Problemy z wypadaniem zapłonu
1, 2
Cześć ziomki ziomeczki. Słuchajcie mój problem wygląda następująco ciągłe świeci mi się kontrolka check silnik dziwnie chodzi jak włączę ogrzewanie tylnej szyby dostaje swira z obrotami pasek piszczy z alternatora trzęsie silnikiem na prawo i lewo gałka zmiany biegów lata jak oszalała. Pojechałem do majstrow od mazd w Mysłowicach. Podpial kompa wyszło wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Dwie cewki zmienione kable zmienione świece też na każdej świecy jest iskra. Mówił że może luzy zaworowe trzeba wyregulowac tylko ja mam hydrauliczne zawory. Byłem wczoraj u kumpla i mówił że możliwe że to przez wtrysk bo prawdopodobnie jeden wgl nie działa. Proszę podajcie jeszcze jakieś rady bo już nie mam siły do tego auta.... Z góry dzięki
- Od: 13 gru 2015, 17:35
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg
nie masz regulacji hydraulicznej tylko płytkową ,gdzie tak wyczytałeś ?
problemy są na benzynie czy na lpg ,jak sporo zrobiłeś na lpg i bez regulacji zaworów, to pewno luzu już nie masz na wydechowych .
problemy są na benzynie czy na lpg ,jak sporo zrobiłeś na lpg i bez regulacji zaworów, to pewno luzu już nie masz na wydechowych .
xedos1972
kamildubacki napisał(a): pasek piszczy z alternatora
sprawdź czy alternator nie stawia za dużego oporu dla silnika.
Byłem u Mechanika i sprawdził i mówi że jest hydrauliczne. Nie.wiem ile na gazie bo ten gaz jest tam od 3 lat wsadzony ja to auto już kupiłem z gazem więc no nie powiem wam. Alternator nie ma nic do tego wyskakuje błąd wypadania zapłonu na 1 cylindrze..
- Od: 13 gru 2015, 17:35
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg
No to ja już nie wiem nie znam się więc nie mogę stwierdzić co jest 5... Ale naprawdę auto już mnie doprowadza do [cenzura].
- Od: 13 gru 2015, 17:35
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg
Jedź do innego mechanika i niech ci kompresje sprawdzi ,to powinno wyjaśnić stan głowicy .
Wejdź w dział BJ i na dole w szukajkę wpisz regulacja zaworów ,nie oczekuj wszystkiego na tacy .
Proszę choćby tutaj : viewtopic.php?f=464&t=141817&p=2397694&hilit=regulacja+zaworów+FS#p2397694
Wejdź w dział BJ i na dole w szukajkę wpisz regulacja zaworów ,nie oczekuj wszystkiego na tacy .
Proszę choćby tutaj : viewtopic.php?f=464&t=141817&p=2397694&hilit=regulacja+zaworów+FS#p2397694
xedos1972
Dobra sprawdzone za ciasne zawory. Kto może to zrobić w okolicach Katowic, Sosnowca, Mysłowic ogólnie na śląsku. Regulacja jednak na płytki. Sorry za upieranie się przy swoim mój błąd.
- Od: 13 gru 2015, 17:35
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg
Za ciasne czy w ogóle brak luzu na wydechowych ,skoro masz wypadanie zapłonu może już jest brak kompresji czyli nie domykaniem zaworów a co skutkuje remontem głowicy .
zadzwoń do Tadziola jest z Katowic może ci ogarnie tamat memberlist.php?mode=viewprofile&u=2519
zadzwoń do Tadziola jest z Katowic może ci ogarnie tamat memberlist.php?mode=viewprofile&u=2519
xedos1972
Sprawdzałem kompresję na 3 cylindrach 13,5 na jednym 7 po zalaniu olejem podeszła na 9.5 luzy sprawdził i w pierwszych trzech zaworach wydechowych dopiero szczelinomierz 0,15 wszedł
- Od: 13 gru 2015, 17:35
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg
Byłemu mechanika. Trzeba ściągnąć rozrząd dać nowe szklanki i je wyregulowac. Koszt 1000 zł co o tym sądzicie? Nie ma innej metody ma zrobienie tego?
- Od: 13 gru 2015, 17:35
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg
Czyli ile to powinno kosztować tak normalnie?
- Od: 13 gru 2015, 17:35
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg
Ja ogarnąłem temat sam, obyło się bez żadnych kosztów, bo podkładki przeszlifował znajomy.
No może przesadziłem – silikon musiałem kupić za 8zł...
Tak naprawdę, to jeśli bez wymiany podkładek, to roboty na max 4h + ew praca szlifierza, więc tak jak kolega wyżej napisał(w zależności od ceny za rbh w warsztacie)...
No może przesadziłem – silikon musiałem kupić za 8zł...
Tak naprawdę, to jeśli bez wymiany podkładek, to roboty na max 4h + ew praca szlifierza, więc tak jak kolega wyżej napisał(w zależności od ceny za rbh w warsztacie)...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
myślę że tu już sama regulacja nie pomoże ,do zdjęcia głowica , duże prawdopodobieństwo jest upalonych zaworów i stąd bardzo słaba kompresja na jednym garze a próba olejowa niewiele dała bo góra się nie domyka lub szukaj mechanika który porządnie wszystko wykona łącznie z pomiarem bo ten widzę ma pojęcie o szlifowaniu szklanki ale z 40 % napojem .poszukaj kogoś kto ma pojęcie o regulacji płytkowej ,np.w Fiacie występują .
xedos1972
A jeszcze 3 miesiące temu była kompresja na wszystkich cylindrach...
- Od: 13 gru 2015, 17:35
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg
Mogę nie mieć racji i regulacja wystarczy. Poszukaj mechanika któremu się chce i ma pojęcie o regulacji płytkowej, niech pomierzy dokładnie luzy zaworowe na zimnym silniku.nie miałeś czasem zbyt ubogo ustawionej mieszanki LPG, to ma spory wpływ na zawory tak samo jak brak odpowiedniego luzu zawodowego a niestety LPG skraca okresy przeglądowy co do zaworów.
xedos1972
Ja również proponuję,żebyś najpierw zrobił regulację luzu, a ewentualnie później, jeśli regulacja nic nie da to pomyślimy co dalej...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Zacznę jednak od regulacji. Bo mechanik że mierzył luzy mówił że na ssącym jest okej ale na wydechowym na pierwszych trzech zaworach jest za ciasno nie wchodzi nawet szczelinomierz 0.15 i mówił że na 80% jest to muszę to zrobić teraz bo auto coraz więcej pali i traci moc, kręci się dopiero od 2,5k obrotów wzwyż
- Od: 13 gru 2015, 17:35
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323f 2002r. 2.0 benzyna + lpg
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości