1. Ctronic posiada obciążeniową hamownię 4WD DP4L-SYNCHRO firmy DynoProject która jest bardzo miarodajna i jest najbardziej zaawansowanym urządzeniem tego producenta
2. Jedyna wada tego miejsca to słaby nadmuch który może zabrać kilka koni, aczkolwiek po zdjęciach wnioskuję, że już to poprawili
3. Ponad rok temu hamowałem tam mój samochód (jeszcze na fabrycznej turbosprężarce), niestety nie odbyło się bez reklamacji, aczkolwiek problem wynikał ze złego dopięcia auta to rolek ze względu na niskie zawieszenie i dość duży moment z dołu który utrudniał pomiar. Dało się to ogarnąć, wykres poniżej:

Generalnie bez logów z hamowni nie ma możliwości sprawdzenia dlaczego auto wygenerowało taką a nie inną moc, aczkolwiek po wykresie nie widać żadnych stuków ani uślizgów osi, także możliwe, że przyczyną takiego stanu rzeczy jest stan samego motoru, MPSom zdarzają się problem z kompresją, mamy też udokumentowane pomiary egzemplarzy z mocą 200 KM, którym seryjną moc przywrócił dopiero kompletny remont silnika.