Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~530KM/720Nm P0 BULKI by drozdo
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
gratuluje projektu, zapowiada sie obiecujaco, nawet bardzo, moja 6 tez jest w trakcie skladania, lecz u mnie bedzie meta + BNR S4 albo jakis GTX, chce osiagnac ok 450, zeby nie przesadzac. Chetnie wpadne ja jakis letni spot 
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Spiek 6-cio łopatkowy będzie? Czy 4-ro?
Ciekawe jak szybko się przyzwyczaisz. Jeśli tarcza 6-cio łapkowa to bez tragedii ale spieki mają dość sporo wzmocniony docisk co w aucie użytkowanym sporo poza torem to jednak uciążliowść
Noga będzie ćwiczyć
Są wogóle w Europie jakieś 6tki MPS o mocy ~500KM?
A może chciałbyś pokazać auto na najbliższych Motor Show w Poznaniu? Co roku można zgłaszać auta do pawilonu tuning- myślę, że miejsce miałbyś gwarantowane. Po co oglądać tam same Hondy, Audi i VW
. Targi są koniec marca/początek kwietnia 
Ciekawe jak szybko się przyzwyczaisz. Jeśli tarcza 6-cio łapkowa to bez tragedii ale spieki mają dość sporo wzmocniony docisk co w aucie użytkowanym sporo poza torem to jednak uciążliowść
Noga będzie ćwiczyć

Są wogóle w Europie jakieś 6tki MPS o mocy ~500KM?
A może chciałbyś pokazać auto na najbliższych Motor Show w Poznaniu? Co roku można zgłaszać auta do pawilonu tuning- myślę, że miejsce miałbyś gwarantowane. Po co oglądać tam same Hondy, Audi i VW

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Spiek 6-cio łopatkowy, staram się to możliwie ucywilizować bo to kanapa do daily a nie subaru na tor
no ale spiek musiał wpaść, alternatywne, wielotarczowe sprzęgła były sporo droższe więc będzie trening nogi 
A co do Motor Show to dobry pomysł, pomyślę, chociaż ta moja to się nie rzuca w oczy (i tak ma być) więc nie wiem czy jest co pokazywać
A co do Motor Show to dobry pomysł, pomyślę, chociaż ta moja to się nie rzuca w oczy (i tak ma być) więc nie wiem czy jest co pokazywać
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Z tym Motor Show to dobry pomysł jest
Tylko nie wiem czy tam auta wcześniej nie trzeba zgłosić... ale byłoby fajnie pójść i wiedzieć, że się przeciska przez tych wszystkich ludzi m.in. w celu ujrzenia auta kolegi



-
Aśka
- Od: 15 wrz 2011, 11:04
- Posty: 5501 (436/229)
- Skąd: Poznań
- Auto: Grey Fūjin
Mały przestój bo IC się nie wyrabiał powyżej 0.8 bara. Okazało się, że w 6 IC ma wejście i wyjście z jednej strony i "end tank" był za płaski przez co mało powietrza mogło się przecisnąć.
W sumie ciekawy przypadek, nie słyszałem o takich wcześniej, no i to też pokazuje jaka jest różnica w przepływie powietrza przy większym turbo skoro przy 0.8 bara pcha więcej powietrza niż stock przy 1.3
Chłopaki w SSG już spawają większy

W sumie ciekawy przypadek, nie słyszałem o takich wcześniej, no i to też pokazuje jaka jest różnica w przepływie powietrza przy większym turbo skoro przy 0.8 bara pcha więcej powietrza niż stock przy 1.3
Chłopaki w SSG już spawają większy

Ostatnio edytowano 26 lut 2016, 01:49 przez drozdo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
ciekawe ciekawe, masz gdzies pelna liste modow

- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
viewtopic.php?p=3123057#p3123057 – tu jest "na szybko" złożona lista, jak w końcu dostanę auto to napiszę pewnie coś dokładniej 
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
no niezle, mam nadzieje, ze uda sie osiagnac zamierzony cel, bedzie mozna go mianowac MPS500, niczym limitowana edycja focusa RS500 
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Te Icki z wyjściem i wejściem po jednej stronie ogólnie są słabsze. Od razu załóż klasuczny IC i będziesz miał spokój.
przemieli tyle powietrza ile dmuchniesz 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości