Witam, miał ktoś może z Was kiedyś taki przypadek że zapalały sie kontroli TCS ABS. i systemy te przestawały działać? Robi to sie czasem gdy nawet nie wyrusze spod domu a czasem nie zapala sie wcale.
Klocki tarcze były wymieniane a problem został.
TCS ABS
Strona 1 z 1
trzeba sprawdzić styki na czujnikach przy kołach i przy pompie ABS
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
U mnie ostatnio zaświecał się ABS, czasem wystarczyło odpalić auto ponownie i gasł, innym razem świecił cały czas. Byłem już nastawiony na wymianę czujnika więc miernikiem wszystkie sprawdziłem ale wartości były ok. Po spięciu wszystkich kostek problem ustał, od 2 tygodni spokój więc polecam tego spróbować w pierwszej kolejności.
tak to wyglada
Dopisano 4 maja 2016, 23:04:
MariuszTG napisał(a):U mnie ostatnio zaświecał się ABS, czasem wystarczyło odpalić auto ponownie i gasł, innym razem świecił cały czas. Byłem już nastawiony na wymianę czujnika więc miernikiem wszystkie sprawdziłem ale wartości były ok. Po spięciu wszystkich kostek problem ustał, od 2 tygodni spokój więc polecam tego spróbować w pierwszej kolejności.
No u mnie jest identycznie, raz sie zaswieci pod domem a raz wcale. dobra dzieki sprobuje jutro cos ogarnac a kostki ktore spiąć?
-
Bartizek
Jak dostać się do złącza czujnika ABS z tyłu masz w fotorelacji: viewtopic.php?f=125&t=125033
Z przodu z nadkoli do komory silnika wchodzi kabel (nie wiem czy w wersji z TCS jest więcej przewodów – u mnie tylko jeden dwużyłowy), bez problemu zlokalizujesz złącze. Odłącz, psiknij ewentualnie jakimś sprayem typu "Kontakt" i pospinaj z powrotem.
Z przodu z nadkoli do komory silnika wchodzi kabel (nie wiem czy w wersji z TCS jest więcej przewodów – u mnie tylko jeden dwużyłowy), bez problemu zlokalizujesz złącze. Odłącz, psiknij ewentualnie jakimś sprayem typu "Kontakt" i pospinaj z powrotem.
czujniki są te same inny jest sterownik i pompa ABS
tylko nie psikaj niczym typu wd40
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
tylko nie psikaj niczym typu wd40
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Co do TCS, też mi się tak działo ostatnio na postoju jak mechanik regulował mi wolne obroty na czujniku położenia przepustnicy, w pewnym momencie jak się bardziej położył na autko wyskoczyło TCS OFF a za chwila doświeciła się lampka TCS, jak zszedł mi z silnika dalej świeciło aż do ponownego odpalenia, może to coś cię nakieruje 
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6