Mazda MX-5 NA B6ZE(RS) 1991 by AndyFAT
Spawanie kolanek do przepustnicy uniemożliwia jakikolwiek jej serwis.
Wpadłem na inny fajny pomysł. Wytoczyliśmy połowe Vbanda z alu.
I wleciał Gwint GAZ GOLD
Wpadłem na inny fajny pomysł. Wytoczyliśmy połowe Vbanda z alu.
I wleciał Gwint GAZ GOLD
Ostatnio edytowano 28 sty 2016, 20:45 przez AndyFAT, łącznie edytowano 1 raz
pieknosci ciekawe kiedy ja tak bede sie bawil
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
W tygodniu będzie EMU ! jednak detto nie to.. setup ze złota i upośledzona elektronika która pozwoli mi wydusić z60% możliwości... No cóż ptak nielot rozwiąże wszelkie problemy. Tak naprawdę dwa wezyki paliwowe spływ oleju zasilanie oleju, woda do turbo,regulowane kółka, sprzęgło, podpiąć weze do wspomy i zmieniam panewy na korbach na king racing, ogólnie wszystko oprócz panewek na półce. I emu i brum brum, tydzień pracy zejdzie 2 miesiące myślę W międzyczasie przygotowuje drugi engine... głowice wiercę do granic głupoty.
Wstępnie rozwierciłem ssący na 1 cylindrze, odlew i teraz można jechać resztę na wzór, żeby były takie same.
Portingowi "na oko" mówimy nie
Tak to wygląda wstępnie. Najlepsze ze wstępnie jechałem na oko i tunele wyszły równiutkie do obu zaworów,oczywiście jedyne co mierzyłem średnice wielką suwmiarka.
Pod maska tez już prawie koniec... Znaczy kolektory będą oba czarne, wydech w ceramice, ssący proszek/akryl.
Dekiel zaworów pójdzie w kolor auta. no i usunę w końcu brud i niepotrzebne mocowania i tego typu pierdy.
Wstępnie rozwierciłem ssący na 1 cylindrze, odlew i teraz można jechać resztę na wzór, żeby były takie same.
Portingowi "na oko" mówimy nie
Tak to wygląda wstępnie. Najlepsze ze wstępnie jechałem na oko i tunele wyszły równiutkie do obu zaworów,oczywiście jedyne co mierzyłem średnice wielką suwmiarka.
Pod maska tez już prawie koniec... Znaczy kolektory będą oba czarne, wydech w ceramice, ssący proszek/akryl.
Dekiel zaworów pójdzie w kolor auta. no i usunę w końcu brud i niepotrzebne mocowania i tego typu pierdy.
Ostatnio edytowano 21 mar 2016, 23:59 przez AndyFAT, łącznie edytowano 1 raz
Czym robiłeś odlew?
AndyFAT napisał(a):W tygodniu będzie EMU ! jednak detto nie to.. setup ze złota i upośledzona elektronika która pozwoli mi wydusić z60% możliwości... No cóż ptak nielot rozwiąże wszelkie problemy. Tak naprawdę dwa wezyki paliwowe spływ oleju zasilanie oleju, woda do turbo,regulowane kółka, sprzęgło, podpiąć weze do wspomy i zmieniam panewy na korbach na king racing, ogólnie wszystko oprócz panewek na półce. I emu i brum brum, tydzień pracy zejdzie 2 miesiące myślę W międzyczasie przygotowuje drugi engine... głowice wiercę do granic głupoty.
Wstępnie rozwierciłem ssący na 1 cylindrze, odlew i teraz można jechać resztę na wzór, żeby były takie same.
Portingowi "na oko" mówimy nie
Tak to wygląda wstępnie. Najlepsze ze wstępnie jechałem na oko i tunele wyszły równiutkie do obu zaworów,oczywiście jedyne co mierzyłem średnice wielką suwmiarka.
Pod maska tez już prawie koniec... Znaczy kolektory będą oba czarne, wydech w ceramice, ssący proszek/akryl.
Dekiel zaworów pójdzie w kolor auta. no i usunę w końcu brud i niepotrzebne mocowania i tego typu pierdy.
Funo, trochę tego nie rozumiem Z jednej strony piszesz, że robieniu na oko mówisz nie, a na początku o właśnie takiej procedurze piszesz
Nie znam w ogóle budowy czapki tego silnika, czy kanały wodne są symetrycznie rozmieszczone?
Bo jeżeli nie, a powtórzysz operację wzorując się na pierwszym kanale, to koncertowo je przerżniesz
Ja bym chyba jedną czapę poświęcił i pociął na plastry – wtedy to rzeczywiście przestanie być robota na "oko"
Podziwiam spawanie, ładnie to wygląda – zwłaszcza dolot do sprężarki
To tak, konczymy .
.
.
.
.
.
.Ten etap:p
Silnik wsadzony z nowymi panewkami king racing, coby boost ich nie zgniótł.
kolejny silnik(tak będzie drugi...pewnie wybuchnie) pomaluje itd pięknie.
odmę muszę skończyć i uszczelki powkładać pod turbo i DP
cały setup gotowy, linka gazu custom, spływ oleju zasilanie , woda do turbo, paliwo itd.wszystko jest, podciśnienia, MAC,wentylatory. i inne pierdy.
Za sterowanie tym utrojstwem bedzie odpowiedzialny ptak nielot..
mój Gruzeł poprawił sie trochę stylistycznie(tak mam zgnite tylne lewe nadkole:p ...ale mam to gdzieś bo musze wyciać pod fendey )
brudna, lakier w strasznym stanie... "bikoz rejskar" kiedyś ją pomaluje.. jeśli nie będzie sie psuła:D
Tak zdjęcia robię kalkulatorem... znaczy mój xcover jest po przejściach:D
Tak umyje ja ... po strojeniu :facepalm: pod warunkiem ze przetrwa...
Setup: (jak profi to brzmi)
To tak...
silnik stock , panewki king racing seria XP
wałki 2x 250 wzniosy 8,9 mm( wydech na ssacym.. in jur fejs amerykańce, tylko ja mam taki:p;p;p )
kolektor ssący custom high flow , z trąbkami , alu 5mm, przepustnica 63,5mm(2,5") z opla([tiiit] to takie smutne.. cześci z opla... dobrze ze nie z VW.. uf :roll: )
Sprzegło , spiek 3 łopatki wzmocniony docisk i odchudzony 2,5kg zamach(To ile z amoje 4lopatkowe sprzegło? – jakie 4? chciałeś 3... -jakie 3? chcialem 4.. – byłem pewny ze 3 i zrobilem 3...oo kurrr Ali coś ty zrobił chłopie.. dobra biore!:D bedzie lepiej kleić.. to ile?:D) no i mam 3 łopatki:p
Wydech 3" i screamer 50mm z rezonatorami:D ale będzie głosno
Turbo CT26 z supry mk3 limit 380HP podobno. ( a/r 0,5 trim 0,55 albo odwrotnie :p , no i w muszle mieszczą sie wirniki 500HP+
http://www.ebay.com/itm/Supra-T67-R-Toy ... XQ&vxp=mtr
oo takie kiedys zrobie.
zawias, GAZ GOLD , ktoś ma wydech a ktoś gwint, everyone is happy :kciuk:
chłodnica 50mm china z wentylatorami 2x 12" , rerout wodny ,vmount itd.
IC 450x230x65 dolot ma ze 40 cm rurek łącznie.
Filtr simota 380HP
dolot do filtra.. 56 spawów czy cos takiego:p
Big brejki 305mm z zaciskami merecedes w220 przedlift!
tył 256 z opla astry( znowu ten biedny opel) zacisk omega A 2 tłoczki 38 mm( jeste oplarzem... [cenzura])
Reczny mój prywatny MX-5 dedyk na unibalach ..ble ble .. pompa 0,75, zaciski 4 tłoczki kawasaki ( jakies tam 600)i klocki spiek .. bo kawasaki ( wiecie te zielone na dwóch kołach) maja spieki w serii..
wspoma elektro z astry II
chłodzenie oleju, to ten... wyjade bez. skoncze potem,pompa elektryczna , dwie dziury w misce i weze teflonowe fi10 bedą, i bedzie jeszcze chłodnica 25 rzędów chyba.to tyle/
pewnie zapomniałem o jakich pierdołach :p
.
.
.
.
.
.Ten etap:p
Silnik wsadzony z nowymi panewkami king racing, coby boost ich nie zgniótł.
kolejny silnik(tak będzie drugi...pewnie wybuchnie) pomaluje itd pięknie.
odmę muszę skończyć i uszczelki powkładać pod turbo i DP
cały setup gotowy, linka gazu custom, spływ oleju zasilanie , woda do turbo, paliwo itd.wszystko jest, podciśnienia, MAC,wentylatory. i inne pierdy.
Za sterowanie tym utrojstwem bedzie odpowiedzialny ptak nielot..
mój Gruzeł poprawił sie trochę stylistycznie(tak mam zgnite tylne lewe nadkole:p ...ale mam to gdzieś bo musze wyciać pod fendey )
brudna, lakier w strasznym stanie... "bikoz rejskar" kiedyś ją pomaluje.. jeśli nie będzie sie psuła:D
Tak zdjęcia robię kalkulatorem... znaczy mój xcover jest po przejściach:D
Tak umyje ja ... po strojeniu :facepalm: pod warunkiem ze przetrwa...
Setup: (jak profi to brzmi)
To tak...
silnik stock , panewki king racing seria XP
wałki 2x 250 wzniosy 8,9 mm( wydech na ssacym.. in jur fejs amerykańce, tylko ja mam taki:p;p;p )
kolektor ssący custom high flow , z trąbkami , alu 5mm, przepustnica 63,5mm(2,5") z opla([tiiit] to takie smutne.. cześci z opla... dobrze ze nie z VW.. uf :roll: )
Sprzegło , spiek 3 łopatki wzmocniony docisk i odchudzony 2,5kg zamach(To ile z amoje 4lopatkowe sprzegło? – jakie 4? chciałeś 3... -jakie 3? chcialem 4.. – byłem pewny ze 3 i zrobilem 3...oo kurrr Ali coś ty zrobił chłopie.. dobra biore!:D bedzie lepiej kleić.. to ile?:D) no i mam 3 łopatki:p
Wydech 3" i screamer 50mm z rezonatorami:D ale będzie głosno
Turbo CT26 z supry mk3 limit 380HP podobno. ( a/r 0,5 trim 0,55 albo odwrotnie :p , no i w muszle mieszczą sie wirniki 500HP+
http://www.ebay.com/itm/Supra-T67-R-Toy ... XQ&vxp=mtr
oo takie kiedys zrobie.
zawias, GAZ GOLD , ktoś ma wydech a ktoś gwint, everyone is happy :kciuk:
chłodnica 50mm china z wentylatorami 2x 12" , rerout wodny ,vmount itd.
IC 450x230x65 dolot ma ze 40 cm rurek łącznie.
Filtr simota 380HP
dolot do filtra.. 56 spawów czy cos takiego:p
Big brejki 305mm z zaciskami merecedes w220 przedlift!
tył 256 z opla astry( znowu ten biedny opel) zacisk omega A 2 tłoczki 38 mm( jeste oplarzem... [cenzura])
Reczny mój prywatny MX-5 dedyk na unibalach ..ble ble .. pompa 0,75, zaciski 4 tłoczki kawasaki ( jakies tam 600)i klocki spiek .. bo kawasaki ( wiecie te zielone na dwóch kołach) maja spieki w serii..
wspoma elektro z astry II
chłodzenie oleju, to ten... wyjade bez. skoncze potem,pompa elektryczna , dwie dziury w misce i weze teflonowe fi10 bedą, i bedzie jeszcze chłodnica 25 rzędów chyba.to tyle/
pewnie zapomniałem o jakich pierdołach :p
Andrzej24 napisał(a):0-100??? A po co tu się sprawdza 100-200 bo wtedy to jedzie.
+1 u mnie do połowy trzeciego biegu brak trakcji, więc 0-100 szału pewnie nie ma, ale odczucia, gdy tył lata lewo-prawo bezcenne
Andrzej24 napisał(a):Fajna mazda czekam na kreski.
Zalicytuję i dam 300Niuta i 270KM ...no chyba, że boost wskoczy na 1.5b
- Od: 9 maja 2014, 10:46
- Posty: 55
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości