Mazda6 GH L5-VE '08 2.5 TOP by Weelkoo – Eibach / 19" 9RR + 18" Work / 2x Lip / Sebring / Folia
szkoda ze nie udalo mi sie dorwac nigdzie z moim silnikiem R2 w dobrym stanie... i wybralem 3.
zdecydowanie najlepsza 6 w gamie mazdy.... swietna stylistyka nie do konca wlasnie europejska jak wszystkie nowe
(moim zdaniem oczywiscie)
milo sie oglada zdjecia i to auto !
zdecydowanie najlepsza 6 w gamie mazdy.... swietna stylistyka nie do konca wlasnie europejska jak wszystkie nowe
milo sie oglada zdjecia i to auto !
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Ale powiedz jeszcze raz proszę co jest tajemnicą Twoich zdjęć – ustawienia przesłony?
Tzn. auto jest ostre, reszta rozmyta i przez to wszystko wygląda tak....profesjonalnie!
Pominę kwestię, że masz nowego pstrykacza, bo poprzednie foty też były genialne!
Pominę kwestię, że masz nowego pstrykacza, bo poprzednie foty też były genialne!

Dzięki za pozytywne opinie!
Co do zdjęcia konkursowego – przysłona maksymalnie otwarta – f2.0 przy obiektywie 28mm (widać w EXIF
) stąd taka a nie inna głębia ostrości (przy lustrzance APS-C to mniej więcej odpowiednik obiektywu ~18mm/f1.4). Żeby gwiazdy były widoczne najłatwiej uciec od miejsc z niebem "zanieczyszczonym" światłem (przydatna mapka – http://www.lightpollutionmap.info/#zoom ... =B0TFFFFTT ) i starać się rejestrować jak najwięcej światła w jak najkrótszym czasie – czyli jasny obiektyw, maksymalnie otwarty i wysokie ISO
Do tego przydaje się szeroki obiektyw (dla samych gwiazd im szerszy tym lepszy) bo pozwala na dość długie naświetlanie bez widocznego na zdjęciu ruchu gwiazd (a ten wbrew pozorom jest dość duży)
Tu obrazek ilustrujący o co chodzi z "zanieczyszczeniem" nieba światłem:

Dopisano 11 lut 2016, 15:34:
Dziś kurier przywiózł konkursowe maszkety i tajemniczy elektroniczny upominek

Co do zdjęcia konkursowego – przysłona maksymalnie otwarta – f2.0 przy obiektywie 28mm (widać w EXIF

Tu obrazek ilustrujący o co chodzi z "zanieczyszczeniem" nieba światłem:

Dopisano 11 lut 2016, 15:34:
Dziś kurier przywiózł konkursowe maszkety i tajemniczy elektroniczny upominek

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
ostatnie kilka dni spędziłem z Mazdą na zwiedzaniu pobliskich stacji SKP i i kilku mechaników, bo zaczęły mi dokuczać sporadycznie stuki dochodzące z prawego przodu. Na szarpakach cisza, żadnych luzów w zawieszeniu a jadąc powoli na niewielkich nierównościach co jakiś czas było słuchać głuchy stuk. Wszyscy rozkładali ręce (ehhh...) do dziś – mechanik znalazł luz na prawym przednim zacisku. Także w poniedziałek podstawiam mu 6'tkę na próbę leczenia za pomocą nowego zestawu montażowego zacisku (prowadnice, tulejki) i przy okazji analogiczną robotę na lewej stronie. Mam nadzieję, że problem zostanie rozwiązany – jak nie to do wymiany będą jarzma.
Przy okazji dziś w drogę z Japonii wyruszyć ma paczka z pierwszym elementem planowanych na wiosnę zmian wizualnych
Ja tymczasem dumam nad rozmiarem nowych letnich opon (225/40 vs 235/35) 
Przy okazji dziś w drogę z Japonii wyruszyć ma paczka z pierwszym elementem planowanych na wiosnę zmian wizualnych

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Norreca napisał(a):225/40
no to jest grubsze dumanie – profil 40 ładniej wypełni nadkole ale raz, że 225 to już wąsko na 8,5" (może się okazać, że rant nie będzie w ogóle chroniony) a dwa – wyższa guma oznaczać może obcieranie przy moim spasowaniu

Tak przy okazji – Mazda w szerszym ujęciu (dosłownie, 14mm f2.8 na FF
i tak wracając do kwestii gwiazd na zdjęciach

http://i.imgur.com/HFJ3Fa0.jpg
+ odkopane przykładowe timelapse z tym co widać jak jest mało sztucznego światła (jeszcze z starego aparatu) – ponownie, pełny ekran i 1080p konieczne
Ostatnio edytowano 28 lut 2016, 22:26 przez Weelkoo, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Nie zastanawiałeś się nad poprowadzeniem kursu fotograficznego?
Bo ja się tu od kilku dni zastanawiam jak zrobić zdjęcie, żeby kolory wyszły rzeczywiste, albo jak w ciemnym miejscu zrobić panoramę nieba, a tutaj wyjeżdżasz z tą ostatnią fotką i w sumie nawet nie mam pytań 
Jeśli opona będzie z rantem ochronnym, to nie powinno być źle. U mnie 215 na 8J i rant opony wystaje poza obrys felgi.
Co do obcierania, to różnie może być. Wyższa, aczkolwiek węższa opona może się okazać, że nie będzie obcierać, a niższa, ale szersza będzie... Czasem to kwestia milimetrów. 225/40 vs 235/35 to już dość spora różnica w wysokości. Sam na pewno wiesz najlepiej jakie jest u Ciebie pole manewru. Jeżeli teraz jest OK, to najbezpieczniej zostać przy tym samym rozmiarze, choć i to nie daje 100% pewności, bo 235 u jednego producenta, nie koniecznie jest identyczne jak u drugiego
Co do obcierania, to różnie może być. Wyższa, aczkolwiek węższa opona może się okazać, że nie będzie obcierać, a niższa, ale szersza będzie... Czasem to kwestia milimetrów. 225/40 vs 235/35 to już dość spora różnica w wysokości. Sam na pewno wiesz najlepiej jakie jest u Ciebie pole manewru. Jeżeli teraz jest OK, to najbezpieczniej zostać przy tym samym rozmiarze, choć i to nie daje 100% pewności, bo 235 u jednego producenta, nie koniecznie jest identyczne jak u drugiego
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):bo 235 u jednego producenta, nie koniecznie jest identyczne jak u drugiego
dokładnie
A tymczasem odebrałem z warsztatu 6'tkę po wymianie sworzni/prowadnic zacisków, wraz z blaszkami i gumkami na obu przednich zaciskach – luzów najmniejszych aktualnie brak i wydaje się, że nastała błoga cisza (nic przynajmniej nie usłyszałem na dystansie kilku kilometrów)


- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
pierwszy element dalszych zmian dotarł – na razie ląduje w szafie i czeka, czy uda się znaleźć drugi element do pomalowania czyli lotkę
całości dopełni mała metamorfoza kolorystyczna kilku elementów – myślę, że kwiecień/maj i większość zaplanowanych przeze mnie na ten rok modyfikacji wyglądu będzie gotowe 
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Brewki idealnie pasują do tego auta. Od dawien dawna nie widziałem żeby gdziekolwiek tak siadły jak w GH 
Zamawiałeś ze strony, która widnieje na etykiecie czy ebay?
Zamawiałeś ze strony, która widnieje na etykiecie czy ebay?
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
zelka napisał(a): nie widziałem żeby gdziekolwiek tak siadły jak w GH
+1 GH jako jedno z niewielu aut po takiej zmianie wygląda lepiej a nie gorzej
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
piszczenie hamulców nie ustało i nadal czasem się odzywają, także wczoraj zrobiłem małe zakupy – klocki Ferodo Premier na przód (rozważałem jeszcze EBC Ultimax ale finalnie padło na Ferodo ze względu na lepsze opinie), zestaw podkładek antywibracyjnych EBC oraz w celu usprawnienia kilku zaplanowanych prac zamówiłem również niskoprofilową żabę oraz kobyłki
w weekend wymiana



- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
SteelSeries dobrze się trzyma, swoją mam od X czasu i pomimo upadków, przewrotów i innych niestworzonych rzeczy śmiga wyśmienicie, a do CS:GO w sam raz jak znalazł 
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
mały update przed większymi robotami
założone w zeszłym roku przednie klocki ATE wymienione na Ferodo z podkładkami antywibracyjnymi EBC i przez circa 500km ani raz się nie odezwały
dodatkowo wczoraj na swoje miejsce wróciły Fondmetal'e, jutro będzie zaś kosmetyka auta
pierwsze grubsze zmiany po 9.04, kiedy to mam umówioną wizytę w Warszawie m.in. na przyciemnianie szyb – do końca kwietnia większość planowanych widocznych zmian powinna być gotowa

pierwsze grubsze zmiany po 9.04, kiedy to mam umówioną wizytę w Warszawie m.in. na przyciemnianie szyb – do końca kwietnia większość planowanych widocznych zmian powinna być gotowa

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Setup letni po myciu
następna wrzutka po pierwszych modach tegorocznych 

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości