Witam,
Wymieniłem  ostatnio  maglownice lecz mam pewien problem ponieważ  przy niektorych ruchach mam wrażenie  jakby była  zapowietrzina, kierownica nagle dostaje oporu przy szybkich ruchach, i w tym momencie zapala sie kontrolka od ukladu kierowniczego, zgasze samochod odpale na nowo i problem znika wraz z kontrolka. Ma ktoś  jakieś  pomysły?
			
			
		Układ kierowniczy problem z maglownicą
		
				Strona 1 z 1
			
	
	odpowietrzalem w sposob przekazany mi przez mechanika, standardowo lewo prawo kilka razy do konca po nalaniu plynu, nie wiem dokladnie ile weszlo plynu, czy jest mozliwe zeby ciagnela lewe powietrze albo pasek na pompie sie slizgal?
			
			
		
- Od: 13 lip 2016, 13:45
 - Posty: 53
 - Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004
 
Nic nie babelkuje ni nic, nigdzie nie ma wyciekow, zalalem nowy plyn ( czerwony) jak to do wspomagania elektrycznego, lecz przy szybszych obrotach kierownica jest wyraznie wiekszy, duzo wiekszy opor nie przy spokojnym kreceniu kierownica, jakby pompa dawala caly czas stale cisnienie na magiel.
			
			
		
- Od: 13 lip 2016, 13:45
 - Posty: 53
 - Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004
 
Spełnia  normę  bo specjalnie sprawdzałem
Dopisano 5 sie 2016, 23:48:
Czy jest możliwe ze roznica klas maglownicy moze miec takie efekty? Lub maglownica moze być uszkodzona? Bax nie jest to krytyka w wasza stronę broń boze, szukam poprostu przyczyny wszedzie gdzie mozliwe
			
			
		Dopisano 5 sie 2016, 23:48:
Czy jest możliwe ze roznica klas maglownicy moze miec takie efekty? Lub maglownica moze być uszkodzona? Bax nie jest to krytyka w wasza stronę broń boze, szukam poprostu przyczyny wszedzie gdzie mozliwe

- Od: 13 lip 2016, 13:45
 - Posty: 53
 - Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości