Mazda3 – Wymiana półosi automat

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez mazda3usa » 17 lut 2015, 23:06

-------------
Ostatnio edytowano 5 paź 2016, 21:41 przez mazda3usa, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2015, 03:39
Posty: 34 (1/0)
Auto: Mazda 3
2.3 benzyna 118kW
2004

PostTen post został usunięty przez widmo82 19 lut 2015, 10:55.

Postprzez mazda3usa » 24 mar 2016, 19:48

---------
Ostatnio edytowano 5 paź 2016, 21:42 przez mazda3usa, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2015, 03:39
Posty: 34 (1/0)
Auto: Mazda 3
2.3 benzyna 118kW
2004

Postprzez Marcis » 24 mar 2016, 23:07

Olej napewno Ci wypłynie. Wyciągasz przegub i wkładasz tam czysta szmatke by nie leciał. Obudowa od przegubu trzyma się na frezach i ma zabezpieczenie typu pierścien więc tylko zbijasz i się rozdzieli Ci tak bynajmniej jest w manualnej skrzyni. Myślę że się nie różni, więc możesz zerknąć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 941 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez kropek101 » 25 mar 2016, 20:17

Olej nie wylatuje trzeba tylko lekko podnieść auto tą stroną z której jest wyjmowana półos reszta tak jak kolega wyżej, młotek gumowy i działać.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez mazda3usa » 2 kwi 2016, 03:25

---------------
Ostatnio edytowano 5 paź 2016, 21:42 przez mazda3usa, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2015, 03:39
Posty: 34 (1/0)
Auto: Mazda 3
2.3 benzyna 118kW
2004

Postprzez mazda3usa » 29 maja 2016, 12:20

-----------------
Ostatnio edytowano 5 paź 2016, 21:42 przez mazda3usa, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2015, 03:39
Posty: 34 (1/0)
Auto: Mazda 3
2.3 benzyna 118kW
2004

Postprzez rogul » 6 sie 2016, 20:41

mazda3usa napisał(a):Widzę że fachowość na najwyższym poziomie <dupa>

Wiec, przegub do Mazdy 3 Sport ( wersja USA ) z silnikiem 2.3 L3 166km zewnętrzny ma takie parametry:
Ilość zębów na zewnątrz: 36
Ilość zębów wewnątrz: 24
Średnica uszczelnienia: 55
Strona zabudowy: Lewa/Prawa
Lokalizacja: Zewnątrz

Kod towaru:
NTY NPZ-MZ-044
Numer oryginału:
GG2925500A
Producent:
NTY

Ja kupiłem akurat firmy NTY ale po wymiarach można znaleźć również innych firm :) Cena w sklepie 180zł w internecie 85zł.



A czy możesz podać parametry przegubów wewnętrznych?
U mnie zaczynają występować wibracje z prawej strony przy gwałtownym ruszanou na wprost i podejrzewam właśnie przegub wewnętrzny prawy. Nie mogę jednak nigdzie doszukać się jego parametrów do wersji 2,3L USA.
rogul
 

Postprzez mazda3usa » 7 sie 2016, 10:50

------------
Ostatnio edytowano 5 paź 2016, 21:43 przez mazda3usa, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2015, 03:39
Posty: 34 (1/0)
Auto: Mazda 3
2.3 benzyna 118kW
2004

Postprzez mazda3usa » 29 sie 2016, 15:39

----------
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2015, 03:39
Posty: 34 (1/0)
Auto: Mazda 3
2.3 benzyna 118kW
2004

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323