Mazda 323F BA BP '95 by adamowski10 SPRZEDANA
No dobrze by bylo bo GMS ma w zestawie głosnik, zwrotnice i satelity wysokotonowe wlasnie
Masz elektrycznie sterowane lusterka prawda? To mozesz je w tym miejscu co by byla wajcha od manualnych wmontowac 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Good idea
Wąż od chłodnicy założony, nowy płyn zalany, układ odpowietrzony
Ale dalej podczas hamowania, w momencie gdy auto już ma stawać zaczynają falować obroty, sekundę po zatrzymaniu przestają. Dodatkowo po odpaleniu obroty przez 5 sec są trochę wyższe niż powinny. Później spadają. Przed czyszczeniem przepustnicy wszystko działało dobrze. Tutaj filmik jak to wygląda:
https://youtu.be/LHz497Mj50o
W czym może być problem? Coś źle doczyściłem? Może silniczek krokowy się zwalił? A może wystarczy jakaś regulacja?

Wąż od chłodnicy założony, nowy płyn zalany, układ odpowietrzony
Ale dalej podczas hamowania, w momencie gdy auto już ma stawać zaczynają falować obroty, sekundę po zatrzymaniu przestają. Dodatkowo po odpaleniu obroty przez 5 sec są trochę wyższe niż powinny. Później spadają. Przed czyszczeniem przepustnicy wszystko działało dobrze. Tutaj filmik jak to wygląda:
https://youtu.be/LHz497Mj50o
W czym może być problem? Coś źle doczyściłem? Może silniczek krokowy się zwalił? A może wystarczy jakaś regulacja?
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
Tak, po czyszczeniu przepustnicy zazwyczaj trzeba wyregulować TPS (czujnik położenia przepustnicy) a potem śrubą od góry obroty biegu jałowego jeśli będą nieodpowiednie. Wszystko w trybie serwisowym. Poszukaj na forum takich haseł jak: TPS, tryb serwisowy, obroty na biegu jałowym. 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Dzięki!
parę drobiazgów kupiłem niezbędnych, w tygodniu fotka 
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
Jak powiedziałem tak robię
Narzędzia
Muszę jeszcze dokupić dwie śruby do obudowy filtra powietrza oraz jakiś przewód by móc wprowadzić auto w tryb serwisowy.
Jeśli pogoda pozwoli to w sobotę planuję:
Narzędzia
- Klucze nasadowe HONITON + płasko-oczkowe
- Klucz do świec
- Szczota do oczyszczania
- Szczelinomierz
- Wazelina techniczna do uszczelek
- Skrzynka na narzędzia by utrzymać porządek w bagażniku
- Rękawiczki
- Odrdzewiacz do śrub (w drodze)
- Wycieraczki na przód
- Żarówki Philips Extra Vision +130%
- Filtr powietrza
- Kable rozruchowe (w drodze jeszcze)
- Ładowarka i uchwyt do fona
- Pochłaniacz wilgoci
- Oring aparatu zapłonowego(w drodze)
- Wiadro

- Szampon SHINY GARAGE
- 2x Gąbka do mycia auta i felg
- 3x Ręcznik z mikrofibry do osuszania lakieru
Muszę jeszcze dokupić dwie śruby do obudowy filtra powietrza oraz jakiś przewód by móc wprowadzić auto w tryb serwisowy.
Jeśli pogoda pozwoli to w sobotę planuję:
- Wymienić wycieraczki
- Wymienić żarówki
- Wymienić filtr powietrza i przykręcić obudowę
- Wyregulować czujnik położenia przepustnicy
- Wyregulować obroty biegu jałowego
- Jeśli dojdzie oring aparatu zapłonowego to go wymienić
- Sprawdzić dlaczego prawy boczek podczas jazdy buczy
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
Tak z ciekawości, ile za taką walizeczkę dałeś? Przyda się, tym bardziej że nie posiadam w ogóle kluczy
A jazda bez zapasu i klucza to delikatnie mówiąc igranie z ogniem
Widzę że zapał do pracy jest, więc pozostaje trzymać kciuki !
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Też nie miałem kluczy w ogóle, kupiłem podobny komplet marki krzak w tesco za 90 zł. Przy pierwszej śrubie połamał mi się klucz. Poczytałem na forum i były polecane narzędzia tej firmy więc zainwestowałem 335zł + przesyłka. Łap linka
http://allegro.pl/klucze-nasadowe-honit ... 89021.html
Co to zapału to owszem jest, gorzej z funduszami, umiejętnościami i miejscami napraw – mieszkam w bloku i nie mam garażu. W przyszłym miesiącu muszę ubezpieczenie zapłacić, moje pierwsze w życiu więc pewnie mnie to trochę będzie kosztować więc fundusz "autkowy" będzie wyczerpany
ale może coś innego, niewymagającego nakładu finansowego uda mi się zrobić.

Co to zapału to owszem jest, gorzej z funduszami, umiejętnościami i miejscami napraw – mieszkam w bloku i nie mam garażu. W przyszłym miesiącu muszę ubezpieczenie zapłacić, moje pierwsze w życiu więc pewnie mnie to trochę będzie kosztować więc fundusz "autkowy" będzie wyczerpany
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
No oki, wczoraj trochę posiedziałem przy aucie i zrobiłem:
– Wymiana żarówek na philips extra vision +130%. Różnica ogromna! Zdjęcia tego nie oddają ale w końcu coś widzę po ciemku
– Wymiana filtra powietrza, stary już dawno miał dosyć...
– Dokupiłem i dokręciłem 2 śruby trzymające obudowę filtra powietrza do rury dolotowej. W końcu tam wszystko jest szczelne i na swoim miejscu
– Wymiana przednich wycieraczek
– Demontaż prawego boczku, włożenie klipsów na swoje miejsce i ponowny montaż – w końcu nic nie buczy. Jednakże, zobaczyłem jak trzyma się przełącznik od szyby – tona kleju na gorąco :/ Muszę wymienić albo cały boczek albo tą część jeśli się da.
– Regulacja obrotów tps i biegu jałowego
– Dodatkowo sprawdziłem filtr kabinowy i zdecydowanie na następną wypłatę muszę go wymienić :/ Wywietrzyłem układ z wszystkich liści i kamieni
– Porządek w bagażniku – w końcu wszystko w skrzynce
– No i mały szczegół – wiem, że klapa jest i tak do wymiany ale emblemat musi być
A w tygodniu wpadną laczki letnie. Chciałem wymieniać w czerwcu by przy okazji zregenerować felgi – prostowanie, naprawa ubytków, lakierowanie, ale w pracy jest akcja zmiany opon za niżą cenę więc się skusiłem
A renowację zostawiam sobie na lato, wtedy będzie casch na to 
– Wymiana żarówek na philips extra vision +130%. Różnica ogromna! Zdjęcia tego nie oddają ale w końcu coś widzę po ciemku
– Wymiana filtra powietrza, stary już dawno miał dosyć...
– Dokupiłem i dokręciłem 2 śruby trzymające obudowę filtra powietrza do rury dolotowej. W końcu tam wszystko jest szczelne i na swoim miejscu

– Wymiana przednich wycieraczek
– Demontaż prawego boczku, włożenie klipsów na swoje miejsce i ponowny montaż – w końcu nic nie buczy. Jednakże, zobaczyłem jak trzyma się przełącznik od szyby – tona kleju na gorąco :/ Muszę wymienić albo cały boczek albo tą część jeśli się da.
– Regulacja obrotów tps i biegu jałowego
– Dodatkowo sprawdziłem filtr kabinowy i zdecydowanie na następną wypłatę muszę go wymienić :/ Wywietrzyłem układ z wszystkich liści i kamieni
– Porządek w bagażniku – w końcu wszystko w skrzynce
– No i mały szczegół – wiem, że klapa jest i tak do wymiany ale emblemat musi być
A w tygodniu wpadną laczki letnie. Chciałem wymieniać w czerwcu by przy okazji zregenerować felgi – prostowanie, naprawa ubytków, lakierowanie, ale w pracy jest akcja zmiany opon za niżą cenę więc się skusiłem
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
No ciebie to chyba troszkę więcej pracy czeka
i też muszę sobie sprawić taką fajną skrzyneczkę bo póki co mam same płaskie jakości niskiej ale grunt że dają rade. Powodzenia w pracy nad autem bo z pewnością trochę to zajmie 
Dzięki panowie! Kroczek po kroczu i madzia będzie piękna
Ojciec skompletował dokumenty co do napraw więc trochę się dowiedziałem co było robione i kiedy. W tygodniu uzupełnię więc o to historię
Ojciec skompletował dokumenty co do napraw więc trochę się dowiedziałem co było robione i kiedy. W tygodniu uzupełnię więc o to historię
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
Jak się chce to wszystko można
byle kasa się zgadzała i robić bo, tak jak chłopaki piszą, sporo pracy Cię czeka, ale jest to do ogarnięcia
PS. nie chcesz czasem zrobić swapa na moje z5?

PS. nie chcesz czasem zrobić swapa na moje z5?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Bardzo dobry zestaw kluczy kupiłeś. Na pewno nie bedziesz żalował
Powodzenia w pracach 

- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Co to zapału to owszem jest, gorzej z funduszami, umiejętnościami i miejscami napraw – mieszkam w bloku i nie mam garażu. W przyszłym miesiącu muszę ubezpieczenie zapłacić, moje pierwsze w życiu więc pewnie mnie to trochę będzie kosztować więc fundusz "autkowy" będzie wyczerpanyale może coś innego, niewymagającego nakładu finansowego uda mi się zrobić.
Łącze się w bólu i witam w klubie mieszkających w bloku, nie posiadających garażu i płacących w przyszłym miesiącu ubezpieczenie

Damy radę
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Dzięki panowie
Dziś madzia dostała letnie kapciory i pan wulkanizator stwierdził, że tylne alusy są trójkątne i nawet nie opłaca się ich oddawać na prostowanie bo po roku będzie to samo
czeka mnie kupno nowych alufelg, więc znając życie wezmę większą średnicę a więc i oponki nowe się przydadzą – spory wydatek 
Dziś madzia dostała letnie kapciory i pan wulkanizator stwierdził, że tylne alusy są trójkątne i nawet nie opłaca się ich oddawać na prostowanie bo po roku będzie to samo
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
To może poszukaj felg w tym samym rozmiarze a zainwestuj w jakieś springi -40 
Oponki wykorzystasz ponownie, a jak ją opuścisz to nabierze wyglądu bez konieczności zmiany rozmiaru koła
Oponki wykorzystasz ponownie, a jak ją opuścisz to nabierze wyglądu bez konieczności zmiany rozmiaru koła
- Od: 1 lip 2015, 14:25
- Posty: 81
- Skąd: Tarnów
- Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95
Właśnie, nie inwestuj aż tak jeśli nie masz za dużo lasy. Kup felgi w "starym rozmiarze", i dalej ogarniaj mechanikę. Na wygląd przyjdzie czas

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Co do felg macie rację, tak mnie poniosła fantazja z nową felgą i niskim profilem
ale na to przyjdzie jeszcze czas
Dziś wymieniłem oring aparatu zapłonowego. Zamiast oringu było pełno sylikonu, jak to miało nie przepuszczać.
Według forum ma być tam 38x3,5 ale jest trochę luz w kanale. Póki co nic nie cieknie więc będę obserwował, w razie co wymienię na 38x4
Przy okazji coś czego nie widać zbytnio na zdjęciach – wyczyściłem cały aparat zapłonowy, osłonę kolektora, pół pokrywy zaworów (skończył mi się k2 akra
) skupiłem się na miejscach gdzie było wszystko od błota i oleju oraz miejscach gdzie ten olej może cieknąć. Teraz trochę pojeżdżę i poobserwuje czy nigdzie nic nie cieknie a jeśli tak to gdzie.


Dziś wymieniłem oring aparatu zapłonowego. Zamiast oringu było pełno sylikonu, jak to miało nie przepuszczać.
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
adamowski10 napisał(a):wyczyściłem cały aparat zapłonowy, osłonę kolektora, pół pokrywy zaworów (skończył mi się k2 akra)
To cały płyn zużyłeś na tylko te elementy?
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości