Mazda 626 GF FS '98

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez sebekle » 21 wrz 2015, 18:35

u mnie to tak wygląda :)
Załączniki
WP_20150823_20_16_34_Pro.jpg
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez PeKa » 21 wrz 2015, 22:01

Pytam czy świeci równo, bo muszę się u siebie za to zabrać, gdyz nie świeci mi prawa część obrotomierza od jakiegoś czasu. Raczej wiele zabawy nie ma, a przy okazji możnaby cos zmienic. Choc mi osobiście ten zielonkawy odpowiada, jest taki delikatny, nie męczący.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez sebekle » 22 wrz 2015, 21:44

dlatego właśnie przy zielonym zostałem. dałem tylko bezbarwne żarówki a nie zielone i ten zielony w taki jakby seledynowy wpada. przy diodach będzie punktowo. przerabiałem to niestety a nie kupiłem najtańszych z allegro
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez przemo ostrowiec » 1 paź 2015, 19:20

W realu to owiele lepiej wygląda. A regulacja działa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez PeKa » 2 paź 2015, 14:29

Jednak uważam, że diody to nie najlepszy pomysł i poszedłem za poradą sebekle. U mnie wygląda to minimalnie ciemniej, choć nie wiem, czy to nie kwestia aparatu. Ale ale, tak patrze, że Wy macie czerwone wskazówki, a ja białe :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez sebekle » 3 paź 2015, 00:07

Marker za parę zeta albo lakier do paznokci i wprawna kobieca ręka i też będziesz miał
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez przemo ostrowiec » 5 gru 2015, 11:11

Ja u siebie markerem pomalowałem i jest nawet spoko. Lakier do paznokci może nie przepuszczać światła i w nocy nie wiem czy będzie widać wskazówki. A markerem nawet się podświetlaja :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez przemo ostrowiec » 7 mar 2016, 18:43

Dopisano 7 mar 2016, 18:47:

Wreszcie śię zebrałem i pomalowałem listwy. Owiele lepiej autko wygląda :D
Załączniki
20160226_104232.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez Góral97 » 9 mar 2016, 11:14

Od razu lepiej wygląda ! Jeszcze listwa pod zderzakiem i będzie miodzio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez przemo ostrowiec » 20 mar 2016, 20:17

No od razu inne auto :D Listwa pod zderzakiem będzie czarna. Zobaczymy czy spasuje. Jak będzie lipa to pójdzie w kolor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez przemo ostrowiec » 5 lip 2016, 12:19

Witam. Czy u was w GF-kach tez macie rano takie wysokie obroty powyżej 2tyś obrotów a potem spadaja i jest normalnie. Bo chyba nie powinno tak być....
Załączniki
20160628_183027.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez Sonek » 5 lip 2016, 16:20

Jakieś 1500 po odpaleniu i potem spada :)
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez przemo ostrowiec » 6 lip 2016, 12:12

To i tak mniej niż u mnie. U mnie to wyje ze masakra. juz mnie to wkurza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez sebekle » 7 lip 2016, 10:48

1500 i opada. Regulacja przepustnicy pomoże
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez przemo ostrowiec » 7 lip 2016, 14:22

A było może gdzieś o tym na forum? Tą śrubke imbusową z kontra juz skreciłem na maksa i nic to nie dało. A może to wina jakiegoś czujnika albo krokwca.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez Dominator » 7 lip 2016, 18:08

Ponoć nie ma krokowca tylko jakiś tps ;)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez sebekle » 7 lip 2016, 22:56

nie ma krokowca a jest IAC. pewnie śruba bypasu wykręcona w opór i cuda się dzieją albo przepustnica się nie domyka
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez przemo ostrowiec » 8 lip 2016, 12:45

Śruba bypasu wkrecona na maxa a potem jakieś trzy ,cztery obroty wykręcona. Wie ktos jak to wyregulować? Bo podejrzewam że wiekszość tych super mechaniorów powie że tak ma być bo to japoniec i lepiej nie ruszac...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez przemo ostrowiec » 9 lip 2016, 13:42

Cała przepustnica rozebrana i wyczyszczona. Zobaczymy czy to cos pomoże
Załączniki
20160708_143944.jpg
Rozebrałem cała przepustnice i tragedi nie ma.
20160708_150501.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez dansomi » 10 lip 2016, 00:40

U mnie mechanior jeszcze regukowal jakos czujnikiem obrotow(chyba?) Jak dobrze widziałem to odkrecil go i obracal a potem dodatkowo regulowal srubka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 09:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy