Witam,
Wymieniłem ostatnio maglownice lecz mam pewien problem ponieważ przy niektorych ruchach mam wrażenie jakby była zapowietrzina, kierownica nagle dostaje oporu przy szybkich ruchach, i w tym momencie zapala sie kontrolka od ukladu kierowniczego, zgasze samochod odpale na nowo i problem znika wraz z kontrolka. Ma ktoś jakieś pomysły?
Układ kierowniczy problem z maglownicą
Strona 1 z 1
odpowietrzalem w sposob przekazany mi przez mechanika, standardowo lewo prawo kilka razy do konca po nalaniu plynu, nie wiem dokladnie ile weszlo plynu, czy jest mozliwe zeby ciagnela lewe powietrze albo pasek na pompie sie slizgal?
- Od: 13 lip 2016, 13:45
- Posty: 53
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004
Nic nie babelkuje ni nic, nigdzie nie ma wyciekow, zalalem nowy plyn ( czerwony) jak to do wspomagania elektrycznego, lecz przy szybszych obrotach kierownica jest wyraznie wiekszy, duzo wiekszy opor nie przy spokojnym kreceniu kierownica, jakby pompa dawala caly czas stale cisnienie na magiel.
- Od: 13 lip 2016, 13:45
- Posty: 53
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004
Spełnia normę bo specjalnie sprawdzałem
Dopisano 5 sie 2016, 23:48:
Czy jest możliwe ze roznica klas maglownicy moze miec takie efekty? Lub maglownica moze być uszkodzona? Bax nie jest to krytyka w wasza stronę broń boze, szukam poprostu przyczyny wszedzie gdzie mozliwe
Dopisano 5 sie 2016, 23:48:
Czy jest możliwe ze roznica klas maglownicy moze miec takie efekty? Lub maglownica moze być uszkodzona? Bax nie jest to krytyka w wasza stronę broń boze, szukam poprostu przyczyny wszedzie gdzie mozliwe
- Od: 13 lip 2016, 13:45
- Posty: 53
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości