobil 2000 10w30 synt.
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 19:28
Posty: 20
Auto: Mazda 3 2.0 150km 2004

Postprzez Marcis » 5 paź 2016, 10:27

Do tego silnika powinno być 5W. A to że bierze nie jest normalny objaw. Mam osobę która ma silnik 3 chcesz to mogę zapytać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 947 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez res2 » 5 paź 2016, 19:11

Jak możesz to zapytaj... jaka cena i jaki symbol. Dzięki wielkie!
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 19:28
Posty: 20
Auto: Mazda 3 2.0 150km 2004

Postprzez Marcis » 8 paź 2016, 13:42

Silnik przedliftowy, brak kolektora a reszta jest cała 3000zł tak usłyszałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 947 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez dzux » 8 paź 2016, 17:22

Trochę jest tych silników są firmy co zajmują się sprzedarzą używanych silników odrazu montażem i gwarancją rozruchową
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 22:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Postprzez res2 » 9 paź 2016, 17:55

cena zaporowa... podsyłam zdjęcia silnika. Padł tylko 3 tłok.
Załączniki
DSC_0449.jpg
DSC_0450.jpg
DSC_0452.jpg
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 19:28
Posty: 20
Auto: Mazda 3 2.0 150km 2004

Postprzez Marcis » 9 paź 2016, 20:04

Wow......... spory ten otwór, nie leciał olej? Bo silnik czysty. Jeżeli wał jest cały i głowica też, to tak naprawdę mógłbyś szukać samego bloku i korbowodu i zrobiłbyś samochód tanio i dobrze jeżeli nic więcej się nie stało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 947 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez res2 » 9 paź 2016, 20:35

Trzeba by było zmienić 3 tłok, to się wiąże z planowaniem głowicy itp. Wał jest cały, ale poobijany.
Oleju za dużo nie wyleciało. Miska jest niżej. Jutro będę sprawdzał 3 silniki, które są niedaleko mnie. Ceny w granicy 1500 zł. Za samą robotę 700 zł. Pewnie w podobnej cenie bym się zamkną próbując naprawić ten. A raczej bezpiecznie wymienić...
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 19:28
Posty: 20
Auto: Mazda 3 2.0 150km 2004

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323