Marianek napisał(a):Mam to u siebie w BM, sprawuje się bardzo dobrze, ale nie wyręcza z myślenia. (...)
ereste83 napisał(a):Odnośnie safety – dla mnie było obowiązkowe, ja lubię technologie w autach. Ale patrzę na to realistycznie i dla wielu będzie to zbędny wydatek. (...)
Dzięki za odpowiedź, moje wątpliwości brały się właśnie z tego co piszą inni użytkownicy, nie miałem okazji korzystać z tempomatu w M3. Uspokoiliście mnie

Co do reszty składowych tego pakietu:
+ SBS, wątpie żeby miał się kiedykolwiek przydać (oby), ale każdy bajer, który może wpływa na poprawę bezpieczeństwa jest na plus,
+ Skrętne światła, jak wspominał Marianek – wiocha, kręta droga, wtedy właśnie będą niezwykle przydatne,
+ Przełączanie świateł na drogowe/mijania – mam nadzieję, że będzie to działać jak piszecie – dobrze

Rozumiem, że aby to aktywować należy mieć światła na AUTO? Czy jeszcze trzeba włączyć długie i dopiero wtedy system się aktywuje, bez pchnięcia wajchy będę śmigać cały czas na mijania? (wiem, że dość dziwne pytanie jak na osobę, która to domówiła, ale to była pozycja "przy okazji" i nawet nie pytałem się jak to działa sprzedawcy),
+ system ostrzegający przed niezamierzoną zmiana pasa ruchu – z tego najchętniej bym zrezygnował

Nie nalezę do osób stroniących od kierunkowskazu, ale na pewno będą sytuację, w których będzie się niepotrzebnie aktywować. Jeżeli jest tak samo denerwujący jak w CX-3, w której się tym bawiłem to zwijam już kawałek kartki, żeby wcisnąć pod przycisk dezaktywujący to ...
Tak jak przez ostatni miesiąc podchodziłem do tego zakupu na luzie, tak w tym momencie już drobie nogami. W końcu benzyniak i automat, korki staną się mniej uciążliwe, chociaż sporym rozczarowaniem jest fakt:
ereste83 napisał(a):Do tego uważam, że powinien hamować do 0, a nie wyłączać się przy ~25 km/h ( tak samo mógłby działać równie dobrze od 0 km/h)(...)
Dopisano 9 mar 2016, 15:54:Floyd84 napisał(a):Odnośnie trzeszczenia plastików w nowych Francuzach, polecam obejrzeć na YouTube test Renault Kajdar przeprowadzony przez Zachara

Widziałem, szczerze uważam że to jest podobna sytuacja jak "tandetny ekran nawigacji w M3" w teście Marek Drives...
Jeżdżę głownie renault, moja Rodzina też i jak z wieloma bolączkami się zgadzam, tak duża cześć jest przesadzona, albo od dawna są to już kwestie rozwiązane. Teraz chciałem inną markę, padło na mazdę. Wpierw myślałem o CX-3, ale pomysł wydania przeszło 90k na M2, w nieco większej budzie do mnie nie przemawiał

M3 jest bardzo ładnym autem, fajny silnik, dobre wyposażenie, po prostu dobre auto, a że chce nim jeździć dłużej niż 5lat to patrzyłem też na teoretyczną "niezawodność".
Pożyjemy zobaczymy, jak na razie cieszę się na myśl o nowej zabawce
