Mazda3 MPS oraz Mazda3 (facelifting) w roku 2017 – dyskusja.
W japonskich broszurach sa zdjecia, na ktorych widac stara i nowa konsole. Niestety nie znam japonskiego, ale moze byc tak, ze stara jest w niektorych wersjach (moze podstawowych), a nowa w innych. Na Europe moze byc zupelnie inaczej, tj. nowa w kazdej wersji.
Na australijskich stronach pojawil sie test 3-ki po liftingu:
http://www.caradvice.com.au/468745/2016 ... ch-review/
Na zdjeciach widac, ze wnetrze w podstawowej wersji jest takie samo jak przed liftem, moze w wyzszych jest inaczej.
Niestety pisza, ze wbrew zapowiedziom producenta o poprawieniu wyciszenia, wciaz slychac halas od nadkoli i nie jest tak dobrze jak w Golfie i innych kompaktach.
http://www.caradvice.com.au/468745/2016 ... ch-review/
Na zdjeciach widac, ze wnetrze w podstawowej wersji jest takie samo jak przed liftem, moze w wyzszych jest inaczej.
Niestety pisza, ze wbrew zapowiedziom producenta o poprawieniu wyciszenia, wciaz slychac halas od nadkoli i nie jest tak dobrze jak w Golfie i innych kompaktach.
Co do wnętrza to faktycznie w podstawowej wersji tunel i ręczny jest "po staremu", ciekawe jakto będzie w EU.
Przeanalizowałem katalog australijski i wychodzi, że "ulepszony" SCBS-F(oward) (z detekcją pieszych) jest w każdej wersji, poprostu zastąpił stary SCBS który działał do 30km/h i pewnie tak samo będzie w EU.
Przeanalizowałem katalog australijski i wychodzi, że "ulepszony" SCBS-F(oward) (z detekcją pieszych) jest w każdej wersji, poprostu zastąpił stary SCBS który działał do 30km/h i pewnie tak samo będzie w EU.
W 6-tce laser ma być zmieniony na kamerę, więc nie sądzę, że 3-jce jest dalej laser... 

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Słusznie – brakuje słów "został zastąpiony kamerą

Collision avoidance and damage mitigation
Advanced Smart City Brake Support*7 to reduce damage from collisions
The near infrared laser sensor used with SCBS F has now been changed to a forward-sensing camera.
The system can now detect pedestrians as well as vehicles.
The range of speeds at which vehicles are detected has been expanded from 4 – 30km/h to 4 – 80km/h. Pedestrians can be detected at 10 – 80km/h.
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
A znalazl ktos może jakieś info o poprawionych schowkach na butelki;–) na drzwiach? Bo ja nic nie znalazlem niestety :–(
- Od: 11 cze 2016, 23:15
- Posty: 16
O, dzięki corky1. Jakoś przeoczyłem to zdjęcie. Faktycznie wygląda, że coś z tym zrobili. Aczkolwiek dziś pan w salonie powiedział, że będzie tak jak było. Ale powiedział też, że blachy są ocynkowane, co nie do końca zgadza się z moją wiedzą;)
- Od: 11 cze 2016, 23:15
- Posty: 16
Dealer mi powiedzial, ze SkyEnergy będzie o ok. 900 droższa. I jeszcze gdzieś mi się obiło o uszy, ze ma być dopłata do.... UWAGA... manualu:-D Byłaby to ciekawostka :–) Termin odbioru mam okresliny na przełom grudnia/stycznia bo produkcja FL rusza od października.
Dopisano 23 sie 2016, 17:45:
Maniekvip – to bodajze wersja australijska. Ona w golasie zwanym Neo będzie miała nadal stary tunel i to podstawowe radio zamiast tableta.
Dopisano 23 sie 2016, 17:45:
Maniekvip – to bodajze wersja australijska. Ona w golasie zwanym Neo będzie miała nadal stary tunel i to podstawowe radio zamiast tableta.
- Od: 11 cze 2016, 23:15
- Posty: 16
Ja jeszcze nie złożyłem zamówienia, składam w przyszłym tygodniu.I ciągle nie mogę się zdecydować na kolor i felgi więc trudno o wyliczenie. Mi też ta dopłata wydawała się dziwna, natomiast podwyżka niby ma być związana z automatem do lusterek w standardzie i coś tam jeszcze. Mówię o Sky Energy. A jaką wersję zamówiłeś? I gdzie dają takie terminy? TO straaaaasznie daleko.... Mnie tymi cenami straszyli w Warszawie Odyssey, ale ten dealer generalnie ma takie sobie opinie.
- Od: 11 cze 2016, 23:15
- Posty: 16
Ja zamawiałem skypassion. Szczerze to nawet system pokazał przełom stycznia/lutego po zleceniu auta do produkcji. Ale koleś mówił, że może być szybciej, ale nie wcześniej niż w styczniu. Oni zawsze dają sobie jakiś zapas czasu. To co usłyszałem pocieszającego to to, że samochody idące na Europe mają dodatkowe zabezpieczane podwozie przed korozją. Czymś je tam pryskają...
- Od: 25 sie 2016, 20:23
- Posty: 9
- Auto: Mazda 3 2017 165HP
Akurat z tym tunelem nie popisali się w wersji poliftowej. Skopiowali rozwiązanie z 6stki które może i ładnie wygląda ale jest mega niepraktyczne – patrz – nie ma gdzie położyć ręki. Podłokietnik służy w nim chyba tylko jako schowek.
Chyba, że ktoś ma długie łapy:) Wczoraj specjalnie właśnie to sprawdziłem w 6 i udało mi się prawie spokojnie operować. "3" powinna mieć krótszy tunel, więc dla mnie będzie OK. Ale ja mam długie ręce:)
Dopisano 25 sie 2016, 22:02:
@Herc – nie masz wyższej ceny pewnie dlatego, że automat lusterek w Passion jest w standardzie. W Energy był opcją, teraz zrobili to jako standard podnosząc cenę jednocześnie. Jeśli mam rację, to brzydka polityka firmy. Ciekawe, czy chociaż te lusterka nie będą awaryjne.
Auta są zabezpieczane na czas transportu (płyną statkiem), potem są częściowo rozkonserwowane i może coś nakładają. Ponoć podwozie jest zabezpieczone. Gorzej z górą. Czy może Tobie też powiedzieli, że blacha jest ocynk?
Dopisano 25 sie 2016, 22:02:
@Herc – nie masz wyższej ceny pewnie dlatego, że automat lusterek w Passion jest w standardzie. W Energy był opcją, teraz zrobili to jako standard podnosząc cenę jednocześnie. Jeśli mam rację, to brzydka polityka firmy. Ciekawe, czy chociaż te lusterka nie będą awaryjne.
Auta są zabezpieczane na czas transportu (płyną statkiem), potem są częściowo rozkonserwowane i może coś nakładają. Ponoć podwozie jest zabezpieczone. Gorzej z górą. Czy może Tobie też powiedzieli, że blacha jest ocynk?
- Od: 11 cze 2016, 23:15
- Posty: 16
Ja mam 185 cm i w 6 stce było słabo... Jakimś obejściem tego tematu jest automat – nie trzeba wachlować skrzynią więc można wsunąć łokieć dalej. A w salonie nie mówią nic o 2.5l turbo? Oj przydałaby się prawdziwie rasowa wersja. 165 jest ok, nieźle się zbiera, mało pali ale wersja + 200 km dałaby mi jakiś pretekst do żałowania że nie poczekałem na polift 
Widocznie mam dłuższe ręce (184 cm)
Mi się akurat lift podoba, może przy okazji poprawią kilka rzeczy. Turbo... ba.... pewnie nie doczekamy do tej wersji. I pewnie jak ktoś już napisał kolejne będę tylko z turbiną (a nie turbo
) i skończą się gepardy i kodo.
Zastanawiałem się nad 120 KM ale że leasing, to nie będę ryzykował remapy...

Zastanawiałem się nad 120 KM ale że leasing, to nie będę ryzykował remapy...
- Od: 11 cze 2016, 23:15
- Posty: 16
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości