Problemy z wypadaniem zapłonu

Postprzez kamildubacki » 10 mar 2016, 12:30

Cześć ziomki ziomeczki. Słuchajcie mój problem wygląda następująco ciągłe świeci mi się kontrolka check silnik dziwnie chodzi jak włączę ogrzewanie tylnej szyby dostaje swira z obrotami pasek piszczy z alternatora trzęsie silnikiem na prawo i lewo gałka zmiany biegów lata jak oszalała. Pojechałem do majstrow od mazd w Mysłowicach. Podpial kompa wyszło wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Dwie cewki zmienione kable zmienione świece też na każdej świecy jest iskra. Mówił że może luzy zaworowe trzeba wyregulowac tylko ja mam hydrauliczne zawory. Byłem wczoraj u kumpla i mówił że możliwe że to przez wtrysk bo prawdopodobnie jeden wgl nie działa. Proszę podajcie jeszcze jakieś rady bo już nie mam siły do tego auta.... Z góry dzięki
Początkujący
 
Od: 13 gru 2015, 17:35
Posty: 10
Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg

Postprzez xedos1972 » 10 mar 2016, 16:53

nie masz regulacji hydraulicznej tylko płytkową ,gdzie tak wyczytałeś ?
problemy są na benzynie czy na lpg ,jak sporo zrobiłeś na lpg i bez regulacji zaworów, to pewno luzu już nie masz na wydechowych .
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez Neonixos666 » 10 mar 2016, 16:56

kamildubacki napisał(a): pasek piszczy z alternatora


sprawdź czy alternator nie stawia za dużego oporu dla silnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kamildubacki » 10 mar 2016, 22:58

Byłem u Mechanika i sprawdził i mówi że jest hydrauliczne. Nie.wiem ile na gazie bo ten gaz jest tam od 3 lat wsadzony ja to auto już kupiłem z gazem więc no nie powiem wam. Alternator nie ma nic do tego wyskakuje błąd wypadania zapłonu na 1 cylindrze..
Początkujący
 
Od: 13 gru 2015, 17:35
Posty: 10
Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg

Postprzez xedos1972 » 11 mar 2016, 10:33

no to chyba masz innego FS-a i bardzo dobrego mechanika
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez kamildubacki » 11 mar 2016, 12:19

No to ja już nie wiem nie znam się więc nie mogę stwierdzić co jest 5... Ale naprawdę auto już mnie doprowadza do [cenzura].
Początkujący
 
Od: 13 gru 2015, 17:35
Posty: 10
Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg

Postprzez xedos1972 » 12 mar 2016, 10:27

Jedź do innego mechanika i niech ci kompresje sprawdzi ,to powinno wyjaśnić stan głowicy .
Wejdź w dział BJ i na dole w szukajkę wpisz regulacja zaworów ,nie oczekuj wszystkiego na tacy .
Proszę choćby tutaj : viewtopic.php?f=464&t=141817&p=2397694&hilit=regulacja+zaworów+FS#p2397694
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez kamildubacki » 12 mar 2016, 12:37

Dobra sprawdzone za ciasne zawory. Kto może to zrobić w okolicach Katowic, Sosnowca, Mysłowic ogólnie na śląsku. Regulacja jednak na płytki. Sorry za upieranie się przy swoim mój błąd.
Początkujący
 
Od: 13 gru 2015, 17:35
Posty: 10
Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg

Postprzez xedos1972 » 12 mar 2016, 14:37

Za ciasne czy w ogóle brak luzu na wydechowych ,skoro masz wypadanie zapłonu może już jest brak kompresji czyli nie domykaniem zaworów a co skutkuje remontem głowicy .
zadzwoń do Tadziola jest z Katowic może ci ogarnie tamat memberlist.php?mode=viewprofile&u=2519
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez kamildubacki » 12 mar 2016, 14:53

Sprawdzałem kompresję na 3 cylindrach 13,5 na jednym 7 po zalaniu olejem podeszła na 9.5 luzy sprawdził i w pierwszych trzech zaworach wydechowych dopiero szczelinomierz 0,15 wszedł
Początkujący
 
Od: 13 gru 2015, 17:35
Posty: 10
Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg

Postprzez kamildubacki » 14 mar 2016, 13:13

Byłemu mechanika. Trzeba ściągnąć rozrząd dać nowe szklanki i je wyregulowac. Koszt 1000 zł co o tym sądzicie? Nie ma innej metody ma zrobienie tego?
Początkujący
 
Od: 13 gru 2015, 17:35
Posty: 10
Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg

Postprzez sebekle » 14 mar 2016, 17:56

zmień mechanika. tam się płytki zmienia/szlifuje jak się wie jak a nie szklanki
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez kamildubacki » 14 mar 2016, 18:21

Czyli ile to powinno kosztować tak normalnie?
Początkujący
 
Od: 13 gru 2015, 17:35
Posty: 10
Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg

Postprzez sebekle » 14 mar 2016, 19:52

1/4 tego maksymalnie. za tysiaka to można remont głowicy zrobić. razem z regulacją zaworów
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez zadra » 14 mar 2016, 20:24

Ja ogarnąłem temat sam, obyło się bez żadnych kosztów, bo podkładki przeszlifował znajomy.
No może przesadziłem – silikon musiałem kupić za 8zł...
Tak naprawdę, to jeśli bez wymiany podkładek, to roboty na max 4h + ew praca szlifierza, więc tak jak kolega wyżej napisał(w zależności od ceny za rbh w warsztacie)...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3325 (41/89)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez xedos1972 » 14 mar 2016, 21:04

myślę że tu już sama regulacja nie pomoże ,do zdjęcia głowica , duże prawdopodobieństwo jest upalonych zaworów i stąd bardzo słaba kompresja na jednym garze a próba olejowa niewiele dała bo góra się nie domyka lub szukaj mechanika który porządnie wszystko wykona łącznie z pomiarem bo ten widzę ma pojęcie o szlifowaniu szklanki ale z 40 % napojem .poszukaj kogoś kto ma pojęcie o regulacji płytkowej ,np.w Fiacie występują .
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez kamildubacki » 14 mar 2016, 23:16

A jeszcze 3 miesiące temu była kompresja na wszystkich cylindrach...
Początkujący
 
Od: 13 gru 2015, 17:35
Posty: 10
Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg

Postprzez xedos1972 » 15 mar 2016, 00:09

Mogę nie mieć racji i regulacja wystarczy. Poszukaj mechanika któremu się chce i ma pojęcie o regulacji płytkowej, niech pomierzy dokładnie luzy zaworowe na zimnym silniku.nie miałeś czasem zbyt ubogo ustawionej mieszanki LPG, to ma spory wpływ na zawory tak samo jak brak odpowiedniego luzu zawodowego a niestety LPG skraca okresy przeglądowy co do zaworów.
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez zadra » 15 mar 2016, 01:06

Ja również proponuję,żebyś najpierw zrobił regulację luzu, a ewentualnie później, jeśli regulacja nic nie da to pomyślimy co dalej...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3325 (41/89)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez kamildubacki » 15 mar 2016, 10:19

Zacznę jednak od regulacji. Bo mechanik że mierzył luzy mówił że na ssącym jest okej ale na wydechowym na pierwszych trzech zaworach jest za ciasno nie wchodzi nawet szczelinomierz 0.15 i mówił że na 80% jest to muszę to zrobić teraz bo auto coraz więcej pali i traci moc, kręci się dopiero od 2,5k obrotów wzwyż
Początkujący
 
Od: 13 gru 2015, 17:35
Posty: 10
Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323