Mazda 626 GF FS '98
Pytam czy świeci równo, bo muszę się u siebie za to zabrać, gdyz nie świeci mi prawa część obrotomierza od jakiegoś czasu. Raczej wiele zabawy nie ma, a przy okazji możnaby cos zmienic. Choc mi osobiście ten zielonkawy odpowiada, jest taki delikatny, nie męczący.
dlatego właśnie przy zielonym zostałem. dałem tylko bezbarwne żarówki a nie zielone i ten zielony w taki jakby seledynowy wpada. przy diodach będzie punktowo. przerabiałem to niestety a nie kupiłem najtańszych z allegro
W realu to owiele lepiej wygląda. A regulacja działa 
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
Jednak uważam, że diody to nie najlepszy pomysł i poszedłem za poradą sebekle. U mnie wygląda to minimalnie ciemniej, choć nie wiem, czy to nie kwestia aparatu. Ale ale, tak patrze, że Wy macie czerwone wskazówki, a ja białe 
Ja u siebie markerem pomalowałem i jest nawet spoko. Lakier do paznokci może nie przepuszczać światła i w nocy nie wiem czy będzie widać wskazówki. A markerem nawet się podświetlaja 
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
Dopisano 7 mar 2016, 18:47:
Wreszcie śię zebrałem i pomalowałem listwy. Owiele lepiej autko wygląda
Wreszcie śię zebrałem i pomalowałem listwy. Owiele lepiej autko wygląda
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
No od razu inne auto
Listwa pod zderzakiem będzie czarna. Zobaczymy czy spasuje. Jak będzie lipa to pójdzie w kolor
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
Witam. Czy u was w GF-kach tez macie rano takie wysokie obroty powyżej 2tyś obrotów a potem spadaja i jest normalnie. Bo chyba nie powinno tak być....
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
To i tak mniej niż u mnie. U mnie to wyje ze masakra. juz mnie to wkurza
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
A było może gdzieś o tym na forum? Tą śrubke imbusową z kontra juz skreciłem na maksa i nic to nie dało. A może to wina jakiegoś czujnika albo krokwca.
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
Śruba bypasu wkrecona na maxa a potem jakieś trzy ,cztery obroty wykręcona. Wie ktos jak to wyregulować? Bo podejrzewam że wiekszość tych super mechaniorów powie że tak ma być bo to japoniec i lepiej nie ruszac...
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
Cała przepustnica rozebrana i wyczyszczona. Zobaczymy czy to cos pomoże
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
U mnie mechanior jeszcze regukowal jakos czujnikiem obrotow(chyba?) Jak dobrze widziałem to odkrecil go i obracal a potem dodatkowo regulowal srubka.
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość