trwałość sprzęgła
1, 2
A ja bym chciał żeby już mi padło sprzęgło
mam już powoli dosyć tego "drżenia czy szarpania" podczas ruszania z zbyt małym gazem, mam wadliwa tarcze sprzęgła- zbyt twarda, problem już opisywany i przerabiany na forum, ale niestety moje sprzędło poza tym defektem chodzi OK a nie mam serca psuć je celowo bądź wymieniać puki się nie ślizga 
Grzyby napisał(a):kokusia123 napisał(a):Książka nie z jakimiś przekładanymi lub doczepianymi kartkami,sprawdziłem zszywki,numery książki itp.
Wczoraj dzwoniłem do serwisu do Włoszech ostatniego wbitego w książkę serwisową i wystarczyło podać cztery ostanie liczby Vin.
Dowiedziałem się że przebieg z książki serwisowej i data jej podbicia jest jak najbardziej Oryginalna!!
- Od: 30 sty 2012, 12:41
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 Sport exclusive , kombi . 2.0 136KM 2004r,
kokusia123 napisał(a):Wczoraj dzwoniłem do serwisu ....
Dowiedziałem się że przebieg z książki serwisowej i data jej podbicia jest jak najbardziej Oryginalna!!
Rychło w czas
Ciekawe czy byłbyś dzisiaj taki zadowolony z siebie gdyby się okazało, że aktualny przebieg auto miało 4 lata temu
U mnie na liczniku prawie 232000km i od zakupu słychać chrobotanie na biegu jałowym, które ustępuje po wciśnięciu sprzęgła. Oprócz tego od czasu do czasu zdarza się, że ruszając pod górkę obciążonym samochodem sprzęgło się ślizgnie. Dlatego za dwa tygodnie będąc w Polsce postanowiłem wymienić komplet sprzęgła póki nie jest za późno 
Sprzęgło już praktycznie zamówione, ale mam pytanie odnośnie robocizny. Ile to kosztuje? Dzwoniłem do ASO w Kielcach i powiedzieli mi 900zł za samą robociznę. Chciałem zapytać Was wszystkich ile płaciliście za wymianę.
Sprzęgło już praktycznie zamówione, ale mam pytanie odnośnie robocizny. Ile to kosztuje? Dzwoniłem do ASO w Kielcach i powiedzieli mi 900zł za samą robociznę. Chciałem zapytać Was wszystkich ile płaciliście za wymianę.
- Od: 7 maja 2011, 22:36
- Posty: 75
- Skąd: Kongsberg / Kielce
- Auto: Mondeo Mk4 2007 1.8TDCi
ja nie wymieniałem – gdyż przy remoncie silnika – sprawdzali mi stan – i był ok oczywiście metodą "na oko" + pomiar grubości tarczy. Mija 2000km i zauważam czasem "szarpanie" przy ruszaniu – a dokładnie nie do końca płynne ruszenie – o ślizganiu nie ma mowy.
jako, że ciągam przyczepę 1250kg to zastanawiam się czy by go jednak nie wymienić.
odnośnie wymiany – masz ochotę – rób w ASO. Mój mechanik w zależności od auta bierze od 200 do 400zł. – oczywiście w benzynie – bez 2-masy.
jako, że ciągam przyczepę 1250kg to zastanawiam się czy by go jednak nie wymienić.
odnośnie wymiany – masz ochotę – rób w ASO. Mój mechanik w zależności od auta bierze od 200 do 400zł. – oczywiście w benzynie – bez 2-masy.
- Od: 13 kwi 2011, 10:12
- Posty: 167
- Skąd: Częstochowa
- Auto: ford cmax
W mojej madzi sprzęgło działa ciężko odkąd ją kupiłem(będzie z 7 lat) ale już do tego przywykłem. Dziś pojawił się pierwszy poważny problem. Jak wciskam mocno gaz to obroty idą w górę szybciej niż zwykle, po czym spadają w dół i wtedy idą już normalnie. Trochę wygląda to tak, jak bym w pierwszej fazie miał wciśnięte sprzęgło a potem je puścił. Czy to sprzęgło pada?
Całość widać na filmiku: https://youtu.be/J1kkKukpqes
Całość widać na filmiku: https://youtu.be/J1kkKukpqes
@ sebekle -dzięki za odpowiedź. Mechanik potwierdził Twoją diagnozę! Niestety trzeba było wyłożyć 900zł za naprawę ale cóż – 260tys km przebiegu zrobiło swoje;). Sprzęgło było doszczętnie zajechane, nie miało okładziny i szorowało już tymi metalowymi nitami;) Aż dziw, że auto tak dobrze się sprawowało i po mieście to nawet tego problemu nie odczuwałem. Mechanik założył sprzęgło firmy Valeo, autko chodzi idealnie i po raz pierwszy odkąd je kupiłem sprzęgło działa leciuchno tak jak powinno!!!
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6