Honda Accord Tourer 2.0 i-VTEC '05 by mln
O, super – to pozwala mieć nadzieję, że skoro już teraz jest lepiej, to za 1kkm będzie rewelka!
Dopisano 19 kwi 2016, 20:33:
Baaaardzo mi się te klocki, a właściwie ich zieloność, komponują do zieloności Accorda...
Dopisano 19 kwi 2016, 20:33:
Baaaardzo mi się te klocki, a właściwie ich zieloność, komponują do zieloności Accorda...
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
Pojutrze przyjedzie do PL, do mnie dotrze na przełomie kwietnia i maja – też się nie mogę doczekać!
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
czekam na lusterko i sie doczekać nie moge
- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
Kamera na pokładzie! ...to tyle na szybko – obszerniejszą relację zdam niebawem
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
Teeee magik poka jak to lata
- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
Pierwsze wrażenia dość pozytywne, ale nim zrecenzuję (a chcę to porządnie zrobić) to chcę nieco poznać ten sprzęt – a póki co nie miałem jeszcze nawet czasu, żeby wykombinować, jak toto przełączyć z chińskiego na englisz (na PL nie liczę).
Dopisano 4 maja 2016, 10:55:
Mały update: język zmieniony! Podczas zwiedzania chińskiego menu namierzono znaczek L w kółeczku. Raczej nie o CWKS chodzi, więc pewnie lengłidż Bingo! Do wyboru dwie pozycje z krzaczkami oraz ENGLISH
Dopisano 4 maja 2016, 10:55:
Mały update: język zmieniony! Podczas zwiedzania chińskiego menu namierzono znaczek L w kółeczku. Raczej nie o CWKS chodzi, więc pewnie lengłidż Bingo! Do wyboru dwie pozycje z krzaczkami oraz ENGLISH
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
Dobra, czas na recenzję chińszczyzny...
Punktem wyjścia do całej historii jest model Xblitz Park View. Lusterko + rejestrator przód i tył + kamera cofania. IMHO, koncepcja genialna. Zacząłem przeczesywać net w poszukiwaniu takich rozwiązań i cóż.... jedynie na e-Bay'u było mnóstwo tego rodzaju sprzętu, ale jako chińsko tajwański no-name. Pobieżna analiza wykazała, że Xblitz i te ebayowe produkty to jedno i to samo – układ klawiszy (nawet ikony na klawiszach), parametry nagrywania itp. były baaardzo zbliżone. Różnica była np. w położeniu wyświetlacza na lusterku oraz diody podczerwieni w kamerze cofania. No i cena – Xblitz w PL kosztuje około 350 PLN, chińszczyzna około 30 USD... po co przepłacać?
Lusterko jest dość spore.
Mocowane jest na dwie gumki do seryjnego lusterka.
Samego wyświetlacza ukrytego pod szkłem niemal nie widać, niemniej sam obraz w lusterku jest niebieskawy i nieco nieostry – wymaga przyzwyczajenia.
Jeszcze bardziej przyzwyczajenia wymaga mega głośny i niewyłączalny dźwięk powitalny. Dokładnie ten sam, co w Xblitz'u – oglądając go na YT miałem nadzieję, że to ta firma go dorzuciła od siebie do softu, ale nie – to sprawka inżyniera Sajgonki. Obiektyw w lusterku ma lekką regulację kąta nagrywania. Kamerka na tył – standardowo, kabel przez całą długość + podpięcie pod światła wstecznego.
Efekt: wrzucasz wsteczny – na lusterku wyświetla się wyłącznie obraz z kamery cofania. Zrzucasz wsteczny – obraz wraca na przód (kamera w trakcie jazdy nagrywa symultanicznie przód i tył na karcie micro SD w osobnych folderach A i B). Co ciekawe, w wielu kamerach czytałem o fatalnym działaniu G-sensora, tj. komentarze w stylu "automatycznie załączy nagrywanie, pod warunkiem, że samochód zostanie potrącony czołowo przez TIR-a"). U mnie po ustawieniu maksymalnej czułości (oznaczona jako 2G) kamera wykrywa ruch taki jak zamykanie klapy bagażnika, drzwi bocznych, a nawet raz załączyła się przy wysiadaniu. Bomba, gdyby nie to, że każdorazowo wyje tym gupim dżinglem powitalnym (jak na filmie).
Dość opisówki – oto, jak działa
Ehm... doceńcie, że na filmie zarówno przede mną, jak i obok mnie stały Mazdy...
A tu, proszę Wycieczki, widzimy efekty nagrywania. Z braku laku wrzucam krótki przejazd spod domu do sklepu: widok z przedniej kamery oraz z tylnej kamery. Widok z tylnej jest lustrzany, co na kompie wygląda nieco dziwnie , ale tak ma być. No i zwracam uwagę na kolejną Mazdę (że o wymuszającym pierwszeństwo BMW nie wspomnę, bo ci to zawsze mają parcie na szkło kamery... ).
PS. W realu obraz jest nieco lepszy niż ten, który wyświetla z netu, niemniej strasznego szału co do jakości nie ma. Trudno odczytać tablice samochodów wymijanych, czy wyprzedzanych – o mijanych z naprzeciwka nie ma nawet co mówić. Zobaczymy też, jak się będzie sprawować w nocy. Mimo wszystko jestem zadowolony – podstawowy rejestrator w miejscu niezagracającym podszybia, a do tego kamera cofania. Jest dobrze...
Punktem wyjścia do całej historii jest model Xblitz Park View. Lusterko + rejestrator przód i tył + kamera cofania. IMHO, koncepcja genialna. Zacząłem przeczesywać net w poszukiwaniu takich rozwiązań i cóż.... jedynie na e-Bay'u było mnóstwo tego rodzaju sprzętu, ale jako chińsko tajwański no-name. Pobieżna analiza wykazała, że Xblitz i te ebayowe produkty to jedno i to samo – układ klawiszy (nawet ikony na klawiszach), parametry nagrywania itp. były baaardzo zbliżone. Różnica była np. w położeniu wyświetlacza na lusterku oraz diody podczerwieni w kamerze cofania. No i cena – Xblitz w PL kosztuje około 350 PLN, chińszczyzna około 30 USD... po co przepłacać?
Lusterko jest dość spore.
Mocowane jest na dwie gumki do seryjnego lusterka.
Samego wyświetlacza ukrytego pod szkłem niemal nie widać, niemniej sam obraz w lusterku jest niebieskawy i nieco nieostry – wymaga przyzwyczajenia.
Jeszcze bardziej przyzwyczajenia wymaga mega głośny i niewyłączalny dźwięk powitalny. Dokładnie ten sam, co w Xblitz'u – oglądając go na YT miałem nadzieję, że to ta firma go dorzuciła od siebie do softu, ale nie – to sprawka inżyniera Sajgonki. Obiektyw w lusterku ma lekką regulację kąta nagrywania. Kamerka na tył – standardowo, kabel przez całą długość + podpięcie pod światła wstecznego.
Efekt: wrzucasz wsteczny – na lusterku wyświetla się wyłącznie obraz z kamery cofania. Zrzucasz wsteczny – obraz wraca na przód (kamera w trakcie jazdy nagrywa symultanicznie przód i tył na karcie micro SD w osobnych folderach A i B). Co ciekawe, w wielu kamerach czytałem o fatalnym działaniu G-sensora, tj. komentarze w stylu "automatycznie załączy nagrywanie, pod warunkiem, że samochód zostanie potrącony czołowo przez TIR-a"). U mnie po ustawieniu maksymalnej czułości (oznaczona jako 2G) kamera wykrywa ruch taki jak zamykanie klapy bagażnika, drzwi bocznych, a nawet raz załączyła się przy wysiadaniu. Bomba, gdyby nie to, że każdorazowo wyje tym gupim dżinglem powitalnym (jak na filmie).
Dość opisówki – oto, jak działa
Ehm... doceńcie, że na filmie zarówno przede mną, jak i obok mnie stały Mazdy...
A tu, proszę Wycieczki, widzimy efekty nagrywania. Z braku laku wrzucam krótki przejazd spod domu do sklepu: widok z przedniej kamery oraz z tylnej kamery. Widok z tylnej jest lustrzany, co na kompie wygląda nieco dziwnie , ale tak ma być. No i zwracam uwagę na kolejną Mazdę (że o wymuszającym pierwszeństwo BMW nie wspomnę, bo ci to zawsze mają parcie na szkło kamery... ).
PS. W realu obraz jest nieco lepszy niż ten, który wyświetla z netu, niemniej strasznego szału co do jakości nie ma. Trudno odczytać tablice samochodów wymijanych, czy wyprzedzanych – o mijanych z naprzeciwka nie ma nawet co mówić. Zobaczymy też, jak się będzie sprawować w nocy. Mimo wszystko jestem zadowolony – podstawowy rejestrator w miejscu niezagracającym podszybia, a do tego kamera cofania. Jest dobrze...
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
ale ładne Mazdy Hondę wytnij, bo wszystko psuje dobra, a tak na poważnie – z tym mocowaniem na lusterku trochę rzeźbiarstwo. Jakość moim zdaniem słaba (nie ma FHD?). Za to plusem jest to, że łączy rejestrator z przodu, tyłu i kamerkę cofania bardzo fajna opcja i gdyby to jeszcze trochę dopracować... To kosztowałoby 10x tyle niemniej jednak spełnia swoje zadania, a skoro i Ty jesteś zadowolony to nic tylko pogratulować zakupu
rafalmazda6 napisał(a):rzeźbiarstwo
Najgorzej wygląda od frontu, ale nie rzuca się jakoś strasznie w oczy...
rafalmazda6 napisał(a):Jakość
, też liczyłem na więcej. Póki co jednak jesteśmy w fazie testów ustawień, zobaczymy, co się wykrzesze z tego zestawu.
rafalmazda6 napisał(a):pogratulować
Podziękować!
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
Dawno nie jeździłem na fotochromie, ale z tego co pamiętam, wygląda to dość podobnie.
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
Fajnie to wszystko ogarnąłeś Jedna rzecz mi się nie podoba, uchwyty tego lusterka, jak to wygląda za szyby ? a najlepiej jakbyś przyjechał na spota, sam bym lukną
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Wszystko pięknie ładnie tylko ja bym zrobił to tak jak miałem w swojej M, odpiąłem ori lusterko, pozyskał uchwyt, zamontował na klej do szyb i byłoby zdecydowanie ładniej. Da się to zrobić w każdej chwili.
-
makmarc
Danmazda, zza szyby wiele tego ustrojstwa (uchwytów) nie widać – niemniej myślę, że prędzej czy później spróbuję wcielić w życie pomysł makmarca ( ) i złożyć na seryjnym uchwycie. Chętnie dam oblookać i obmacać, ale raczej na spocisz prędko nie zawitam... jakbyś miał chwilę, to zapraszam serdecznie na Bemowo lub Żoliborz!
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
nowe:
po założeniu i małym przebiegu:
Zerknij może tam czesem i sprawdź czy "Green stuff" nie zjadają "Zimmerman'a"
btw. Pełna poprawa (ułożenie klocków) to dystans około 500 km. Generalnie poprawa powinna być już w chwili po montażu...
ps. Dobre rozwiązanie z lusterkiem
po założeniu i małym przebiegu:
Zerknij może tam czesem i sprawdź czy "Green stuff" nie zjadają "Zimmerman'a"
btw. Pełna poprawa (ułożenie klocków) to dystans około 500 km. Generalnie poprawa powinna być już w chwili po montażu...
ps. Dobre rozwiązanie z lusterkiem
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):Dobre rozwiązanie z lusterkiem
Z każdym parkowaniem się w tym utwierdzam
Co zaś się tyczy hamowni, to też zwróciło to moją uwagę. Jednak wygląda po prostu na to, że tarcza (gwoli ścisłości, na pierwszej fotce tarczobęben) jest po całości powleczony jakąś srebrną warstwą ochronną, która w miejscu docisku klocka siłą rzeczy musiała natychmiast się zedrzeć. Od założenia najechałem niecały tyś i widzę poprawę, choć nie powala. Tak naprawdę, to wiele wyjaśni jakieś pierwsze awaryjne hamowanie – jak nie wyhamuję, to znaczy, że nie ma istotnej poprawy...
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
mln napisał(a):Jednak wygląda po prostu na to, że tarcza (gwoli ścisłości, na pierwszej fotce tarczobęben) jest po całości powleczony jakąś srebrną warstwą ochronną, która w miejscu docisku klocka siłą rzeczy musiała natychmiast się zedrzeć. Od założenia najechałem niecały tyś i widzę poprawę, choć nie powala.
Spójrz na te zaznaczone miejsca...
Po 1000 km i takie rzeczy?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości