Mazda3 – Wymiana półosi automat
Strona 1 z 1
Olej napewno Ci wypłynie. Wyciągasz przegub i wkładasz tam czysta szmatke by nie leciał. Obudowa od przegubu trzyma się na frezach i ma zabezpieczenie typu pierścien więc tylko zbijasz i się rozdzieli Ci tak bynajmniej jest w manualnej skrzyni. Myślę że się nie różni, więc możesz zerknąć.
Olej nie wylatuje trzeba tylko lekko podnieść auto tą stroną z której jest wyjmowana półos reszta tak jak kolega wyżej, młotek gumowy i działać.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
mazda3usa napisał(a):Widzę że fachowość na najwyższym poziomie![]()
Wiec, przegub do Mazdy 3 Sport ( wersja USA ) z silnikiem 2.3 L3 166km zewnętrzny ma takie parametry:
Ilość zębów na zewnątrz: 36
Ilość zębów wewnątrz: 24
Średnica uszczelnienia: 55
Strona zabudowy: Lewa/Prawa
Lokalizacja: Zewnątrz
Kod towaru:
NTY NPZ-MZ-044
Numer oryginału:
GG2925500A
Producent:
NTY
Ja kupiłem akurat firmy NTY ale po wymiarach można znaleźć również innych firmCena w sklepie 180zł w internecie 85zł.
A czy możesz podać parametry przegubów wewnętrznych?
U mnie zaczynają występować wibracje z prawej strony przy gwałtownym ruszanou na wprost i podejrzewam właśnie przegub wewnętrzny prawy. Nie mogę jednak nigdzie doszukać się jego parametrów do wersji 2,3L USA.
-
rogul
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości