Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '16 SkyPassion 赤 侍 by KMB

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez KMBak » 9 sie 2016, 12:52

Norreca napisał(a):ostatnio bylem w salonie mazdy u siebie dopytac o nowa 6 z silnikiem od CX9, ale nie ma niestety na 2017 jeszczce w ofercie...


I raczej nie będzie. Chyba, że wyjdzie lift nr 3...
Tutaj opisałem lift nr 2, który teraz ma miejsce.
viewtopic.php?p=3190261#p3190261

Xenocyd napisał(a):http://www.malowaniefelg.com/ – Stabłowicka 120, wjazd trochę ukryty


Dziękuję! W sierpniu chce sprawę felg załatwić. <spoko>

macvas napisał(a):Taka teraz moda.


Ta... CX-5 napędza sprzedaż w Europie – dla mnie to niezrozumiałe, ale cóż.
Może CX-4 przemianują na CX-6 i trafi do EU. Jest przynajmniej ładniejsza. :]
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Norreca » 9 sie 2016, 13:19

KMBak napisał(a):
Norreca napisał(a):ostatnio bylem w salonie mazdy u siebie dopytac o nowa 6 z silnikiem od CX9, ale nie ma niestety na 2017 jeszczce w ofercie...


I raczej nie będzie. Chyba, że wyjdzie lift nr 3...
Tutaj opisałem lift nr 2, który teraz ma miejsce.
viewtopic.php?p=3190261#p3190261


No ja mam chyba jakiegos pecha....
Chcialem MPS nie bedzie... no to lepsza 6... tez nie bedzie... wymiana auta z roku na rok sie przesuwa... :(
jak tak dalej bedzie dojdziemy do nowej generacji silnikow w 2020 :P
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 13:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Postprzez mysiak » 12 sie 2016, 21:43

albo zmiany marki <lol>
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez motomike6 » 31 sie 2016, 12:09

Piękna sztuka i fajny opis oraz praca włożona w detale by wyglądała lepiej :)

Z opisu spalania to nie wiele więcej ci pali niż mój diesel ale chyba brzmi znacznie lepiej jak wkręcasz ja na obroty ? :)
Jestem ciekawy ja ta nowa skrzynia po lifcie się zachowuje bo w przed lificie chodzi całkiem OK chociaż czasami wspomagam się manetkami bo chwile czasami potrzebuje by zredukować czy nie do końca zrzuci o tyle ile by chciał ( chodź rzadko się to zdarza ) a ty masz już tryby i ciekawi mnie jaka jest różnica w jej pracy przy przełączeniu na odpowiednia opcje ?

Środek zdecydowanie lepiej w czerni ale to tez kwestia gustu.

Przyjemności z jazdy !!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 15:34
Posty: 354 (83/16)
Skąd: LUX/SC034
Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH

Postprzez KMBak » 31 sie 2016, 13:14

motomike6 napisał(a):Jestem ciekawy ja ta nowa skrzynia po lifcie się zachowuje


Ja tam na razie jestem bardzo zadowolony.
Standardowo to taki eko-low RPM. Ale jak się dociśnie to robi kickdown jak trzeba.
Za to w trybie sport to jest bajka (nie wyobrażam sobie jego braku). Reakcja na gaz jest natychmiastowa. Biegi zmieniają się tak jakbym je zmieniał ja – czyli nieekonomicznie. <lol> Diesel pod tym względem ma inną charakterystykę, dzięki turbo ciągnie od dołu, więc może tryb sport nie jest mu potrzebny.
Czasem ten kickdown wg mnie robi się za bardzo, bo zrzuca do biegu na którym jest 5000 RPM, a potem zaraz musi wrzucić następny – nie wiem czy ma to sens z punktu widzenia osiągów, ale to się rzadko zdarza.
Co ciekawe – jak się chce zrobić sprint do 100 (gdzie jest but w podłodze) to różnicy między SPORT a normalnym trybem nie ma (nie testowałem, ale można znaleźć na YT).

Sama skrzynia jest bardzo szybka. Ostatnio trafiłem na opinie, że to najszybszy klasyczny automat i do DSG mu wiele nie brakuje (jeśli w ogóle). Przy czym nie ma wad DSG (zuużywanie się sprzęgła w korkach, skomplikowana i awaryjna konstrukcja). Nie jeździłem z DSG nigdy, ale jestem skłonny w to uwierzyć.
Ja w każdym razie w nigdy nie zmieniłbym biegu szybciej w manualu.
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez motomike6 » 31 sie 2016, 15:15

To widzę ze po za możliwością zmiany trybu pracy reszta działa tak samo :)
W dieslu ciągnie od samego dołu i może tutaj jest ten extra kop ale tak jak pisałem wcześniej czasami ( szczególnie przy prędkościach powyżej 100km/h ) zdarza się chwila zawahania i czasami kickdown nie do końca jest tym co oczekiwaliśmy ( zruca 1 bieg w dol a nie np 2 czy 3 ) i wtedy trzeba się ratować manetkami szczególnie przy lekkim wzniesieniu na drodze.
Jest to mój pierwszy automat ale działa naprawdę super i myślę ze już nigdy więcej manuala :)

Nie myślałeś o obniżeniu bo ja się zastanawiam na tym zestawem ORI bo przy GH tak zrobiłem i dużo lepiej M6 się prowadziła plus zyskała na wyglądzie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 15:34
Posty: 354 (83/16)
Skąd: LUX/SC034
Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH

Postprzez KMBak » 31 sie 2016, 15:20

Myślałem. Ale niestety potrzebuję tych centymetrów pod podwoziem. Korci mnie natomiast obniżenie budy czarnymi ori spoilerami... Ale kosztuje fortunę i utratę centymetrów, o których pisałem na wstępie.
Mazda_6_1800x310.jpg


Zapewne ideałem byłoby dokonanie obu tych czynności, ale pewnie wtedy musiałbym przestać jeździć po Wrocławiu.
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Xenocyd » 31 sie 2016, 18:07

Bez przesady, jeden z naszych MXôw byl obniżony, dodatkowo miał dokładkę zderzaka i spokojnie dało się jeździć, kwestia pewnych nawyków.
Większym problemem było to, że w kilku miejscach z racji wysokiego krawężnika nie można było parkować, bo drzwi się otworzyć nie dało :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez mysiak » 31 sie 2016, 20:48

ideałem pewnie tak, na początek dałbym Eibacha. Poza wyglądem pewnie poprawi i tak całkiem niezłą trakcję w szybkich zakrętach.
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez KMBak » 31 sie 2016, 21:25

Na brak pewności prowadzenia nie można narzekać, co potwierdza też to:

Dlatego obniżać nie planuję. <diabełek>

A wystarczy zerknąć jak latają konkurencji:


>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Wojtek » 31 sie 2016, 22:00

Spójrz na to auto dużo słabszej klasy... ;)

https://youtu.be/e9mURPEBAIA
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez olrzyn » 31 sie 2016, 22:19

KMBak napisał(a):. Korci mnie natomiast obniżenie budy czarnymi ori spoilerami... Ale kosztuje fortunę i utratę centymetrów, o których pisałem na wstępie.


maxton design robi takie rzeczy. zapewne mazdy 6 jeszcze nie mieli wiec potraktuja ulgowo za mozliwosc zrobienia skanu.

a z czystej ciekawosci ile oryginaly ??

i nie przesadzaj z ta wysokoscia bo jezdze niskim autem po wroclawiu i czasem tylko mam problem z zaparkowaniem w centrum ale to kwestia 100-300 m dodatkowo do przejscia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez darrecki » 31 sie 2016, 23:20

Wojtek napisał(a):Spójrz na to auto dużo słabszej klasy... ;)


Oczywiście nawet nie musiałem zaglądać, żeby wiedzieć że chodzi o Seata :) Aczkolwiek porównując do GJ przejazd przy obu prędkościach wygląda gorzej, 6 przejeżdża to jakoś tak leniwie, byczek zaś szarpie. Temperament robi swoje :P
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3144 (49/163)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D

Postprzez Neonixos666 » 31 sie 2016, 23:25

darrecki napisał(a): byczek zaś szarpie.


Moim zdaniem to umiejętności kierownika zadecydowały sporo o wyniku tego testu, kowalski by leżał w rowie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Wojtek » 31 sie 2016, 23:29

Aczkolwiek porównując do GJ przejazd przy obu prędkościach wygląda gorzej, 6 przejeżdża to jakoś tak leniwie, byczek zaś szarpie. Temperament robi swoje :P

Zerknij na test, które auto kiedy go zaliczyło... :P
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez motomike6 » 31 sie 2016, 23:36

Pakiet areo jest mistrz ale niestety całość kosztuje swoje :(

Co do samego obniżenia to aż takiej różnicy nie ma jak założymy Eibachy dedykowane do Mazdy jedynie trzeba bardziej uważać na rampach zwalniających no i zdala od krawężników. Raz mi się zdarzyło ze stara GH zawisła mi na zjeździe na podwórko u dziadków ale tam był duży kat plus brak utwardzonej i wyrównanej ziemi po za zjazdem. Myślę ze obniżenie plus pakiet areo to już jest duza różnica bo jakieś 5cm bliżej gleby ale ile zyskujemy na wyglądzie plus frajdy z jazdy :P

Co do testów jestem ciekawy jak by wypadła wersja AWD ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 15:34
Posty: 354 (83/16)
Skąd: LUX/SC034
Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH

Postprzez KMBak » 1 wrz 2016, 00:06

No właśnie jest duża szansa, że będę miał do pokonywania 100 metrów bezdroża za jakiś i przez jakiś czas. :>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez risto77 » 1 wrz 2016, 07:38

Budujesz się :>
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez olrzyn » 1 wrz 2016, 09:29

jak j ana gwince przejezdzam swoje bezdroze to ty tez dasz rade :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez dejneks » 2 wrz 2016, 21:34

No właśnie ja mam swoją też obniżoną i teraz na18" i powiem Tobie ze całkiem komfortowo jeździ mi się po Wrocławiu. Nie wiem gdzie Ty jeździsz że masz problemy?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy