I to do Włoch trzeba jeździć taki kawał, żeby perełki wyrywać?

Wszystko zależy od tego kto jakie ma podejście do zaufania, dla mnie DSR i historia z Mazdy byłaby wiarygodnym źródłem, a bez tego wskazania licznikowe, gdzie w Polsce dostępność korekty licznika jest ogromna, chyba nie mają żadnego sensu, jeśli nie będzie innego potwierdzenia.
Wybacz mi lenistwo, ale czas trochę goni, to moja wypowiedź z innego forum:
"Jak zadzwonisz to zapytaj się o blachy, bo to, co na Astrze, to wyklejanki:
http://www.auto-swiat.pl/prawo/uwaga-fa ... lice/s4xqnPolecam także zapoznać się z tematyką "umowy na Niemca":
http://www.auta-z-niemiec.com/niemiecki ... larze.htmlA tutaj ciekawy przykład:
http://wyborcza.pl/1,76842,16174201,Kup ... estes.html... i zapytać jak to jest w tym przypadku, bo ogłoszenie wystawione przez osobę prywatną, a samochód nie jest zarejestrowany:
"Koszt rejestracji 250zł"."
Chodzi o tablice – zamazane (auto już zarejestrowane w Polsce?), a to ważny temat ... jak sprzedaje osoba prywatna.